איך קשורה לורי שם טוב לציד המכשפות נגד ינון מגל ומי המתולתלת שמפעילה את רחלי רוטנר?

Spread the love

כולם בימים אלה מתפלאים מאיפה צצה רחלי רוטנר, והסיפורים העלובים והפתטיים שלה, כאילו מישהו הפך את התחת והציצי שלה למגנטים למשיכה מינית כלפי גברים.

רחלי רוטנר. תמונה: פייסבוק

ובכן, הכל התחיל מכתבת תחקיר של העיתונאית לורי שם טוב, היחידה בארץ שאף אחד לא קונה אותה בכסף. הרווחה לא קונה אותה בכסף וחברות ההון לא קונות אותה בכסף.

הכתבה התמקדה באופיה ההפכפך של אורלי וילנאי, שבעברה כתבה כתבות החושפות פשעים של משרד הרווחה כלפי אזרחי ישראל. 

חדשות אלה היו נושא סנסציוני לתביעת דיבה שהגישו וילנאי-פדרבוש-מרוז ושות’ וכולי וכולי נגד ינון מגל, שהיה בזמנו עורך וואלה ססגוני ביותר.

כתב התביעה עלה לפרסום באינטרנט בזכות הסקופ העסיסי של העיתונאית לורי שם טוב, ובו הוצגו הזוג וילנאי-פדרבוש-מרוז, כצמד שחושבים שרק להם יש את הזכות ללכלך על אנשים אחרים ושאסור לאחרים לחטט בהתנהגותם. בקיצור, מדובר פה בבומרנג על בומרנג.

על פי מידע אמין, וילנאי ומרוז התייעצו עם מגדת עתידות, שהסבירה להם כי עליהם לבטל את הקללה באמצעות עלילת שווא נגד ינון מגל, כי לדעתם הוא זה שהפיץ את כתב התביעה, שעכשיו אורלי וגיא לא ממש מתגאים בה.

בקיצור, וילנאי קראה לסיסטר רחלי רוטנר ובעלה הפמיניסט, והזמינה מהם ג’וב של חיסול מטרות בשיטות הידועות (שלי יחימוביץ השתמשה בהם רבות. ע”ע ניצב ברלב ששלי יחימוביץ העלילה עליו כדי לפסול אותו ממועמדות למפלגת העבודה). רוטנר ובעלה (ליצן עלוב שכותב בדיחות עלובות לתוכנית עלובה), גב האומה, שש על המשימה והתוצאה לפניכם:

“ינון מגל אמר לי: ‘הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי'”

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4730130,00.html

מגל: “אשאר ח”כ”. בנט: “ינון חבר אמת, לא חורצים דין בכיכר הפייסבוק”

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4730653,00.html

רחלי רוטנר. תמונה מתוך הפייסבוק שלה. מחופשת לוונדר-תופרת עלילות שווא
רחלי רוטנר. תמונה מתוך הפייסבוק שלה. מחופשת לוונדר-תופרת עלילות שווא
רחלי רוטנר עוגבת על בעלה אריאל ויסמן. תמונה מתוך הפייסבוק
רחלי רוטנר עוגבת על בעלה אריאל ויסמן. תמונה מתוך הפייסבוק

היום נפתלי בנט עשה טעות חמורה ביותר, כשהדיח את האיש הכי מוכשר במפלגתו. כולם יודעים שינון מגל פי אלף יותר מוכשר מאשר נפתלי בנט בעצמו. אינספור נשים עגבו על ינון מגל אבל לא תמצאו אפילו אחת שעוגבת על נפתלי בנט. מי רוצה להכניס קריקטורה לתוך המיטה שלה?

מסתבר שהעיתונות החופשית במדינת ישראל מצליחה להשפיע עד צמרות הכנסת.

אין מנוס מלסיים את הכתבה שהתחילה את כל האקשיין עם ינון מגל: בכתבת התחקיר היה סיפור צדדי על הבן הסטרפטיזאי של גיא מרוז, אשר החפיץ את גופו בפני נשות ויצ”ו.

קבלו את תביעתו של גיא מרוז נגד וואלה וינון מגל:

כתב תביעה – ביהמ”ש שלום ת”א תיק ת”א 8160-12-14 גיא מרוז ואורלי וילנאי מרח’ ויצמן 135 ת”א נגד וואלה תקשורת בע”מ, ינון מגל, מנחם בן, דוד ורטהיים, דודו אברהם – תביעת לשון הרע על סך 284,884 ש”ח. התובעים גיא מרוז ואורלי וילנאי סגרו את התביעה בהסכם פשרה, קובץ pdf

כתב הגנה מנחם בן, תיק ת”א 8160-12-14, קיראו את הנספחים המצורפים, קובץ pdf

כתב הגנה חברת וואלה תקשורת בע”מ, ינון מגל, מנחם בן, דוד ורטהיים, דודו אברהם נגד גיא מרוז ואורלי וילנאי – מומלץ לקרוא את הנספחים. גיא מרוז גרם לכתבת גפי אמיר להפסיק לכתוב בעקבות אלימות מילולית ברוטלית נגדה ורמיסתה בפרסום מבחיל שובינסטי , קובץ pdf

ובל נשכח מה עשה גיא מרוז לכתבת המופלאה גפי אמיר, שהעזה לכתוב ביקורת על אשתו. ריסק אותה וגרם לה להפסיק לכתוב.

מומלץ ביותר לקרוא את הנספחים בכתב ההגנה של וואלה תקשורת, במיוחד עמ’ 10-18 לכתב ההגנה, שם נכתב בכתבה:

“יש נקודה מדויקת שבה מרוז חדל להיות כללי, אמורפי או בלתי אישי: כשזה מגיע אליו עצמו. בשנים האחרונות, כל אימת שספג ביקורת על אחת מתוכניותיו, הגיב בצורה אישית ואלימה. עבור הצורך הזה הפך לא פעם את הטור האישי שלו לחצר אחורית מלאת רפש שבה הוא סוגר חשבונות עם המבקרים. מרוז, אגב, מתגאה בזה. “אני אגיד לך מה האג’נדה שלי בעניין הזה”, הוא אומר, “אני מגיב, אני לא סופג. כותבים עלי – אני כותב חזרה, ובדרך כלל אני מנצח במלחמות האלה”.

המלחמות האלה מכוערות מאוד, ותעיד על כך מבקרת הטלוויזיה של “ידיעות אחרונות” לשעבר, גפי אמיר. בשנה שעברה השיק מרוז במדורו בעיתון קמפיין אישי ופוגעני נגדה לאחר שפירסמה ביקורת שלילית על הפרק הראשון מתוך שלושה של הסדרה התיעודית “לנצח את הסרטן” מבית היוצר וילנאי-מרוז. “דמגוגיה וליבוי היסטרי במסווה פסבדו תחקירי”, כתבה אמיר, ובכך נתנה את האות לתקיפה פראית מצד מרוז, תוך שהוא מתמקד בהשמצות אישיות.

לא פחות משלושה טורים שונים הקדיש לעניין. בראשון כתב: “מדובר באירוע בשם גפי אמיר. סופרת כושלת, עיתונאית כושלת, שלאחרונה, לאחר שנכשלה בכל עבודה אחרת, נהייתה מבקרת טלויזיה. אז השבוע נולדה הפינה “כל מה שרציתם לדעת על ג’יפה אמיר, שרצתה להיות אורלי קסטל בלום ונהייתה גפי אמיר”.

בטור אחר אף הזמין חבר שלו, דניאל לפין, מחזאי ותסריטאי שחש גם הוא פגוע מאמיר, עקב ביקורת שכתבה עליו במרוצת השנים, וזה כתב: פרט מעניין שגיליתי, שמה המלא של גפי הוא גפנה. גפי הוא קיצור של גפנה. כאן זה המקום לפנות לכל ההורים – הורים, לפני שאתם מחליטים להיות מקוריים, תחשבו שיש אדם שייאלץ לשאת את פרץ היצירתיות שלכם כל חייו. קורבנות אלה עלולים להיות ממורמרים ומתוסכלים, רכילאים”.

בעקבות המתקפה על גפי אמיר, מרוז הוזמן לאולפן “תיק תקשורת”, וגם שם המשיך להלום במבקרת. “מה שהיא כתבה זה גיבוב של שקרים… הכפשות לא קשורות שבאות מתסכול שלה בתחום… לגפי אמיר אסור משפטית להיות מבקרת טלוויזיה”, ואף הצהיר בתוכנית שכותבי “ארץ נהדרת” ביקשו גם הם להצטרף לחגיגה ולכתוב טור פוגעני נגד אמיר, מה שלא קרה בסוף.

— למה כתבת נגדה ברמה האישית והפוגענית, לגופו של אדם ולא לגופו של עניין?

“כתבתי בכוונה כדי לעשות רעש, ניהלתי מלחמה. היא עשתה דברים מאוד חמורים, על סף הדיבה. אבל אני לא רוצה להיכנס לזה. ניהלתי מלחמה גם ברמת התוכן של הדברים”.

— מה זאת אומרת?

“גפי אמיר לא כותבת יותר. אני לא יודע אם זה קשור, אבל היא לא כותבת יותר ביקורת טלוויזיה”.

— אתה אמנם מרגיש מנצח בסיפור, אבל האופן שבו הגבת הסיט את הדיון לסגנון שלך.

“לא איכפת לי. היתה לי כוונה מאוד מסוימת לכתוב ככה, בוטה ומגעיל.

— אתה לא מרגיש שיש משהו אלים בצורת ההתמודדות שלך עם ביקורת? הרי אתה בעצמך עוסק בביקורת כלפי פקידים וחברות, אבל כשמבקרים אותך אתה מאבד את זה.

“מי שתוקף אותי, חוטף חזרה אלימות. אלימות זה לכתוב ‘לכו תהרגו את גפי אמיר’. מה שכתבתי עליה לא היה אלים”.

מיהי רחלי רוטנר?

אביבית בר זוהר: “רחלי רוטנר הטרידה אותי מינית”

גיל משעלי, http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local-2015/Article-7f6d596a3b93151006.htm?sCh=12bce76404864110&pId=25483675

עוד לא התאוששנו מסיפור ההטרדה המינית של ח”כ ינון מגל את שתי העיתונאיות שעבדו תחתיו וכבר בר זוהר מכניסה את עצמה לקלחת הזאת.

לבר זוהר היסטוריה משלה עם רוטנר כשהאחרונה פרסמה עליה אייטם לעגני והראשונה איימה בתביעה. “דווקא היא, שעברה מה שעברה, הייתה צריכה לפרגן לי”, סיפרה בר זוהר

רק אתמול הרשת געשה בעקבות הוידוי האמיץ של רחלי רוטנר, העיתונאית שחשפה את סיפור ההטרדה המינית של ח”כ “בית היהודי”, ינון מגל, בפוסט קשה לעיכול בפייסבוק.

אחרי שמגל הגיב בפוסט משלו בנושא, רוטנר המשיכה ועוררה השראה במתלוננת נוספת לצאת לאור ולחשוף את החוויה הקשה שעברה עם מגל.

אבל לפני שרוטנר עמדה במרכזה של הפרשייה הזו, היא עמדה במרכזה של אחת אחרת – זו שגרמה לכוכבת הריאליטי, אביבית בר זוהר, לנקוט נגדה בצעדים משפטיים.

באוגוסט האחרון, כשסיפור מערכת היחסים לכאורה של בר זוהר וח”כ שרון גל יצאה לאור, רוטנר פרסמה במסגרת מדור קבוע שלה באתר המתחרה איורים לעגניים של בר זוהר.

רוטנר העלתה איורים בהם נראית בר זוהר בעלת חזה גדול במיוחד, מה שגרם לאחרונה לטעון כי מדובר באקט “מוגזם ומשפיל” ולפנות אליה במכתב אזהרה לפני תביעה.

לפני כשלושה ימים, טרם הפרסום של רוטנר בעניין מגל, בר זוהר העבירה לעיתונאית את המכתב באמצעות עורך דינה, גיל בר זוהר, בו נטען כי “הם דורשים להסיר את הכתבה מהאתר ובכל מקום בו היא ניתנת לצפייה. בנוסף עליהם להודיע כיצד הם מתכוונים לפצות את בר זוהר על הנזקים שנגרמו לה והוסיפו להיגרם לה מהכתבה”.

במידה שהדרישות לא יומלאו בתוך 72 שעות, “הורתה בר זוהר לעורך הדין לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה”, על פי הכתוב במכתב.

בנוסף לצעד המשפטי שנקטה, בר זוהר הוסיפה: “רחלי רוטנר הטרידה אותי מינית. היא זלזלה בי, היא השפילה אותי ולא כיבדה את היותי אישה בדיוק כמוה. אני חושבת שכל אישה יכולה להזדהות עם מה שאני מרגישה. כל אישה שנראית טוב, כל אישה שמחצינה את המיניות שלה. שום אישה לא צריכה לקבל השפלות כאלה. דווקא היא, שעברה מה שעברה, הייתה צריכה לפרגן לי”.

האיור של הקנאית רחלי רוטנר נגד אביבית
האיור של רחלי רוטנר נגד אביבית

רחלי רוטנר: “אין תגובה”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

11 thoughts on “איך קשורה לורי שם טוב לציד המכשפות נגד ינון מגל ומי המתולתלת שמפעילה את רחלי רוטנר?

  1. כל הכתבה על משתתפיה (נושא נשוא מושא וכו’) אינה אלא שלולית מזוהמת, אבל האירה והבהירה בפני כמה דברים על כמה אנשים, ביחוד על הזוג השמאלן המתחסד הפלצני והמאוס – “אורלי וגיא”. בכך דיינו…

  2. אני רק רוצה לציין שההומור של רחלי רוטנטר בוואלה הוא סוג של הומור דוסי של בדיחות קרש.
    וואלה צריכה לשלם לאזרחים על זה שהיא מעסיקה את רחלי.
    התרבות החילונית מעולם לא הייתה רחוקה יותר.

  3. לורי כתבת מעולה.די דומה למה שקורה כשהכלבה שלי מחרבנת ברחוב ואני לא אוספת ואז נוצרת תגובת שרשרת: במיידי -יש מי שנפגע מהריח..כשהריח נעלם והקקי עדיין רך-יש מי שזה נדבק לו לנעל…כשזה מתייבש-יגיע תמיד הכלב שירים את הרגל וישתין על הערימה..אחריו תמיד מגיע הכלב שסיים לאכול את צרכיו וממשיך לנשנש צרכי אחרים…וכן הלאה…וכן הלאה…מסתבר שלחרא יש אפקט מתמשך…במיוחד כשאין פיקוח בסביבה.

  4. כתבה מעולה שמעלה את כל הרפש.
    מגעיל שאנשי תקשורת מנצלים את מעמדם לטובתם האישית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות