מה עושה עכשיו שר הרווחה חיים כץ באילת ועל חשבון מי?

Spread the love

לשר השירותים החברתיים לא היה זמן להגיע לכנס שדרות לחברה, אבל היה זמן לנסוע לסופשבוע באילת כדי לחזק את כוחו בסיעת עוז של ההסתדרות. לא ברור מי מממן את הבילוי

טלי חרותי סוברי, http://www.themarker.com/career/1.2785563

שר הרווחה חיים כץ נסע לסוף שבוע באילת, יחד עם אשתו רותי, עובדת התעשיה האווירית, כדי להשתתף בכנס סיעת עוז בהסתדרות.

סיעת עוז שכרה 220 חדרים במלון המלך שלמה וצפויה לבלות שם את כל סוף השבוע בדיונים מקצועיים.

לא ברור מי מממן את הבילוי של השר ואשתו. לשאלת TheMarker האם המימון הוא עצמי, האם המדינה משלמת או אולי ההסתדרות, נמסר מדוברות לשכת השר: “אין תגובה”.

גם ההסתדרות סירבה להגיב.

עוז היא הסיעה שייסד כץ בהסתדרות ב-1998 ועמד בראשה במשך שנים עד שפרש ממנה רשמית כשמונה לשר אך גם היום הוא ממשיך להיות מעורב בפעילותה. הסיעה מקבלת 2 מיליון שקל בכל שנה מתקציב ההסתדרות, וחברה בקואליציית עוגנים שהקים עופר עיני והיום עומד בראשה אבי ניסנקורן. רוב חברי בית נבחרי ההסתדרות חברים באותה קואליציה.

השר כץ היה אחד השרים החברתיים הבודדים שלא טרחו כלל להגיע לכנס שדרות לחברה בעוד שקולגות כמו נפתלי בנט, ישראל כץ, יואב גלנט וכן אנשי אופוזיציה כמו יצחק (בוז’י) הרצוג, ציפי ליבני, וזהבה גלאון התייצבו בכנס. משרד הרווחה והשירותים החברתיים הסתפק בשליחת המנכ”ל לפאנל בנושא עובדים סוציאליים.

לשאלת TheMarker מדוע השר לא הגיע, נמסר: “אין תגובה”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות