כנופיית הפרקליטות בשירות המדינה ממשיך בהתנהלות השקרית והשערורייתית שלו. האמת לא מעניינת את לימור פלד וחבריה, שהשבוע הורו לחברי הארגון שלא לשתף פעולה עם נציבות הביקורת

Spread the love

ארגון הפרקליטים בשירות המדינה ממשיך בהתנהלות השקרית והשערורייתית שלו. האמת לא מעניינת את הפרקליטה לימור פלד וחבריה, שהשבוע הורו לחברי הארגון שלא לשתף פעולה עם נציבות הביקורת.

כל האמצעים כשרים כדי לטרפד את האיום הנורא בדמותה של נציבות הביקורת.

שום דבר לא יפריע להם להכפיש את הילה גרסטל.

שום דבר לא מונע מהם לחזור שוב ושוב על אותו שקר גס, כאילו השופט בדימוס אליעזר גולדברג קבע שהתנהלות הנציבות במתכונתה הנוכחית אינה חוקית.

ולהזכירכם: אלו האנשים שמייצגים אותנו בבתי המשפט. אלו האנשים שיכולים לשלוח אתכם ואותי לכלא. אלה האנשים שיכולים להוציא מאיתנו מיליוני שקלים. אם הם משקרים בזה, למה שנאמין להם בדברים אחרים?

אליעזר גולדברג גרוטאה דלוחה
אליעזר גולדברג

מול השקר הבוטה והבלתי פוסק של פלד וכנופייתה, אין ברירה אלא לחזור בפעם המי יודע כמה על האמת:

גולדברג לא קבע שפעילות הנציבות אינה חוקית. גולדברג לא קבע שיש להפסיק אותה עד לעיגון פעילותה בחקיקה. היו אלו הפרקליטים שעמדו על הרגליים האחוריות נגד הקמת הנציבות מכוח החוק. שאלתי את דובר הארגון היכן גולדברג אמר את הדברים שהם מייחסים לו; לא זכיתי למענה ענייני. פרסמנו ואנחנו חוזרים ומפרסמים את חוות הדעת במלואה ומבקשים את עזרתכם במציאת הדברים הללו. אולי הבעיה אצלנו, אולי אנחנו לא יודעים לקרוא.

ההתנהגות הבריונית והמופקרת הזאת חייבת להיפסק.

מאחר שאין שום מקום להניח שפלד וחבר מרעיה יעשו זאת מרצונם, איילת שקד חייבת לעשות זאת. היא צריכה להורות להגיש לה תוך שבוע את הצעת החוק להקמת הנציבות; אם הפרקליטים יגררו רגליים, יש להטיל זאת על צוות חיצוני. במקביל, יש לפנות לבית הדין לעבודה כדי שיורה לפרקליטים לציית להוראות הממונים עליהם ולמסור לנציבות כל מידע שתבקש. ושוב: אם אין בשירות המדינה מי שיעשה זאת – יש מספיק עורכי דין פרטיים שיקפצו על ההזדמנות. הגיע הזמן להראות לפרקליטים מי בעל הבית.

איתמר לוין, http://www.news1.co.il/Archive/003-D-107693-00.html

הפרקליטות התנהלות שקרית ושערורייתית
הפרקליטות התנהלות שקרית ושערורייתית
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות