השופטת יפעת מישורי ביהמ”ש שלום עפולה מחלקת לשוטרים צווי חיפוש כמו סוכריות: חתמה על צו לחיפוש חוביזות בקיבוץ – ת”פ 44159-12-15 משטרת ישראל נ’ אדריאנה הראל

Spread the love

באיזה קלות יכולים שוטרים להכנס לבתים של אזרחים על סמך צווי חיפוש שקריים או רשלניים שהשופטים חותמים עליהם על בלאנקו, בלי למצמץ, בלי לתשאל, ובלי לשאול אף שאלה? כך היה למשל השבוע עם השופטת יפעת מישורי מעפולה שחתמה לשוטרים צווי חיפוש בקיבוץ לי להניד עפעף. בחיפוש התגלתה תערובת של חוביזה. עכשיו מי יפצה את הקיבוצניקית? יפעת מישורי? המשטרה?

מה זו החפיפינקיות של יפעת מישורי שפשוט מחלקת צווי חיפוש כמו סוכריות בהופעה של יובל המבולבל? למה היא לא כותבת פרוטוקול? למה היא לא מתעדת את דברי השוטר ודורשת הוכחות לטענות? למה היא לא דורשת ערובה לפיצוי בגין חיפוש סרק? אם מישהו היה נכנס אליה הבייתה ללא רשות, איך היא הייתה מרגישה? הרי השוטרים באים לבתים נפוחים מחשיבות עצמית, זורעים הרס, מתנהגים בברוטליות. החיפושים הללו אלימים. הם בטוחים שיש להם פיצוח פשע ביד והופ,  הפיצוח התפצח. ומי יפצה את האזרח?

ברוטר דווח ששוטרים ממשטרת עפולה פשטו בתחילת השבוע על בית בקיבוץ רמות מנשה בחיפוש אחר מריחואנה. לאחר חיפוש בבית מצאו השוטרים במקפיא 250 גרם של עשבי חובזה ועלי חרדל, אותם החשיבו בטעות למריחואנה. בעלת הבית אדריאנה הראל נעצרה לחקירה ושוחררה לאחר מספר שעות. לאחר חיפוש נרחב בכל שטח הבית, מצאו השוטרים במקפיא שלוש קופסאות ובהן תערובת עשבים בה משתמשת הראל לבישול, כחלק מעיסוקה בתחום הרפואה המשלימה. בנוסף מצאו השוטרים בבית מספר קטן של זרעי המפ וכן בקבוק של שמן המפ. למרות שהשמן חוקי בארץ ונמכר בחנויות טבע, החזקתם של הזרעים עדיין נחשבת ל’החזקה של סמים מסוכנים’.

תערובת העשבים, שלדבריה של הראל מורכבת בעיקר מצמחי חובזה ומעלי צמח החרדל, הוחרמה על ידי השוטרים בטענה כי מדובר במריחואנה במשקל של 250 גרם. בסיום החיפוש נלקחה הראל לתחנת המשטרה בעפולה. בדיחה: השוטרים לא יודעים להריח מריחואנה

חשוב לציין: החזקה של 250 גרם מריחואנה נחשבת היום לפשע חמור ביותר, המוביל את המשטרה לחשוד בכוונה לסחר והפצה בקנה מידה גדול. במהלך החקירה נאמר להראל כי בחודש נובמבר נתפס במכס ‘משלוח סמים מסוכנים’, כלומר מעטפה עם מספר זרעי קנאביס שכביכול יועדו עבורה, ולכן הגיעו השוטרים לחיפוש בבית. כמו כן, לטענתה של הראל, במהלך החקירה מסר לה החוקר כי השם שהופיע על המעטפה היה “Darian”, אך בשל הדמיון בין השמות הגיעו השוטרים אליה.

למרות החשדות החמורים לכאורה, שוחררה הראל לביתה לאחר כ-4 שעות מבלי להתבקש להגיע לתחנה פעם נוספת. לאחר שביקשה כי תוחזר לה תערובת הצמחים, נאמר לה כי התערובת בדרכה למעבדה בכדי לוודא שלא מדובר במריחואנה.

“אני מניחה שהם בדקו את תוכן הקופסאות ומיד הבינו שאני לא סוחרת במריחואנה,” מוסרת לנו הראל בראיון, “הם כבר בנו חשדות להחזקה של 250 גרם, הייתי רוצה להיות שם כשהם פתחו את הקופסאות.”

ביקשנו את תגובת דוברות המשטרה בקשר לאירוע המדובר, אך לאחר 6 שעות של המתנה לא קיבלנו תשובה.

http://www.xn--4dbcyzi5a.com/2016/01/%D7%A6%D7%A2%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A0%D7%A2%D7%A6%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%9C%D7%9C-250-%D7%92%D7%A8%D7%9D-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%96%D7%94/

http://rotter.net/forum/scoops1/278501.shtml

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות