יוסי הרוש סגן ראש עיריית לוד שאיים על האמא פאני וקנין שיקח לה את הילד אם לא תסיר פוסט – מכה שוב: מבקש מעיתונאית להסיר פרסומים על איומיו

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-3R1

יוסי הרוש סגן ראש עיריית לוד, עד עכשיו לא מצליח להבין שהוא ביצע מעשים פליליים עברייניים שדינם להסתיים מאחורי סורג ובריח. לו אזרח מן השורה, היה מאיים על עובדת סוציאלית: “אם לא תרדי מהמשפחה שלי, אני אפרסם על המשפחה שלך”, אותו אזרח היה נעצר מעצר עד תום ההליכים.

הדוגמא הטובה ביותר לכך, היא האבא גיא שמיר, פעיל חברתי למען שוויון זכויות בגידול ילדים במקרה של פירוד בין ההורים. באוגוסט 2012, הוטרד שמיר על ידי קרן פלס, מזכירת השופטת אספרנצה אלון, שהתקשרה אליו ודרשה ממנו להגיב על החלטה של השופטת. שמיר, השיב למזכירה: “תמסרי לשופטת שתשמור על הילדים שלה, ותעזוב את הילדים שלי בשקט”. תוך מספר שעות, הגיעו ניידות משטרה למקום עבודתו של שמיר, הוא נאזק, ונעצר עד תום ההליכים לתקופה של מספר חודשים, כשבסופו של דבר הוגש נגדו כתב אישום על איומים כלפי עובדת ציבור.

בעניינה של האם פאני וקנין, לא רק שיוסי הרוש, מסרב להתפטר על האיומים שביצע. התנצלותו היא מס שפתיים בלבד, שכן למרות שהאם פאני וקנין הודיעה לו כי השיחה מוקלטת, הוא המשיך באותו טון דיבור מזלזל ופוגעני ואמר לה: “תעלי את השיחה לפייסבוק ואנחנו נמשיך בשלנו”, כשהוא טורק את השיחה בתום דבריו.

תגובת עיריית לוד הינה: “יוסי הרוש התנצל ולכן אין צורך שיתפטר”. יעלה על הדעת? מדוע בעניינו של גיא שמיר, שהבהיר שלא התכוון לאיים על השופטת, הוגש נגדו כתב אישום והוא נעצר עד תום ההליכים. מדוע אז לא הספיקה התנצלותו?

חמור מכל, יוסי הרוש, פנה לעיתונאית לורי שם טוב באמצעות המייל וביקש ממנה להסיר את הפרסומים עליו. מדוע לא פנה הרוש ליתר גופי התקשורת להסיר את הפרסומים עליו? הדבר מעיד כי הרוש, נוסף להיותו בריון אלים ומאיים, הוא גם שוביניסט שפל מהסוג הנחות ביותר, שסבור שהוא יכול להפגין שרירים כלפי נשים.

פאני וקנין הגישה תלונה במשטרה נגד יוסי הרוש סגן ראש עיריית לוד שאיים עליה שיקח ממנה את בנה ודורשת ממנו להתנצל בפני בנה תיק פל”א 10716/2016

האם פאני וקנין, שאויימה על ידי יוסי הרוש סגן ראש עיריית לוד, שדרש ממנה להסיר פוסט מהפייסבוק נגד מורה אלימה, ולא ידאג שיקחו ממנה את הילד שוב, הגישה תלונה במשטרה ביום שישי 8/1/16, לאחר שיוסי הרוש דאג למעצר שווא שלה בטענה שהיא זו שאיימה עליו.

וכך כתבה פאני וקנין בפייסבוק שלה, לאחר שהגישה את התלונה נגד יוסי הרוש:

“לאחר מה שעברתי עם נדב, נשבעתי שלא אתן לאף אחד יותר לאיים עליי בלקיחת נדב.

אז מר יוסי הרוש, אני אספר לך מה הרגשתי כשאיימת עליי בלקיחת נדב שוב.

אתה לא יודע מה אני עברתי, כי אתה ישנת במיטה חמה, אבל אני ישנתי בריצפה, באוהל, כדי לקבל את הבן שלי חזרה. ההתנצלות שלך לא מתקבלת, מאחר ואני גדלתי בבית שבו לימדו אותי, כי חיי אדם בידי הלשון. אם לא שומרים על הלשון משלמים.

הפוסט הזה מופנה למר יוסף חיים הרוש, מאחר והטלפון שלי לא עובד טוב, כשהתקשרת, השיחה הייתה ברמקול. הבן שלי בן שש, התחיל לבכות ועד עכשיו הוא מפוחד מהאיום שלך, ואני אצטט אותו:

“אמא הפעם אם יקחו אותי זה לכל החיים”.

כאן אני פונה אליך, לבוא ולהתנצל לפני הבן שלי שעליו איימת.

הבן שלי עבר סבל בלתי יתואר שבו נחטף מהבית ב- 1 בלילה, סומם, והורחק לחודשיים מאימו ואביו שאותם הוא אוהב.

אני מבקשת ממך לבוא ולהתנצל בפניו. אני לא סולחת לך, כי עדיין יש בי צלקת שלא תעבור לעולם, אבל אולי הבן שלי יסלח לך. הוא שמע אותך מאיים שתעשה שיקחו אותו, אז אם יש לך טיפת אנושיות, אנא בוא והתנצל לפניו.

מה שמפריע לי זה שבמקום לטפל במורה המכה, הוא מצא לנכון להתקשר ולאיים עליי. ולמה? בגלל שאני חד הורית, אז בגלל שאני חד הורית מצא לנכון לאיים עליי. מזל שיש לי מקליט בפון, אחרת מי היה מאמין לי?”

 

חדשות מקומיות http://www.ezori.net/%D7%A1%D7%A2%D7%A8%D7%AA-%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%A9/

פאני וקנין רוצה הבטחה שלא יקחו לי את הילד, קובץ pdf

 

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות