אזיק אלקטרוני לתינוקת בת יום ומעצר שווא לאם שרק ילדה בבית חולים ליס איכילוב ת”א

Spread the love

מ’ ילדה אמש, תינוקת בריאה בבית חולים ליס איכילוב ת”א. מיד עם לידת התינוקת, הגיעו עובדות סוציאליות מלשכת רווחה שכונת שפירא ת”א, עם סל-קל, כדי לקחת את התינוקת מהאם.

האמא פנתה לעיתונאי מוטי לייבל, שדרש לראות צו להוצאת התינוקת מרשות האם. לעו”ס לא היה צו כזה. בניגוד לכל היגיון, בית החולים איכילוב שם אזיק אלקטרוני על רגלה של התינוקת, והודיע לאמא כי היא לא יכולה להשתחרר מבית החולים. השמת אזיק אלקטרוני, זה מעשה פלילי, בניגוד לחוק. לבית החולים אין סמכות לבצע מעצר של התינוקת, ווודאי שאין להם סמכות לאזוק את התינוקת או למנוע מאמא שלה להשתחרר מבית החולים, כל עוד לא קיים צו שאומר אחרת. מדובר בכבילה בלתי חוקית.

היום בשעה 13:30 התקיים לאם דיון דחוף בביהמ”ש לנוער ת”א, הודיעו כי היא צריכה להתייצב בבית המשפט לנוער תוך חצי שעה.

להזכירכם, האם ילדה את התינוקת שלה אמש, התפרים פתוחים והיא מדממת וחלשה עדיין. למרות זאת, האם לקחה מונית ונסעה לבית המשפט לנוער, כשהיא לא מיוצגת. השופט נועם שילה, קבע שהתינוקת תישאר בבית החולים עד שמחלקת הרווחה, תאשר שהבית של ההורים, מותאם לצרכי  התינוקת.

כרגע התינוקת נמצאת במעצר מינהלי עם אזיק אלקטרוני. צפו בתמונות שצולמו על ידי אתי אגיסון, פעילה חברתית.

אתי אגיסון פעילה חברתית בסרטון עם ההורים מיכל ויעקב המבקשים את עזרת הציבור להשארת התינוקת במשמורת האם. אתי אגיסון אומרת: “אני מבקשת את עזרת הציבור. לא מנמיכים יותר חלשים. לחלש נותנים יד”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

6 thoughts on “אזיק אלקטרוני לתינוקת בת יום ומעצר שווא לאם שרק ילדה בבית חולים ליס איכילוב ת”א

  1. אפשר לתבוע?

    תשובת המערכת: אם ההורים יתבעו, הם יזכו. מדובר בהורים עניים ופשוטים מאוד. תראי בסרטון של אתי אגיסון. זוג הורים תמימים עם חיסרון כיס. פעילים חברתיים נרתמו לסייע להם בתרומות ראשוניות לתינוקת שנולדה.

  2. החוטפת המנוולת הגוש טינופת המחליא לא מסתפקת בקליניקה הפרטית שלה אלא גם רוצחת, פשוטו כמשמעו, נפשם של הורים ותינוקות בני יומם. ארורה היא וארורה משפחתה.

  3. בי.ח איכילוב משתף פעולה עם רווחה לחטיפות תינוקות ואישפוז אימהות בודדות מופקרות שניתן לרמוס אותן על ידי אישפוז פסיכיאטרי על ידי דר ליפניק ועו.ס דנה פיק המרושעת מדובר בעו.ס שקרנית ומסוכנת לסביבה לאימהות וילדים.לפני חמש שנים אותו בי.ח חטף היא חטפה לעצמה תינוקת כושית מחדר לידה כוון שהיא עקרה.היא ישבה בבית שנה וקיבלה שכר על חופשת לידה ללא לידה וכיום היא מקבלת שכר חודשי מהממשלה על אימוץ.אני מכירה אותה באופן אישי ונימלטתי ממנה.היא קוראת לילדה נועה.הן חוטפות לעצמן כדי להתקדם כלכלית וכי הן עקרות בחלקן.הן לא ראויות להיות אימהות.והילדים שלהן מוזנחים ברמת פיגור ואוטיזם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות