עפרה קלינגר נציבת שב”ס בזבוז אטומי של 4 מיליון ש”ח מכספי ציבור כדי לארח את אולמרט בתנאי לוקסוס. למה המדינה לא מחלטת את הדירות של אולמרט כדי לממן את הבזבוז הראוותני הזה?

Spread the love

גונדרית עפרה קלינגר מיהוד בת 47 היא נציבת השב”ס. עוד אחת שמינו אותה כדי להראות שגם נשים יכולות לעשות עבודות שגברים “טובים” בהם. אבל יואילו החכמים להסביר לנו מדוע עפרה קלינגר מדליפה כתבות תדמית שהשב”ס בנה אגף מיוחד לאולמרט בעלות של 4 מיליון ש”ח כדי לארח אותו בתנאי לוקסוס? מדוע אולמרט צריך אגף מיוחד, ומדוע הפרסומים האלה שאולי ירצו לפגוע בו, ו”כאשר בשל שיקולי ביטחון תגדיר המשטרה את כביש הגישה הפנימי לבית סוהר והחניון הסמוך כשטח סטרילי החל משעות הבוקר המוקדמות…”

מה זה החירטוטים האלה שצריך לבנות אגף מיוחד לאולמרט ושיש חששות לפגוע בו ושיקולי ביטחון? מדובר בהבלים. אף אחד לא יפגע באולמרט. האוכלוסיה בכלא הישראלי איננה אלימה כפי שמנסים לצייר אותה. זה לא “אוז” ואין בכלא הישראלי משכבי זכר. אף אחד לא מעוניין לפגוע באולמרט, ואף אחד לא יהפוך אותו לביצ’. כפי שנכנסו לכלא אין ספור סלבים ויצאו ממנו, גם אולמרט ייכנס וייצא ללא בעיות.

ראו את כתבת התדמית המטומטמת לשב”ס שהכתב עמרי סדן קיבל והעתיק בשיטת “העתק הדבק”. כתבה זו שקופה כל כך שהיא פשוט הוכנה ע”י הדוברת של עפרה קלינגר, שרוצה להצדיק בזבוז של כספי ציבור. המציאו שיש איזה חשש לבטחונו של אולמרט, וזו סיבה טובה לייצר פרנסה לבזבז כספים. השאלה היא מי הקבלנים שמתעשרים על חשבון כל עבודות השיפוץ וההקמה של האגף המיוחד לאולמרט? מי מקבל מעטפות? מי הרוויח 4 מיליון ש”ח מיותרים לגמרי? כמה בכלל כל העסק הזה עולה למדינת ישראל? למה כתבי מאקו כל כך שטחיים, שהם לא שואלים שאלות רציניות כמו למה היה צריך את כל החגיגה הזו. מי הקבלנים שעשו פה קופה 4 מיליון ש”ח לשפץ אגף? למה המדינה לא מחלטת את הדירות של אולמרט כדי לממן את הבזבוז הרוואתני הזה? ידוע שנשים אוהבות שופינג אבל שופינג ב 4 מיליון ש”ח על חשבון הציבור?  ועוד למען אולמרט? אחר כך מוכרים לנו לוקשים שהכל שווים בפני החוק.

במשך 26 שנות שירותה בשב”ס מילאה קלינגר בת ה-47 שורה של תפקידים בכירים. בין השאר כיהנה כראש מחלקת האסיר, ראש מחלקת סגל, ראש חטיבת הכליאה וראש אגף האסיר. היא בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. קלינגר בעל ושלושה ילדים והיא גרה ביהוד. “אני נרגשת להיות הנציבה הראשונה המתמנה משורות הארגון, ומודה לשר ארדן על בחירתי ועל האמון שניתן בי להובלת שב”ס”, אמרה קלינגר כשמינו אותה. הנציב הפורש, רב גונדר אהרון פרנקו בירך על החלטת ארדן שנכנע ללחץ של מירב מיכאלי.

להלן הכתבה המבזה את השב”ס:

אולמרט לכלא – האגף המיוחד מוכן

http://www.mako.co.il/news-israel/local-q1_2016/Article-d8c5426dc30d251004.htm

בשירות בתי הסוהר משלימים את ההיערכות לקראת כניסתו של ראש הממשלה לשעבר לכלא מעשיהו ביום שני הקרוב. בשב”ס מגדירים את אולמרט “אישיות מאובטחת” ורק לאחרונה שופץ האגף המיוחד שבו ישהה

עזרי עמרם | חדשות 2 | פורסם 11/02/16 15:01 

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ייכנס ביום שני הקרוב לכלא מעשיהו, שם יתחיל לרצות את עונש המאסר של 19 חודשים שנגזר עליו בפרשות הולילנד ושיבוש ההליכים. בשב”ס כבר ערוכים לקבלת את האסיר רם הדרג, שמוגדר “אישיות מאובטחת”, ומספקים פרטים על האגף בו יוחזק.

אולמרט צפוי להתייצב בשערי הכלא עד השעה 10:00, כאשר בשל שיקולי ביטחון תגדיר המשטרה את כביש הגישה הפנימי לבית סוהר והחניון הסמוך כשטח סטרילי החל משעות הבוקר המוקדמות.  בשב”ס מוחזקים כ-26 אלף אסירים ועצורים ב-33 מתקני כליאה שונים, ובארגון מדגישים כי “שב”ס נוהג וימשיך לנהוג בכלל האסירים באופן שווה, ללא משוא פנים ובאופן מקצועי”.

עם זאת, בשל היותו של אולמרט אישיות מאובטחת, כראש ממשלה לשעבר שטרם חלפו שבע שנים מסיום כהונתו, מרגע כניסתו למאסר האחריות על השמירה עליו תעבור מהשב”כ לשב”ס.

“מתוקף תפקידו הנ”ל חשוף לאיומי פגיעה במתווים שונים והמידע אליו היה חשוף נמצא בסכנה אף הוא”, אומרים בשב”ס ומסבירים שקיימת רגישות רבה באחזקתו. כדי לשמור על ביטחון הכלואים באגף 10 בו יוחזק אולמרט ובשל צרכים הנובעים משיקולי ביטחון לאומי והרקע של האסירים הנוספים באגף, הם יוחזקו בנפרד מאסירים אחרים.  האגף יספק את כלל צרכי האסירים בתוכו, כולל ביקורים, רפואה, שירותי חינוך וטיפול, ע”מ לתת להם את השירותים להם זכאים כלל האסירים. אגף 10 בכלא מעשיהו לא נבנה במיוחד, אלא שופץ בסטנדרטים של כלל האגפים שעוברים שיפוץ – בעלות של ארבעה מיליון שקלים.  שירות בתי הסוהר סיים בימים האחרונים את השיפוץ שנערך באגף, שהוסב מאגף אסירי עבודה לכזה המיועד לכליאתם של אסירים שמשיקולים שונים יש קושי בהצבתם עם אסירים מכלל האוכלוסייה, או כאלה שאינם מהווים סיכון כלפי יושבי אגף זה.

איכלוס האגף החל ביום ראשון השבוע וכעת שוהים בו ארבעה אסירים, כשתפוסתו המלאה תעמוד על 18. באגף 10 יש שישה תאים, שבכל אחד מהם: שלוש מיטות, מקלחת ושירותים, ארון לציוד, שולחן, כיסאות וטלוויזיה.  טלפונים ציבוריים מוצבים במסדרון ובאגף גם כיתת לימוד/ מועדון אגף, חדר ביקורים, 2 חדרי מפגש עם עו”ד, חדר המשמש כבית כנסת, ספריה, ציוד ספורט, חדר אוכל, חצר אגף, יומן אגף, משרד עובד סוציאלי ומשרד מפקד האגף.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “עפרה קלינגר נציבת שב”ס בזבוז אטומי של 4 מיליון ש”ח מכספי ציבור כדי לארח את אולמרט בתנאי לוקסוס. למה המדינה לא מחלטת את הדירות של אולמרט כדי לממן את הבזבוז הראוותני הזה?

  1. הנבחר לראשות ממשלה הוא האיש הכי חשוב כראש מדינה ואם הוא גנב ומקבל שוחד דינו אינו שווה לאזרח פשוט שבקושי חי או שלא נותן דוגמא אבל ראש ממשלה שיעשה פשע חמור כזה כשהוא מייצג עם שלם וגוזל אותו וגם עכיו גוזל מכספי ציבור בשביל לשבת רגל על רגל וקבל את כל ההטבות . בתי משפט שמאלנים שמפנקים ומחנכים את הנבחרים או כל אזרח שמותר לגנוב ולשחד ובסוף לחיות שנה בכלא ולהנות אחר כך מכספי הגניבות שלהם היית מכניס אותו ל15 שנה למען יראו וייראו כל הגנבים שבממשלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות