איילת שקד שילמה 700 אלף דולר שכר טרחה לעו”ד אמריקאים להגנה מתביעות הורים ואזרחים לחודשים יולי – דצמבר 2015

Spread the love

ראו איך האמריקאים מאמינים בשקיפות. האמריקאים דורשים ממדינת ישראל לפרסם כמה כסף היא מוציאה על עורכי דין להגנה מתביעות בבתי המשפט בארה”ב.  להלן דו”ח הבזבוזים ל 6 החודשים האחרונים של 2016. איילת שקד בזבזה לא פחות מ $700,000 להגנה מפני תביעות.

בין התביעות שבהן מדובר: האבא איתן אליהו מקליפורניה תובע את מדינת ישראל בגין מעשיו הנכלוליים של השופט נפתלי שילה שתפס את האמא והאחות שלו בנות ערובה בישראל וכתב פסק דין הזוי ומטורף שכולו נועד לסחוט את איתן אליהו.

מריגולד קולינס מתל אביב תובעת את חיים כץ, גלית מור ויגוצקי, טובה פרי ואת יצחק עמית מהעליון, באוקלהומה יען כי חטפו לה 2 ילדות למוסדות של ויצ”ו ו- SOS.

שרון בן חיים תובע את מדינת ישראל בשתי ערכאות. באחת נתבעים דיינים של בית דין רבני מחיפה, ובראשם דניאל אדרי, ועוד רב בשם גמליאל שנשלח לניו ג’רזי ע”י מדינת ישראל כדי לאיים עליו במוות, ובמקום לאיים… חטף תביעה שהוגשה לו בפגישה. בתביעה נוספת נתבע השופט אברהם אברהם מנצרת שהגיע לניו ג’רזי לנפוש ולעשות שופינג, וחטף תביעה שנמסרה לידיו. יחד איתו נתבעת הערביה ג’מילה ג’בארין כליפא, שקבעה שאישה התובעת בישראל גבר מחו”ל, לא צריכה בכלל למסור לידיו את התביעה, ומספיק שהיא מיידעת אותו כדי לרכוש סמכות שיפוט בישראל.

פירוט מלא בעמוד 13. איפה מוצאים את השופטים הישראלים באמריקה? הוט סאמר במלון צ’לסמור ברח’ 15 בניו יורק – ממתינים לשופטים. בעבר נתבעו גם עדנה ארבל, שפרה גליק (בקליפורניה), ומיכל ברק נבו.

לאחרונה התקבל תקציב לעוד 3 תביעות.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “איילת שקד שילמה 700 אלף דולר שכר טרחה לעו”ד אמריקאים להגנה מתביעות הורים ואזרחים לחודשים יולי – דצמבר 2015

  1. וואווווווווווו הלוואי ותגישו תביעה עבור שלום רוזנברג. נכה צה”ל שוועדה עליונה במשרד הבטחון דחתה את התביעה שלו על רשלנות רפואית? הגשתי בשמו ערעור במחוזי והשופט יוסף שפירא, היום מבקר המדינה קיבל את הערעור וקבע שיש להחזיר את התיק לועדה. וקבע ש”טרם” הוועדה יש למנות לו עורך דין ולאפשר חוות דעת מטעמו מתקציב המדינה, שכן שלום ואשתו מממנים בעצמם שהייה בסיעודי בבית אבות בעלות של 14 אלף שח!!! משרד הבטחון סרב לקיים את פסק הדין, בטענה שהוועדות כשרות. הגשתי הליך בזיון בית המשפט והפרקליטות טענה שמדובר בהמלצה! משמע, ניתן לנכה צה”ל פסק דין עקר, שלא למימוש, למראית עין!!!!!!!!!!!! השופט הפנה לעתירה מנהלית, לא רלוונטית, שהפנתה חזרה לערעורי נכים שהפנו לבגצ. בעתירה לבגצ ביקשתי שמן הצדק תהפוך “ההמלצה” להוראה למימוש. בגצ סרב וציטט את השופט המחוזי שקיבל שמדובר ב”המלצה”. יש לתבוע את יוסף שפירא שנתן פסד למראית עין, את השופט מוסק במחוזי בירושלים שנעתר לפרקליטות שטענה שמדובר בהמלצה, ואין ההרכב בראשות נאור שסרב מן הצדק לפסוק שמדובר בפסק דין למימוש ואת השופט רובינשטיין, בפניו ערערתי והוא סרב לקבוע דיון בהרכב 9 שופטים. יש בידי שלום רוזנברג פסק דין לטובתו. פסק דין שמחזיר את התיק לוועדה והוא מנוע מלהגיע לוועדה, מוגן ע”י בעלי מקצוע! מדינת ישראל משלמת הוןןןן לשופטים ועורכי דין ואנשי מקצוע מעולם הרפואה לדחות את זכותו של שלום לממש את זכויותיו מול משרד הביטחון, במקום לממש את זכויותיו . בתפילה ותודה מרים

  2. גם מימני נימנע להכיר את ילדי 13 שנים שהשופטת וגרושתי הסתירו את קיומי והילדים קראו אבא למישהו שתפסתי עם גרושתי על חם 13 שנים ניהלתי מאבק קשה ורק בישביל להכיר את ילדי תסקירים מעולים היו לי מהרווחה מזונות עד היום אני משלם . אבל מעולם לא זכיתי לישמוע את המילה אבא בושה לך מדינת ישראל אתם לא יותר טובים מהנציאים בדיוק ככה

  3. עונג טהור! אלא שאת דמי ההגנה אנחנו משלמים! צריך לדרוש עיכוב של הפושעים בחו”ל ומעצר על פשעיהם, כך במקום שאנו נשלם פעמיים: גם נסבול מהפשעים וגם נשלם על הגנתם. ישלמו משהו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות