ענת הר אבן מהוצל”פ מציגה: טבלת הריביות הרצחניות של הבנקים בהוצאה לפועל

Spread the love

אחד מכל חמש או שש אזרחים בגירים הוא חייב בהוצאה לפועל. 2,500 עורכי דין המתמחים בהוצאה לפועל גוזרים לעצמם כ 20% שכר טרחה מכל הסכומים שניגבים במדינה דרך ההוצאה לפועל. הם גוזרים מילארדים. היום הם לא צריכים אפילו לעמוד בתור. לוחצים על כפתור ולוקחים 20%. אף אחד לא יודע איך עובדת המערכת הרצחנית של הוספת ריביות בהוצל”פ. כולם יודעים שחובות קטנים יכולים להכפיל עצמם תוך שנתיים או שלוש.

ובכן ענת הר אבן מההוצל”פ פירסמה את טבלאות השחיטה. כך שוחטים את אזרחי ישראל בהוצל”פ. ריביות רצחניות של 20%, 30% ואפילו יותר, וכל זה בהקשת קוד. אף אחד לא יכול לדעת איזה קוד מוקש. יכולים לגבות מכם 15%, 20%, 25% והכל לפי ראות מי שמזין את הנתונים. הריביות מצטברות כל חודש ומתווספות לקרן. זה נקרא ריבית נשך. זה אסור בתורה. זה עושק וגזל. לא פלא שהתפתחה אנטישמיות נגד היהודים באירופה. לא פלא ששנאו יהודים שעסקו בהלוואה בריבית. הנה תוצריה של המורשת היהודית: לעשוק, לחמוס, לרצוח, לחסל, והכל באמצעות מספרים ונתונים שעושים כל כך הרבה בלגן בראש, אי אפשר להבין מה רוצים ממך.

לא פלא שגברים במסלולי הוצל”פ מזונות קורסים. אם היום נפסק 1,700 ש”ח בחודש מזונות, בשנה הבאה זה כבר 2,000 ש”ח ובשנה שלאחר מכן זה כבר 2,300 ש”ח, וזה תופח ותופח. כך יהודים עושקים זה את זה, והמדינה חוגגת ובתי הקברות מתמלאים גוויות. אילת שקד שרת המשפטים אמרה שהריביות הללו הן לתפארת המורשת היהודית, בנפשה ובאפה של היהדות. אז חייבים יקרים, בכל פעם שאחד מכם שם על עצמו תפילין, זכרו את המורשת הרצחנית של הדת שלכם.

טבלת ריבית בהוצאה לפועל, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות