ציונה דדוביץ, אבא ציון מחכה לך בבית

Spread the love
ציונה דדוביץ, אבא ציון מחכה לך בבית

ציונה דדוביץ, אבא שלך ציון, מחפש אותך. נולדת ביום 10/2/1986 בבית חולים שערי צדק. אבא שלך גידל אותך במסירות ואהבה. קצת לפני גיל 7 שנים, בשנת 1993, נחטפת למרכז חירום, ומשם משרד הרווחה שלך אותך לאימוץ סגור.
ביצעו כלפי אבא שלך פשעים נוראיים, כל זאת כדי לסחור בך לצרכי אימוץ.

אבא שלך, ציון דדוביץ, לרגע לא הפסיק להילחם להשבתך אליו.

כל שנה הוא חגג לך יום הולדת, ותלה שלטים “איפה את בתי ציונה?”, כך הוא כתב על השלטים.

אבא שלך התראיין בכל מקום אפשרי, ועשו כתבות על חטיפתך, כדי שתדעי שאבא לא ויתר עלייך.

יש לך אחים שאוהבים אותך, וגדלו בצל הסיפורים של חטיפתך.

כולם מחכים שתחזרי הבייתה, ושיסגרו את המעגל.

חטיפתה של ציונה דדוביץ, בוצעה על רקע פוליטי. ציון דדוביץ, שימש שומר ראש אישי של הרב מאיר כהנא, והשב”כ שניסה בכל דרך להרחיק את דדוביץ מפעילותו הפוליטית הימנית, נתן הוראה למשרד הרווחה לקחת את בתו ממנו.

אם את רואה את הסרטון, מזהה את אבא שלך, בבקשה תצרי איתי קשר.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “ציונה דדוביץ, אבא ציון מחכה לך בבית

  1. ממסד עו”ס רווחה, שופטות נוער ורופאים מטעם דוגלים במתן תרופות פסכיאטריות קשות (עם תופעות לוואי רעות ביותר המופיעות בעתיד) — רק כמחזיק כימי כאמצעי שליטה על ילדים ונוער שהם לרוב בני ערובה להקצאות תרומות ותקציבים לפרנסה של צבאות עו”ס ומוסדות הרווחה. מדינת ישראל חוטפת ילדים מבתיהם ולענות אותם במוסדות טיפול חוץ ביתי שהן בתי כלא ראויים לבתי יתומות של רודן רומניה צ’אושסקו. הכל לפי סדר תקין, חוק, משפט כאילו — חראגיל על סמך עלילות שקר, בדיה ופיברוקים. ראה רמות השחיתות ונבזיות של משרד הרווחה שמינתה דווקא את סימונה שטיינמץ לנציבת תלונות ילדים במסגרות לפי חוק ילדי אומנה (נציבת ילדים כאילו). מדינת גניבת תינוקות רובצת בשחיתות, מדינה האוסר ביקורת מהציבור בולשת לאחר מתלוננים ומוחים.

    יש לפרסם עוולות ממסד הרווחה והמשפט בארץ ובגולה, לחשוף את מימדי הריקבון השחיתות במדינה.

  2. מזעזע ומחריד.
    התרשמתי מהטבלה המצויירת זוג עקרים.
    חשוב לציין שהרבה מהחטיפות ילדים מבוצעות על ידי העוסיות עצמן לעצמן ברשימות המתנה למשפחות עקרות.כדוגמת עו.ס דנה פיק לפני חמש שנים לקחה לעצמה תינוקת כושית כי הם זוג עקרים.הפקיעה תינוקת לעצמה.מדובר באישה מסוכנת שגורמת סבל לסביבה ושקרנית פתולוגית שזה מפחיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות