התאבד בגלל אכזבה מאיילת שקד: איציק בר ירה בראשו השאיר 5 ילדים נכדים ואלמנה הילה בר משה

Spread the love

נו מה חדש? עוד גבר בגירושין התאבד ולמי אכפת? איציק בר Itzik Bar שמו. השאיר 5 ילדים. היום קוברים אותו ביבנה. בבית החולים גסס. לא הצליחו להציל את חייו. אישתו הילה בר משה‏ קיבלה מה שרצתה ואף יותר. רצתה גבר אחר, ולנתק אותו מ- 5 ילדיו.

המנוח התאבד ביריה לרקתו. השאיר אחריו את מילותיו האחרונות. יד נעלמה נכנסה לקיר שלו בפייסבוק והעלימה את מילותיו האחרונות.

איציק בר ז"ל
איציק בר ז”ל

בקבוצות התמיכה לגברים, הוא לא מצא פתרון למצוקתו. קבוצות התמיכה לגברים גם לא יכולות להושיע. היום גבר שכותב בקבוצות התמיכה לגברים שאשתו היא “שטן”, מייד מתנפלים עליו שאין לו תרבות דיבור, שהוא שונא נשים, וכל מיני נשים מאיימות שם לצאת מהקבוצה כי הן “נעלבות” בשם השטן עליה התלונן המתאבד. הגברים אומרים לו “תילחם”, “תתמודד”. אבל תתמודד עם מה? עם המציאות החדשה שנכפית עליך להיכנס לתחנות משטרה או לראות שופטות משפחה שרק רוצות שתמות?

המנוח היה מעריץ של נפתלי בנט ואיילת שקד. הקיר שלו בפייסבוק עמוס תשבוחות פטריוטיות למדינת ישראל, לנפתלי בנט ובמיוחד לאיילת שקד. מקורות מספרים לנו שכאשר נודע לו שהאלילה אותה העריץ איילת שקד, לא מתכוונת להעביר שום חוק להקל על מצוקתם של גברים, שלא יהיה שניט, לא יהיה שיפמן, וגם לא יהיה בכלל שום חוק שיעצור נשים מלהגיש תלונות שווא, המנוח הבין שאפסה תקוותו, אין לו למה לחיות, הכל יילקח ממנו ועליו לחפש כוך להתגורר בו, לקבל על עצמו להיות עבד מזונות, שהבוגדת תעקל לו את כל מה שיש לה, והוא יינמק לאט לאט עד שימות. אם כן מדוע להאריך את הקץ? טוב מוות היום ללא סבל, מחיים שהם מוות וסבל בייסורים. זה גם המסר של איילת שקד שרת המשפטים בימים אלה לגברים הגרושים: תכינו מצבות. תקווה אין. חוקים חדשים לא יהיו. והכל כמובן בשם הדין הדתי והיהדות ששולטת על דיני המשפחה.

אשתו הילה בר העלתה אתמול סטטוס בפייסבוק “אושר אמיתי זה לראות את אמא שמחה”.

אין מילים. אכן.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

11 thoughts on “התאבד בגלל אכזבה מאיילת שקד: איציק בר ירה בראשו השאיר 5 ילדים נכדים ואלמנה הילה בר משה

  1. כותרת מאד לא הולמת לסיפור עצוב, ולמרבה הצער לא נדיר בישראל.

  2. ההתאבדות הנוכחית ממש מזעזעת והלב כואב. כנראה האשה באמת שטן, אבל הבחור עריץ את שקד, היא הבטיחה לקיים את חוק ועדת שניט ו ל א קיימה. אי לכך חלק מהאשמת ההתאבדות חל על ראשה!

  3. האמת אני מכנה בו שהיה לו את האומץ אני כבר שנים מת ולאף אחד לא מזיז

    1. האושר בידיים שלנו!
      כדי לשנות משהו יש להתחיל בצעד אחד ותמיד להתרכז במטרה ולא להתייאש. אפשר תמיד להרים ידיים אבל זו בריחה ולא התמודדות. אני בטוחה שאתה יכול למצוא אושר אנחנו לא זקוקים להרבה בשביל זה. לפעמים צריך להיות יותר חזקים ממה שאנחנו חושבים שאפשר להיות אבל זה שווה את זה! מהמקום הכי נמוך צומחים חלומות אבל צריך לעבוד בשביל זה.
      מהמקום הכי נמוך אפשר רק לעלות, הרבה פעמים ראיתי כמה שזה נכון. תתחיל אולי בלהקיף את עצמך באנשים שעושה לך טוב להיות איתם ולהתרחק מכאלו שלא. ותהיה גאה בעצמך על כל צעד וכל שינוי שאתה עושה כי מגיע לך. כמו למשל לכתוב את מה שכתבת עכשיו, זה צעד!
      בהצלחה -תעשה ובאהבה ותקבל בחזרה את מה שאתה נותן !

  4. ושוב אנו עדים לגבר המתאבד במהלך משפט בבית המשפט למשפחה שיתכן ונוהל על ידי שופטת. אינני מכיר מקרה אחד בו גבר שניהל משפט משפחה בפני שופט (גבר) – התאבד. ואינני מכיר מקרה אחד בו גבר שניהל משפט משפחה בפני דייני בית הדין הרבני , התאבד. כל מקרי ההתאבדות התרחשו במשפטי משפחה שנוהלו על ידי שופטות בבית המשפט למשפחה.

  5. לא מתבדים בגלל זונה על כל גבר יש 10 בחורות פניות תרעו את זה בארואים חתנות בר מצוה שבהרחבה גבר 1 על 10 בחורות צריך רק ללמוד איך לצוד אותם הבחורה ביום הארוע לא עובדדת מספרה שמלה בסוף עד שתופסת גבר אם בכלל נשוי או תפוש אני רואה אותם בהרחבה נשים זוגות זוגות של נשים חסר גברים ואם היא הרסה אתה כל גבר גבר אם כל הכאב שותף את הפנים תפל בעצמך וכל יום תחליף תיהי עצמאי ללא התחיבות ותוכיח שאתה לא פחות מימנה אני מדבר על כל הגברים לא להתחתן איתם רק בהסכם לא להתיחס אליהים כל הבחרות תפשו תחת הבגידה זה הרס בית ומשפחה נשים שהרסו בית לא שות לחיות איתם אם הם בגדו זה אומר דרשני לכול הגברים תמשיכו להיות גברים לשים את הכאב בצד ולהמשיך הלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות