ראש הממשלה ואשתו תובעים לשון הרע את יגאל סרנה על שדיווח ששרה השליכה אותו מהמכונית בכביש 1 ת”א 56211-03-16 בנימין ושרה נתניהו נ’ יגאל סרנה

Spread the love

בנימין נתניהו תובע 279,243 ש”ח מיגאל סרנה, בטענה שכתב עליו לשון הרע. איך הגיע לסכום זה, ולמה לא תבע נגיד 500,000 ש”ח? לא ברור. ביבי נעלב, על שסרנה דיווח ששרה השליכה אותו באמצע נסיעה בכביש 1. לא נעים.

חיים כהן בספרו “חופש הביטוי וזכויות הפרט” כתב:

“חופש העיתונות הוא זכות כמו זכויות רבות יסודיות אחרות, וגם חירות בחירויות אחרות; והיא איננה זכות של העיתונות ואיננה זכות של עיתונאי. היא זכות של כל אחת ואחד מאיתנו. היא זכות הפרט. זכותי היא לקבל בצינורות האפשריים והמקובלים והחוקיים את האינפורמציה הטובה והמדוייקת והמוסמכת והמקיפה והרבה ביותר, וזכותי היא להביא לאחרים בצינורות המקובלים והחוקיים האפשריים האלה את כל מה שאני יכול להביא לידיעתם, על מנת שידעו הם ויכירו מה דעתי על העניינים העומדים על סדר יומה של הציבוריות”.

התביעה של נתניהו היא תקיפת חופש העיתונות וזכותו של הציבור לדעת, תוך היזקקות לטיעוני סרק שאין מאחוריהם ולא כלום.

בנימין נתניהו תובע על 2 פרסומים אחד לפני שנתיים מתאריך 7/3/14 שם הביע יגאל סרנה דעה אישית:

“יש חיים גם בזמן ביבי. אבל האוויר מורעל. הנפש קצה. המשאבים מדלדלים. אתה רואה גם בחדרי מיון, כמו הערב, את המאמץ ואת קוצר המשאבים. הכל נשאב מאיתנו, למעלה. לחבורת הביזה של החלאה. האיש שצמח כפטרית רעל משלולית הדם של רבין. קצנו בשקרן העלוב שביציו הקטנות כאפון בידי שרה. שיעלם כבר. די. גדשה הסאה.”

הראיון של בנימין נתניהו מיום 7/3/14:

ופרסום שני בו הביע סרנה דעה מיום 20/3/16:

“תרדפו את שוברים שתיקה. הכו בשמאלים. חבטו באשכנזים. רוצצו תחקירנים. חסמו פיסבוק. סיתמו פיות. תעלימו את המציאות.
אבל כשבלילה (מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1, בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אשה אחת לא רוצה שהוא ישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה, זה חלק מהחיים. תעשו כל רעש אפשרי שלא נשמע שהכל עולה באש השגעון. הכו בתופים.”

יגאל סרנה: בבאב אל ואד, לצד כביש אחד, מחכה רודן זעיר בחושך לטרמפ. קחו אותו
יגאל סרנה: בבאב אל ואד, לצד כביש אחד, מחכה רודן זעיר בחושך לטרמפ. קחו אותו

מדובר ב- 2 פרסומים לגיטימיים, שניהם הבעת דעה וחשיבות חברתית, ומשעסקינן בפעולות של ראש הממשלה ואשתו, אין זה מן הראוי להשתיק ביקורת מסוג זה והלכה ידועה היא, כי באיזון שבין הזכות לשם טוב לבין הזכות לחופש הביטוי, מקום בו הנפגע מפרסום הינו אדם האוחז בתפקיד ציבורי, המשקל שיש להעניק לחופש הביטוי הוא גבוה.

בכל מקרה, משהתפרסם פסק הדין בעניינו של נפתלי בנט, ממנו עלה, כי שרה נתניהו נהגה ברודנות, השולטת ביד רמה וקשה בעובדי בית ראש הממשלה, למה שהיא לא תעיף את הבעל שלה מהאוטו, אם הוא העלה לה את הקריזה?

כתב התביעה הזה, הוא פלופ נוסף ונועד להפגין כוחניות נגד העיתונאי יגאל סרנה.

על כוחנות, תביעות השתקה ועשיית שימוש לרעה בהליכי משפט

בחינת התנהלות בנימין נתניהו ואשתו, כפי שסוקרה היטב בכלי התקשורת, מובילה למסקנה אחת ויחידה: התביעה דנא אינה אלא תביעת השתקה, המשמשת את ראש הממשלה ואשתו לנסות ולסכור את פיהם של מי שמותחים עליהם ביקורת, או מציעים סיקור בלתי מחמיא בעניינם.

ראש הממשלה ואשתו תובעים לשון הרע את יגאל סרנה על שדיווח ששרה השליכה אותו מהמכונית בכביש 1 ת”א 56211-03-16 בנימין ושרה נתניהו נ’ יגאל סרנה

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “ראש הממשלה ואשתו תובעים לשון הרע את יגאל סרנה על שדיווח ששרה השליכה אותו מהמכונית בכביש 1 ת”א 56211-03-16 בנימין ושרה נתניהו נ’ יגאל סרנה

  1. טפו על אמא של סרנה, איך המליטה ילד כזה חבל שמשרד הרוחהילד תימן לא לקח אותו למשפחה ספרדית מסורתית היה יצא בן אדם הגיב:

    גועל סרנה הוא מוטאנט מתקופת השפל של רעבין השותף של ערפאת לקבלת הסכם שלום לטרוריסט מספר איד ממלחמת העולם השניה בחסות פרס מכפר קנא 107 כן ירבו איש השלום למדינה .
    הוא צמח משלולית הדם של קרבנות השלום של ישחק רעבין דולפינריום ,ושימון אוסלו,ועורי לא סביר.
    ה ר ס ת ם את עם הקודש אנשי וינה מן החינוך של עמלק.
    כל הזבל במדינה בגלל שהחופשיים השתלטו על הציונות ונתקעו בעקשנות לבוסס את כולם בביצת הכפירה והחדלון.
    אם השחורים או הדתייםמשתלטים תוקעים תיק ואם אשכנזים או כו עושים אז סוגרים תתיק מחוסר ענין לציבור , מה שרוצים עושים.בסוף עוד לפני וחוץ מהגהנום שלך וחברך המנוולים בולם הבא , אתן קודם תיזכו פה לראות עוד יותר איך אתם הופכים לבוז לכולם ועם ישראל עם המסורת הקדושה והארץ ינצח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות