ג’ודי ניר מוזס כינתה ברשת ב’ את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’: סמרטוטיץ ויהודי נאצי

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4hQ

ג’ודי ניר מוזס שלום, כינתה את ח”כ בצלאל סמוטריץ’: יהודי נאצי, בגלל שאשתו רויטל, אמרה בתוכנית “חמש עם רפי רשף”, שהיא סירבה שמיילד ערבי יילד אותה בלידה.

ראו בקישור כאן:

ג’ודי ניר מוזס: “סמרטוט ונאצי”

אשתו של סמוטריץ’: “ביקשתי שרופא ערבי לא יילד אותי”

כתוצאה מדבריה אלו, הותקף בעלה במילים חריפות על ידי ג’ודי ניר מוזס. כינוי עובד ציבור “נאצי”, מהווה עבירה פלילית על החוק.

אין זו ההתבטאות העבריינית והאלימה הראשונה של ג’ודי ניר מוזס: כשמני נפתלי זכה בתביעה נגד משרד ראש הממשלה, היא איימה על השופטת דיתה פרוז’ינין: “מכינים עלייך תיק”.

למרות איומים חוזרים ונשנים והתבטאויות פליליות של ג’ודי ניר מוזס, משטרת ישראל לא טרחה לחקור אותה או להעמידה לדין.

ג’ודי ניר מוזס לשופטת בפרשת מני נפתלי: “מכינים עלייך תיק”

http://www.maariv.co.il/news/israel/Article-525781

התבטאות של גודיהאם משטרת ישראל תיישם על ג’ודי ניר מוזס את החוק?

השרים אישרו: חצי שנת מאסר לאדם שיכנה אחר “נאצי”

עומרי נחמיאס, http://news.walla.co.il/item/2711500

כינוי הגנאי “נאצי” ייצא מחוק לחוק? הצעת חוק חדשה שאושרה אתמול(ראשון) בוועדת השרים לענייני חקיקה מבקשת לאסור על שימוש במילה “נאצי” על כל הטיותיה וזאת במטרה למנוע את זילות השואה ואת הפגיעה בזכר הנספים והניצולים. דינו של מי שייפר את החוק, שיעלה להצבעה טרומית בכנסת ביום רביעי, יהיה חצי שנת מאסר וקנס של מאה אלף שקלים.

“ייאסר שימוש בכינוי נאצי, בעל פה או בכתב כלפי אדם, קבוצת בני-אדם, תאגיד, מוסד או גוף כלשהו שלא במסגרת או למטרת לימוד, תיעוד, עבודה מדעית או דיווח היסטורי”, נכתב בהצעת החוק אותה הגיש חבר הכנסת שמעון אוחיון (ישראל-ביתנו). ההצעה גם מבקשת לקבוע כי גם שימוש בפריטים ובסממנים מתקופת השואה ומהרייך השלישי – דוגמת בגדי אסירי המחנות, טלאי צהוב או צלב קרס – יהיו לא חוקיים. “חוק הדגל, הסמל והמנון המדינה מגן אך ורק על הסמלים והדגלים של המדינה. אולם, אין הגבלה על השימוש בסמלי השואה ולמעשה כל אדם יכול להשתמש בהם כראות עיניו”, נכתב.

הסיבה להגשת הצעת החוק נעוצה בעובדה שבשנים האחרונות גובר השימוש בסמלים ובכינויים נאציים ברחוב ובשיח הישראלי. “הקלות הבלתי נסבלת שבה נעשה שימוש יומיומי במושגים אלה כחלק מהשיח הציבורי והפוליטי ותוך זלזול מופגן ברגשות ניצולי השואה וצאצאיהם, ראויה לכל גינוי. במציאות שבה אנו חיים יש חשיבות לעיגון האיסורים על השימוש בסמלים מתקופת השואה והנאציזם בחקיקה, על מנת למנוע את התפשטות התופעה”, לשון הצעת החוק.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות