עו”ד עמיקם הדר סחטן ורמאי: דרש מאישה 10,000 ש”ח בתמורה להחזרת ילדיה שנלקחו לאימוץ לפני מספר שנים על ידי השירות למען הילד

Spread the love

תלונות רבות הושמעו באוזנינו על עו”ד עמיקם הדר. הוא עו”ד המייצג הורים מטעם האגף לסיוע משפטי של משרד המשפטים, ובנוסף משמש גם כאפוטרופוס לדין על קטינים מטעם הסיוע המשפטי. התלונות נגעו לדרישותיו מהורים שקיבלו את ייצוגו מטעם הסיוע המשפטי. מדובר בסיוע חינם, ללא תשלום, כשההנחיות הברורות של האגף לסיוע המשפטי לעורכי הדין המייצגים היא לא לדרוש תשלום מהמיוצגים ואסור למיוצגים להציע תשלום לעורך דין מטעם הסיוע המשפטי. עמיקם, דורש מהורים 25,000 ש”ח כדי להפוך את הסיוע המשפטי לפרטי, תוך מתן הבטחה שהוא יטפל בעניינם בצורה הולמת.

בשיחה שאתם שומעים, עו”ד עמיקם הדר, מבטיח לאמא שהוא יכול להחזיר לה את שני ילדיה שנלקחו לאימוץ סגור לפני מספר שנים, אם תשלם לו 10,000 ש”ח.

עו”ד עמיקם הדר מבצע מעשה נוכלות ורמיה כלפי אותה אם, ומשלה אותה כאילו ניתן לפתוח את תיק האימוץ, בעוד שאין סיכוי לכך.

עו”ד עמיקם הדר סוחט כספים מהורים. הוא מבטיח הבטחות שקריות, ומי שמאמין לעו”ד הדר, הוא פתי.

כל אמא / אבא שעו”ד עמיקם הדר ביקש ממנה תשלום תמורת ייצוג, כשהוא קיבל מינוי מהסיוע המשפטי, מתבקשת להשאיר לנו הודעה בתגובה. סודיות מובטחת לפונה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “עו”ד עמיקם הדר סחטן ורמאי: דרש מאישה 10,000 ש”ח בתמורה להחזרת ילדיה שנלקחו לאימוץ לפני מספר שנים על ידי השירות למען הילד

  1. מבזקים
    הצהרת תובע נגד עו”ד עמיקם הדרפשיטה על מתחם חרירי באום אל פאחםשניים נורו למוות בכפר קאסםלוד: שני קרובי משפחה נפצעו מיריהסדר טיעון: עד 12 שנות מאסר לריקו שירזיקארין אבוטבול שוחררה למעצר ביתעד המדינה בומבי מודה שעישן חשיש במעצרחולון: הפעיל מעבדת הידרו בדירה שכורהחיפה: בן 20 נורה ונפצע אנושות פשיטה על מפיץ סמים בפסטיבל מדברןשוחרר צעיר מקנדה שנאשם ביבוא קילוגרם קנאביספגע ברח חיפה: נעצר חשוד בהריגת הנערה בת ה-15
    הצהרת תובע נגד עו”ד עמיקם הדר
    נכתב על ידי זיו קריסטל ב 02 יוני 2017 14:51.
    כתב אישום יוגש ביום ראשון נגד עו”ד עמיקם הדר, והוא יכלול עשרה סעיפי אישום בעבירות מרמה, זיוף והתחזות. הדר יואשם בקבלה במרמה של עשרות אלפי שקלים מלקוחות. כתב אישום יוגש גם נגד שני קרובים להדר, החשודים כי סייעו לו והתחזו לשוטרים בפני לקוחות.

    נגד עורך דין הדר יש עשרה מתלוננים הטוענים כי סחט מהם סכומי כסף באמצעות מצגי שווא ומסמכים פיקטיביים בעניין חקירות משטרה. חלק מהמתלוננים הגיעו בעקבות פרסום החקירה. הדר מודה באופן חלקי בכמה עבירות. אתמול (חמישי) הוגשה הצהרת תובע, ובדיון אמר הדר כי הוא “אחרי שבועיים מטורפים. תמיד כסנגורים אנחנו אומרים ‘זה מעצר ראשון’. אני לא יכול להסביר אפילו את השוק. אני לא אוכל, לא ישן”.

    “רוב המקרים – חוץ ממקרה אחד או שניים שאמרתי שעשיתי לא בסדר, זה סכסוך שכר טרחה עם לקוחות”, אמר הדר. “אני יודע מה יש בראיות, אפילו יותר טוב מהתובע. לא שמרתי על זכות השתיקה, דיברתי ומסרתי גרסאות מלאות”. הדר ביקש להשתחרר. “מסרתי הכל, אין לי יכולת לשבש. מדברים על כמה עשרות אלפי שקלים, אולי”.

    סנגורו של הדר, עו”ד עמית בר, הציע כי לאחר שחרורו, הדר לא יעסוק במקצועו כעורך דין. לדבריו כך אנשי ציבור, למשל ראשי ערים, שנעצרו בפרשות חמורות יותר, שוחררו והורחקו מעבודתם. “אני ייעצתי לו לשמור על זכות השתיקה, הוא התעקש ולקח אחריות על מה שעשה לא נכון”, אמר הסנגור. “מדובר ברף נמוך, לא בתיק מרמה של מאות אלפים”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות