ציפורה מחפשת את אחותה רבקה בת 63 שנים. פרשת חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן

Spread the love

ציפורה מחפשת את אחותה רבקה, ילידת פרס 4/10/1954 שנעלמה בבית חולים רמב”ם בחיפה. למשפחה נאמר, כי רבקה נפטרה ביום 11/6/1955 כתוצאה מרעלת.

המשפחה לא ראתה את גופתה ולא איפשרו להורים להשתתף בקבורתה.

ציפורה ומשפחתה עלו מפרס ארצה בשנת 1951. שם משפחתם היה עטרי. המשפחה השתכנה במעברת אור עקיבא. בשנת 1953 ילדה האמא טאווס, בת שקראו לה רבקה עטרי.

בגיל שנה, נשלחה הפעוטה רבקה, לבית תינוקות בחדרה בשכונת ברנדס, כשהיא בריאה לחלוטין.

ציפורה אחותה הבכורה, ביקרה את אחותה הפעוטה עם אבא שלה אהרון בבית התינוקות, ואחותה הייתה בריאה לחלוטין.

המשפחה נדהמה כשקיבלה הודעה דרך הטלגרף כי הפעוטה רבקה סובלת מחום גבוה והיא בדרכה לבית חולים רמב”ם בחיפה. הדבר נראה מופרך שכן התינוקת היתה בריאה לחלוטין.

הודעת הטלגרף נמסרה למשפחה ביום חמישי בלילה, ולמחרת יום שישי נאמר למשפחה שהתינוקת נפטרה והמשפחה צריכה לשלם 10 לירות, סכום עצום במושגים של אז כדמי קבורתה. האבא אהרון שילם את הכסף, אך לא הורשה להשתתף בהלוויה של רבקה והמשפחה לא ראתה את גופתה של רבקה.

למשפחה לא נמסר מקום קבורתה של רבקה. המשפחה מאמינה ויודעת כי רבקה עודנה בחיים. בתאריך 11 באוקטובר 2001 פנתה האחות מרים זילברמן ז”ל, לוועדת החקירה הממלכתית בעניין פרשת היעלמות ילדים מבין עולי תימן מזרח ובלקן בין השנים 1948 – 1954 בירושלים.

מספר התיק שניתן: 79/96.

מזכיר הוועדה לאיתור ילדים היה ליאון בן עזרא, החתום על הסיכום שנשלח לאחות מרים, שם כתב: הוועדה איתרה פנקס לידות של משרד הבריאות לפיו רבקה, בת אהרון וטאוס עטרי, הנושאת ת”ז 25621 מאור עקיבא נולדה ביום 04/10/1954 בביה”ח חדרה. כתובת: שיכון א/16 קיסריה. בסיכום נכתב כי הפעוטה רבקה נפטרה ביום 11/6/1955 בחיפה כתוצאה מרעלת. הוועדה כתבה כי היא משתתפת בצער המשפחה.

המשפחה לא מאמינה כי אחותם נפטרה ויודעת שהיא בחיים. כל כך הרבה ילדים ותינוקות נעלמו מבלי להותיר עקבות.
אם מישהו מזהה את הפנים אצל מישהי שנראית כמו האמא, מתבקש לפנות למייל: saftasheldanny@gmail.com ו/או lorish69@gmail.com

זה בידיים של כל אחד מכם. אם אתם מזהים אישה שנראית כמו האמא, אנא עזרו לאחד משפחה. החלום של ציפורה לפגוש באחותה, אשר ברור לה שנמצאת בין החיים, ולא יודעת על קיומה.

טאווס עטרי אמא שלי ושל רבקה. תמונה נמסרה ע"י ציפורה קוואס
טאווס עטרי אמא שלי ושל רבקה. תמונה נמסרה ע”י ציפורה קוואס
האמא טוואס עטרי. תמונה נמסרה ע"י ציפורה קוואס
האמא טוואס עטרי. תמונה נמסרה ע”י ציפורה קוואס
רבקה בזרועות אחותה. תמונה נמסרה ע"י ציפורה
רבקה בזרועות אחותה. תמונה נמסרה ע”י ציפורה
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות