עו”ס אתי דור דוברובינסקי מלשכת רווחה רמת גן תפרה תיק לאמא מגבעתיים כדי לחטוף ממנה את בתה – ת”פ 17807-12-14 מדינת ישראל נ’ אלינור פרץ

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-rH

עו”ס אתי דור דוברובינסקי חטפה ילדה מאימא חד הורית בגבעתיים, נגדה כתבה תסקירים שקריים ומכפישים, כשהיא כותבת על בתה שהיא מוזנחת ולא לבושה בבגדים מתאימים. במקום לסייע לאמא ולביתה בכסף ובגדים, היא חטפה את הבת של האם בצו חירום ודאגה שיעצרו את האם, כשבמקביל הגישה נגדה תלונה כוזבת במשטרה על שהאמא צעקה עליה והיא חשה מאויימת.

אותנו מפתיע כיצד עו”ס אתי דוברובינסקי, שטיפלה במשפחה של אלינור פרץ, לא התפטרה מהטיפול בתיק לאחר שחטפה את ביתה והגישה נגדה במקביל תלונה כוזבת במשטרה. אם היא חשה מאויימת מהאם, מדוע לא התפטרה מהתיק עד עתה? זה רק מוכיח כמה שקרנית פקידת הסעד הזו.

אתי דור דוברובינסקי מתיימרת לקבוע שיש לה כלים מקצועיים לזהות קטינה במצוקה וקטינה בסיכון. כאשר נחשף השקר שלה, היא דאגה לקבוע פגישה עם האם בלשכת רווחה ברמת גן ובמקביל הגישה נגד האם תלונה כוזבת במשטרה כשהיא מעלילה על האם עלילות שווא.

במקרה שלפנינו הבחורה בת 34 שנים שוקלת 48 ק”ג. נראה לכם היגיוני שאמא צעירה ועדינה הנזקקת לשירותי הרווחה, תתקוף את העו”ס שגורלה של בתה תלוי בידיה? התשובה ברורה. לא. אתי דור חכמה על אמא חלשה ונטפלה אליה כדי להרוס את חייה, מה שצלח בידה בסופו של דבר. האמא נמלטת כעת, לאחר שהבינה שאין לה סיכויים לצאת מהמשפט כשידה על העליונה, ואילו אתי דור ניתקה את הילדה מאימא שלה.

במקום לנסות לעזור לאמא ולבתה, אתי דור נתנה לאמא את הפתרון היחידי שהרווחה נותנת לאימהות חד הוריות: לקחת את הילדה למוסד סגור ולהעליל נגד האמא שהיא אלימה ומסוכנת. הציבור כבר לא אוכל את הלוקשים הללו, מה גם שאתי דור ידועה כמי שעבדה בעבודה מקבילה בניגוד לחוק ביחד עם ירדנה נילמן, כשהיא מוציאה ילדים מלשכת רווחה גבעתיים ושולחת אותם לאפוטרופוסות של ירדנה נילמן חברתה העבריינית המורשעת.

אתי דור דוברובינסקי ידועה בתפירת תיקים נגד אימהות מוחלשות. בעיר גבעתיים העיפו אותה לאחר שהתגלתה כלא אמינה, קונספירטיבית ושקרנית אולטימטיבית, ואילו בעיר רמת גן, שם כל פקידות הסעד זהות לה, היא מצאה את מקומה הטבעי, והיא חוטפת ילדים באין מפריע.

כתב אישום נגד אלינור פרץ על תלונה שהגישה אתי דור, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות