מערכת המשפט מנסה להסתיר פרשה חמורה בבית משפט שלום תל-אביב שופט הוצא לחופשה כפויה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4vm

מי אמר שלשופטים בישראל יש דם סמוק יותר? מי אמר שלשופטים מגיע מסלול VIP בנתב”ג כדי שלא יפגשו את פשוטי העם? מי אמר ששופטים סוררים מקבלים יחס מועדף, וצא”פים אוטומטיים? הנה צא”פ אוטומטי שהוצא ע”י השופטת עינת רון, אשר מטפלת בעניינו של שופט המואשם כי נגע באיברים מוצנעים של בתו לשם ביזוייה ופורקנו האישי.

השופט נעצר בתאריך 19/4/2016. בפני כבוד השופטת עינת רון בראשל”צ התייצב רס”ב אמיר מאי טנא, ודרש צו איסור פרסום עד ליום 23/8/2016. השופטת עינת רון נעתרה לבקשה והוציאה צא”פ ל- 4 חודשים. הצו ניתן ללא שם השופט החשוד.

בינתיים עו”ד שחר בוקוולד עוזרתו המשפטית של השופט חתמה על “הודעות מזכירות” שקריות בעליל בכל התיקים בהם עסק השופט, והודיעה כי הוא “חולה”. אין ספק שעו”ד שחר בוקוולד ביצעה עבירה פלילית בעצמה כאשר חתמה על הודעות שקריות, ביודעה כי השופט הוצא לחופשה כפויה וכל זאת כאשר סמל מדינת ישראל מתנוסס על המסמכים. במקרה זה יש להעמיד את שחר בוקוולד לדין על זיוף מסמכי בית משפט, ועל ביזוי סמל המדינה, שכן כעת עובדי המדינה יוצאים שקרנים, מוכנים ומזומנים לשקר ולטייח. הנה דוגמא למסמך שקרי שיצא מבית המשפט השלום בת”א, מטעמה של שחר בוקוולד.

רק לאחרונה התייצבה הפרקליטה שירה שקדי לייטרסדורף אצל השופט, בכתב אישום הזוי שהגישה נגד עיתונאית על חשיפת מעללי מנכ”ל משרד הרווחה, יוסי סילמן. השופט ידע שראש מחלקת תפירת התיקים בכבודה ובעצמה מתייצבת בפניו, נאלץ בעל כורחו להרשיע את העיתונאית בגין פגיעה בזכות לפרטיות של מושא הכתבה, יוסי סילמן. לא הייתה לו ברירה, שכן אם לא היה מרשיע, היה נתפר נגדו תיק. מה שהשופט לא ידע זה שמאחורי גב, הכינו לו תיק עסיסי בעניין בתו.  גזר הדין בעניינה של העיתונאית נדחה, כביכול בשל “מחלה”, אולם זוהי הנקמה משמיים של העיתונאית, בשופט שהרשיע ללא בסיס, ללא תשתית עובדתית, ואשר פגע בחופש העיתונות. יצויין שגם שופטות אחרות אשר פגעו בעיתונאית, כמו רות חנוך מבית המשפט לנוער שחטפה לה את הילדים למרכז חירום, חטפה עונש משמיים, ונפלה מהשירותים בתוך אנייה באלסקה ושברה את כל הצלעות. נראה שמשמיים דואגים לנקום את נקמת ילדיה של העיתונאית שהוצאו מחזקתה.

צא"פ

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “מערכת המשפט מנסה להסתיר פרשה חמורה בבית משפט שלום תל-אביב שופט הוצא לחופשה כפויה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות