עו”ד שחר בוקוולד עוזרת משפטית של שופט הוציאה מסמך רשמי שקרי של המדינה בו נכתב בכזב כי השופט נעדר מדיון משום שהוא “חולה”

Spread the love

כולם יודעים שהפרקליטות תופרת תיקים. כולם יודעים שפרקליטי המדינה משקרים ומטייחים. כולם יודעים שתרבות השקר היא נר לרגלי הפרקליטות והצלחה נמדדת בכמות הפללות השווא והרשעות השווא. כולם גם יודעים שאין כל מנגנון ביקורת על פרקליטי השקר. גם על עובדות סוציאליות אין מנגנון ביקורת וגם על עובדות מערכת המשפט אין שום ביקורת. כששופטים מזייפים לא קורה להם כלום ולא מעמידים אותם לדין. ראו: ורדה אלשייך, הילה כהן, לימור מרגולין יחידי, מרים קראוס ועוד. כשאזרח עושה זאת, זה מניב נגדו כתב אישום ומאסר ממושך.

במקרה שבענייננו, עו”ד שחר בוקוולד עוזרתו המשפטית של השופט חתמה על “הודעת מזכירות” שקרית בעליל בתיקים בהם עסק השופט, והודיעה כי הוא “חולה”. אין ספק שעו”ד שחר בוקוולד ביצעה עבירה פלילית בעצמה כאשר חתמה על הודעה שקרית, ביודעה כי השופט אינו חולה וכל זאת כאשר סמל מדינת ישראל מתנוסס על המסמכים. במקרה זה יש להעמיד את שחר בוקוולד לדין על זיוף מסמכי בית משפט, ועל ביזוי סמל המדינה, שכן כעת עובדי המדינה יוצאים שקרנים, מוכנים ומזומנים לשקר ולטייח. הנה דוגמא למסמך שקרי שיצא מבית המשפט השלום בת”א, מטעמה של שחר בוקוולד, האחראית על מלאכת הפצת שקרים של מערכת המשפט.

עו”ד שחר בוקוולד עובדת עבור מערכת משפט עליה נכתבה לא פעם ביקורת שהיא מושחתת, והנה, האמת.

d7a9d797d7a8

17

והכתבה ב- ynet:

הפרשה החמורה שבמערכת המשפט מנסים להסתיר http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4804050,00.html

השקר וההסתרה: הותר לפרסום – שופט חשוד בפלילים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4804200,00.html

אלי סניור, http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4804200,00.html

גילויים חדשים בפרשה שהוסתרה מהציבור ונחשפה ב-ynet: בית המשפט התיר לפרסום כי חקירה פלילית נפתחה נגד שופט בגין חשדות חמורים. במסמך רשמי של המדינה נומק בכזב כי החשוד נעדר מדיון משום שהוא “חולה”

חשיפת ynet הבוקר (יום ג’) על ההסתרה מצד מערכת המשפט בנוגע לבכיר החשוד – מאלצת את המשטרה להתיר היום חלק מהפרטים לפרסום: בית המשפט התיר אחר הצהריים לפרסם כי במרכז הפרשה עומדת חקירה פלילית שנפתחה נגד שופט, בגין חשדות חמורים.

החשדות הוסתרו מעין הציבור עד חשיפת ynet הבוקר. התרת הפרסום אושרה בעקבות בקשה של המשטרה לצמצם את צו איסור הפרסום הגורף החל על הפרשה.

על פי המידע שהגיע לידי ynet, נגד השופט נפתחה חקירה במשטרה. החקירה הוסתרה מהציבור ובמשך שבועות ארוכים לא דווח עליה. בתום החקירה הועבר התיק לפרקליטות, ועדיין לא נמסרה החלטה לגביו.

בעקבות הבדיקה אולץ השופט לצאת לחופשה כפויה. אלא שגם חבריו לעבודה לא זכו לשמוע את הסיבה האמיתית לכך. גם חקירת המשטרה התנהלה תחת איפול כבד ורק מעטים מאוד ידעו עליה.

“יש פה אווירה של טיוח הפרשה, וניסיון עיקש לסגור את התיק מהר ובשקט. אם היה מדובר באזרח רגיל – שאינו חלק ממערכת המשפט – הוא היה מזמן במעצר”, אמר בכיר באחד מגופי אכיפת החוק.

ממסמכים שהגיעו לידי ynet (ואחד מהם מופיע כאן למעלה) עולה כי המערכת דאגה להסתיר מהציבור את הסיבה האמיתית להיעדרות – ואף באמצעות שקר. בדיון שאמור היה להתקיים ובגלל היעדרות של האישיות הבכירה בוטל, הונפק מסמך רשמי ובו נכתב כי הדיון נדחה בגלל “מחלה” של השופט.

יו״ר ועדת חוקה ומשפט ניסן סלומיאנסקי תקף את הניסיון להסתרה:

“לא יעלה על הדעת שיהיו אנשים שיזכו לפריבילגיה כזאת. דווקא אישיות כמו שופט שנחקרת – היה ראוי שהמערכת תפרסם ולא תחביא מעין הציבור. פשוט מזעזע לחשוב שהעניין הזה הוסתר מהציבור ולא משנה מה הסיבה. ראוי שהציבור יידע ששופט נחקר והוצא לחופשה. אני מתכוון להעלות את הנושא הזה בוועדה אצלנו ולקבל תשובות על כך”.

24השקר וההסתרה: הותר לפרסום – שופט חשוד בפלילים / כתבה ב- ynet, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות