השופט נפתלי שילה נכנס לפרוטוקול של סגלית אופק, לא הסיר את שמה של אופק וחתם על ההחלטה חסרת תוקף משפטי תיק אמ”צ 55250-09-11

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-s4

לאמא איריס כהן נחטפו שלושת בנותיה הקטנות ע”י עופרה שיף ואורנה הירשפלד. שתיהן שנואות במיוחד על כל הילדים בהן הן “מטפלות”, ושנואות במיוחד על ההורים שבזים להן.

שתי העו”סיות, חטפו לאמא א’ כ’ את שלושת בנותיה ביום בהיר אחד, ושלחו אותן לאימוץ סגור, כשהאמא כשירה, מתפקדת, ולא היתה שום סיבה למנוע ממנה את זכותה לאימהות ולגדל בנותיה.

איריס כהן ובנותיה האהובות
איריס כהן ובנותיה. תמונה: פייסבוק

האמא ללא חת, לא פריירית בכלל. איתרה את מקום הימצאותן של בנותיה החטופות שאומצו על ידי אישה זקנה ונכה, בניגוד לחוק שקובע סף גיל לאימוץ ילדים ומחייב בריאות תקינה.

איריס ניגשה לבית הספר בו לומדות בנותיה, ואלו התחננו בפניה שתיקח אותן איתה הביתה. הבנות ביקשו מאמא שלהן שתחבק אותן. הילדות מוזנחות על ידי המאמצת, שיניהן שבורות, הן השמינו מתרופות פסיכיאטריות שקיבלו כדי להשכיח מהן את אימן האוהבת. הילדות אמרו לאמא שלהן שהן אוהבות אותה וכל יום חושבות עליה.

מה עשתה המאמצת? רצה לשירות למען הילד ואמרה שהילדות מוסתות על ידי האם. העו”סיות פנו לבית המשפט, והגיעו לחותמת הגומי נפתלי שילה.

נפתלי שילה, נכנס לפרוטוקול השופטת סגלית אופק (שניהלה את התיק), כשבראש שלושת דפי ההחלטה נכתב “בפני השופטת סגלית אופק”. לנפתלי שילה היה דחוף לפרסם את ההחלטה כדי לזכות במחמאות מחברותיו העו”סיות, כך שהוא הוציא את ההחלטה מבלי לעשות הגהה. מדובר ברשלנות, המבטלת את ההחלטה.

המשמעות: האמא הביולוגית יכולה ללכת לראות את בנותיה, ללא חשש.

נפתלי שילה, ידוע באכזריותו וחותמת גומי של הרווחה, לא מפעיל שום שיקול דעת. כל מה שעובדת סוציאלית זוטרה אומרת לו לעשות הוא מתרפס ועושה כדבריה. מדובר בשופט חסר עמוד שידרה, שלאף אחד אין מושג איך התברג לביהמ”ש בתור שופט משפחה. למשל, בתיק זה, לא טרח לבדוק מה קורה עם הבנות, והאם טובתן מחייבת פתיחת תיק האימוץ וקביעת הסדרי ראיה עם האמא הביולוגית. מדובר בקטינות הזוכרות היטב את אימן.

נפתלי שילה כותב “נאסר על האם ליצור קשר כלשהי (השגיאה במקור!) עם הקטינות ועם בני המשפחה שאצלם מתגוררות הקטינות”. יש חוצפה יותר גדולה מזו? לאסור על אמא שיצרה את בנותיה ליצור קשר עימן? מאיזה רחם הושרץ נפתלי שילה, שבמחי הקלדה, הוא מחליט לאסור על אמא לא ליצור קשר עם בנותיה? זו החלטה שלא ניתן לקיימה ממילא, כי היא נוגדת את חוקי הטבע, נוגדת את האנושיות של בני האדם, נוגדת את המוסר וצלם אנוש, והיא בכלל נגד כל מה שמתיימר בית המשפט לענייני משפחה להציג: ייצוג משפחה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות