ביזיון: ד”ר דפנה אבניאלי בשירות המיליארדרים של הרצליה פיתוח – תוקעת מקלות בכלכלת המדינה: “תמשיכו לשלם הון תועפות לבתי מלון עלובים”

Spread the love

לפנינו החלטה גרועה של השופטת דפנה אבניאלי. לא ברור את מי היא משרתת ומה היא רוצה להשיג. את מה היא רוצה לקדם? בשנת 2006, לפני 10 שנים הוחלט להגדיל את הבניה במלון דן אכדיה פי 6 ולהוסיף 3 בתי מלון. זה בדיוק מה שמדינת ישראל זקוקה לו: יותר פרנסה לעובדים, יותר תיירים שבאים לפה ומתניעים את הכלכלה, וגם יותר תחרות בין בתי המלון, שגובים סכומים מופקעים. רוב בתי המלון הקיימים הם ישנים ומעלים עובש. זו אכזבה רבתית לתיירים מחו”ל.

ללא כל סיבה, השופטת מתערבת בהחלטות והחליטה לבטל את תכנית הרחבת שטחי המלונאות בהרצליה בגלל שאין מספיק שטחי חנייה בתכנית. כמה טמטום יכולה לגלם ההחלטה המוזרה הזאת? זוהי דוגמא להחלטה שגורמת לנזקים לאזרחים. במקום להתניע את הכלכלה, ולנצל את יופיו של החוף בהרצליה לתיירות, ולפרנסת התושבים, התכנית מבוטלת בגלל שאין מספיק חנייה. כעת התכנית תיתקע שוב פעם בוועדות עם התנגדויות, והציבור נדפק.

אנו לא מצלים להבין מדוע התכנית לא אושרה. התכנית טובה. מעולה אפילו. לטעמנו היה צריך אפילו להכפיל את שטח המלונות לא פי 6 אלא פי 16. כמה שיותר חדרי מלון. כמה שיותר מלונות, זה צו השעה. כל מה שהשופטת הייתה צריכה לעשות זה לתת הוראות מה צריך להוסיף לתכנית, כלומר הוראות להקמת חניונים תת קרקעיים, ואולי גם מסלולי נסיעה מורחבים, ולשחרר את כל הצדדים מהתדיינויות עתידיות  מיותרות. במקום זה, ימשיכו לבלבל את המוח המתנגדים. ימשיכו להגיש עתירות על גבי עתירות, והחוסר בחדרים בבתי מלון לא ייפתר. הציבור יישאר עם בתי המלונות הישנים מימי תרפפ”ו, שאבד עליהם הקלח, והתיירים שיגיעו לפה ימשיכו להרגיש שישראל לא נותנת תמורה בעד הדולרים והאירו שחולבים מהם בארץ.

איזו החלטה אומללה. איזה בזבוז אדיר של משאבים שיפוטיים. מדוע בכלל ל”תושבי האיזור” יש זכות להתנגד? הרי תושבי האיזור הם מיליונרים ומילארדרים. מי שירוויח מהתכנית אלו אזרחים פשוטים הזקוקים לעבודה במלונות שיוקמו, ואת קולם השופטת לא שמעה. גם את קולם של התיירים שזקוקים למלונות משודרגים, ולא לבתי מלון ליגה ז’, השופטת לא שמעה את קולם. אבל למיליארדרים של הרצליה פיתוח, ד”ר דפנה אבניאלי  כן שומעת. מעניין למה. מי מהחברים שלה גר שם? מי מהחברים שלה מפחד שיסתירו לו את הנוף? זוועה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות