אזהרת עו”ס דורינה (דבורה) דרליוק לשכת רווחה חיפה מאכלסת מרכזי קשר מדופלמת העבירה קטינה 3 משפחות אומנה במקום להשיבה לאימה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4E7

העבודה הסוציאלית תעשיה של פרזיטיות המתפרנסות מיצירת מצוקות בציבור כדי להצדיק קיומן. הביטו בעו”ס דורינה דרליוק מחיפה, אחראית על יישום מדיניות “שלח כל פונה למשרד הרווחה למרכז קשר” בחיפה. עו”ס זו הכניסה עשרות הורים למרכזי הקשר בחיפה, תוך שהיא תפרה תיקים, שכרה פסיכולוגים שיכתבו חוות דעת מוזמנות וגרמה הרס וחורבן במשפחות.

עו”ס דורינה דרליוק. תמונה: פייסבוק

עו”ס זו הוציאה לפני שנתיים וחצי פעוטה בת 3.5 שנים ממשמורת האם, בטענה שהאמא צורכת סמים. במשך שנתיים וחצי האמא נותנת בדיקות שתן ודם, המוכיחות בדיקות נקיות. האמא מיוצגת על ידי  עורך דין מומחה חוק ונוער, שהגיש ערעור לביהמ”ש מחוזי על החלטת שופטת הנוער עדנה בן לוי.

האמא פוגשת את בתה, פעם בשבוע במרכז קשר בחיפה, ובכל פגישה שואלת הילדה את האמא: “מתי תקחי אותי הביתה?“. את עו”ס דרליוק זה לא מעניין. היא לא מסוגלת להבין מה היא מעוללת לילדה החטופה שנמצאת באומנה המשמשים לה “הורים” חדשים. הילדה עוברת סדרת חינוך בלתי פוסקת באומנה ולמרות הרעל שמחדירים במוחה, היא ממשיכה ודורשת לגור עם אמא שלה ולחיות איתה. הרווחה שלחה את הילדה להתגורר באיזור מרוחק, כדי שהאמא תתייאש ולא תוכל להגיע לבקר בגלל המרחק הרב, העלויות והזמן בנסיעות, אולם האמא עומדת בתנאים הקשים בגבורה. לאמא דירה משלה, מקום עבודה מסודר ומה שחסר לה זו בתה. האמא מספרת שהילדה שלה נסחרה ב-  3 משפחות אומנה, כשהאומנים טוענים שקשה להם לגדל את הילדה, כי היא כל הזמן מבקשת לחזור לאמא שלה.

בימים אלו החליטה עו”ס דרליוק, לזמן את האב של הקטינה לוועדה ברווחה, למרות שהאבא לא בקשר עם הילדה (מבחירתו) מיום היוולדה והביע רצונו שהילדה תישלח לאימוץ.

עו”ס דורינה דרליוק, מיישמת מדיניות קיצונית של התעללות באימהות וניתוקן מהילדים באטימות וברוטליות בשם “טובת הילד”, וללא בושה מהללת את תעשיית האומנה וניתוק הקשר הביולוגי בין ההורים הטבעיים לילדיהם.

האמא, היא דור שני של שימור לקוחות הרווחה, ובעצמה גדלה כילדה מאומצת. כעת הרווחה עושה לילדה את מה שעשו לאמא שלה, מייתמת את בתה מאימה והופכת אותה לדור שלישי של שימור לקוחות הרווחה. כך הרווחה שולטת על חיי חטופיה. הנחטפים הופכים בעצמם לדור הבא של לקוחות הרווחה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות