הרכב שופטי מחוזי ת”א יצחק ענבר, יהודית שבח ושאול שוחט: צריך להוציא את כל הילדים שההורים חולים בסכיזופרניה ולהעביר אותם לאימוץ עמ”צ 14274-02-16 ש’ ב’ ואח’ נ’ היועץ המשפטי לממשלה

Spread the love

לפנינו פסק דין מבעית של בית המשפט המחוזי בתל אביב (יצחק ענבר, יהודית שבח שאול שוחט) אשר קבעו כי ילדה להורים סכיזופרנים לא תוכל לגדול אצלם, והיא תועבר להורי האומנה לצורך אימוץ. הקטינה נולדה באוקטובר 2013 ומייד הועברה לאומנה במסלול אימוץ. להורים לא היה כל סיכוי לנסות בכלל לגדל את הילדה שלהם.

אין בפסק הדין שלפניכם כל תיאור של ניסיון לאפשר להורים הביולוגים לגדל את הבת שלהם. הרווחה שללה מההורים האלה אפילו את האפשרות להוכיח שהם כן מסוגלים לגדל את הילדה. כל פסק הדין הזה בנוי על אבחונים תיאורטים של “מומחים” ופקידות סעד. שימו לב שפקידת הסעד בכלל לא הגיעה להעיד, ובית המשפט קבע שגם אם הייתה מעידה זה לא היה משנה בכלל. על הורי האומנה והמסוגלות הורית שלהם בכלל אין כל התייחסות.

מי שלמעשה חרץ פה את הדין זה לא השופטים אלא מכון שלם. מרדכי שרי, העבריין המורשע בטיפולים אירוטיים לנשים שתחת טיפולו, קבע שלהורים אין מסוגלות הורית. מרגע שמרדכי שרי קבע מה שקבע, כל השופטים ועובדות הסעד מיישרים קו עם “המומחה”. כאמור, חוות דעתו היא ספקולציה, כי ההורים בכלל לא קיבלו הזדמנות להוכיח בפועל את המסוגלות ההורית.

שימו לב לטונים המחליאים של שופטי המחוזי שחושבים שהילדה היא מעין פרס להורים, והם אלה שמחליטים למי לתת את הפרס, להורים הביולוגים או להורי האומנה.

בא כוח ההורים יוסי נקר נלחם כאן כמו אריה. לצערנו זו מלחמה סיזיפית בכוחות האופל.

בתמונה: חורץ הגורלות מרדכי שרי ממכון שלם, מומחה לטיפולי אירוטיקה

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “הרכב שופטי מחוזי ת”א יצחק ענבר, יהודית שבח ושאול שוחט: צריך להוציא את כל הילדים שההורים חולים בסכיזופרניה ולהעביר אותם לאימוץ עמ”צ 14274-02-16 ש’ ב’ ואח’ נ’ היועץ המשפטי לממשלה

  1. סתם להבין, הכותרת בכוונה מתעלמת ממה שכתוב בפירוש בגוף ההחלטה, שמדובר במקרה הקונקרטי, ואין בכך כדי להשליך על כלל מקרי הסכיזופרניה?

  2. מי מייחס ברצינות כלשהיא להערכות מסוגלות הורית של מכון שלם?
    השופטים נפלו על ראש.
    הפסיכיאטריה הציבורית במדינת ישראל לא מביישת את הפסיכיאטריה הסובייטית. שם אושפזו בכפייה כ- 2 מיליון אזרחים החשודים בהתנגדות למשטר.
    ראה סרטון בעברית https://goo.gl/6euQFW
    http://www.cchr.org/he/videos/psychiatry-an-industry-of-death/soviet-psychiatry.html
    מדביקים תוויות ככלי שליטה במערכות בר”ן רווחה המושחתות .
    ראה גם
    * Political_abuse_of_psychiatry_in_the_Soviet_Union
    * the Russian term “vyalotekushchaya” for sluggish schizophrenia
    * Psikhushka

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות