מחמוד שדאפנה ענייני משפחה טבריה מאכזב: גרושה לא תשלם פיצויים על סרבנות גט ולא תפצה על תלונות השווא במשטרה תמ”ש 8465-09-15

Spread the love

פסק דין מאכזב ביותר של השופט מחמוד שדפאנה המבייש את המיגזר. אפילו ביזיון. מדובר בגרושה המגישה תלונות שווא נגד בעלה במשטרה, ומסרבת להתגרש, כלומר מעגנת את הבעל. על כל מעשי הכיעור הללו הגיש הבעל באמצעות עו”ד יוסי נקר תביעה לפיצויים גם בגין סרבנות הגט (5 חודשים), וגם בגין לשון הרע והגשת תלונות השווא במשטרה.

האישה לא קיימה עם הבעל יחסי מין במשך 4 שנים, לא רצתה להביא ילדים לעולם, לא בישלה, לא ניקתה את הבית, וחגגה את חגי ישראל בנפרד ממנו. בעקבות תלונתה, הוא הורחק מהעיר ל- 15 ימים, נשלל הנשק האישי שלו, והורידו לו את השכר.

שדאפנה קבע שהגרושה בעצם נשמה טהורה, תמימת לב, ושהיא בעצם המסכנה. נו באמת. הגרושה טענה שזה לא שהיא סירבה לקבל גט, היא רק רצתה לסגור את ענייני המשמורת והמזונות לפני שהיא מואילה לקחת גט. שדאפנה קבע שזה תירוץ סביר ומקובל. אלא מה היה קורה אם הגבר היה אומר אותו דבר, שהוא קודם רוצה לסגור את המשמורת (אצלו) והמזונות (שהאישה תשלם לו) ואז הוא יואיל לתת גט? הא? כשהמגדר מתהפך, התמונה נראית אחרת לגמרי.

לגבי תלונות השווא, שדאפנה קבע שאין לו ראיות לכך שמדובר בתלונת שווא. פה למעשה עו”ד יוסי נקר נפל בפח שטמן לו השופט מחמוד. מחמוד ביקש מיוסי נקר לוותר על שמיעת ההוכחות. יוצא שהגרושה לא נחקרה על תצהיר העדות הראשית שלה (או כתב ההגנה שלה) ולכן מחמוד קיבל את הטענות שלה, ולא פסק נגדה פיצויי לשון הרע ורשלנות. חבל. עו”ד יוסי נקר היה יכול לקרוע את הצורה לגרושה והוא הפסיד הזדמנות.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות