עמי קובו (רמלה) מרשיע רופא מונאל רורליך שזייף חוות דעת לביטוח הלאומי תמורת 2,500 ש”ח ת”פ 22928-08-15 פרקליטות מחוז מרכז נ’ מונאל רורליך

Spread the love

התופעה הזו שרופאים, פסיכיאטרים ושאר מומחים למינהם לוקחים שוחד וכותבים חוות דעת שקריות תמיד חולפת מתחת לראדאר וכמעט אי אפשר להוכיח אותה. בבתי המשפט למשפחה המומחים האלה נחשבים אלים, שאסור לגעת בהם אסור לשאול אותם שאלות, וכל מה שמותר זה כמה שאלות על הדו”ח שכתבו, ואז הם חוזרים כמו תוכי על מה שכתוב בדו”ח. אי אפשר לשאול אותם אפילו מה הניסיון שלהם, בכמה תיקים נדחתה חוות הדעת שלהם, או האם יש נגדם תלונות משמעתיות פתוחות.

בתי המשפט מצאו טריק חדש, להעלים את שמות המומחים מפסקי הדין. כך יוצא שהמומחה, גם אם הוא שקרן ונוכל, יוצא נקי מכל הסיפור, ואי אפשר לעקוב אחרי כל הפשלות שלהם.

לפנינו הרשעה של אחד המומחים הללו, “אקדח להשכיר”. שמו מונאל רורליך. הוא כתב חוות דעת שקרית בלי לבדוק בכלל את המטופל. גבה 2,500 ש”ח. הוא הודה. הרופא התעסוקתי מונאל רורליך נידון ל- 350 שעות של”צת”פ 22928-08-15 פרקליטות מחוז מרכז – פלילי נ’ רורליך – פסקדין. רורליך קיבל חות דעת מעולה של שירות המבחן וביקש שלא להרשיע אותו. השופט עמי קובו ציטט את הלכת אסנת אלון לאופר, שופטת המשפחה מב”ש שריגלה אחרי המאהב שלה ועשתה לו סצנות קנאה פליליות. נקבע שלמרות רום מעמדה, אי אפשר שלא להרשיע אותה. גם אדון רורליך הורשע, אבל יקבל עבודות שירות מצומצמות. הוא הרי עדיין בשר מבשרה של האליטה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות