חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן – שיא הצביעות של ראש ממשלת ישראל הבא בשאלה לאזרחים: "מה קרה לתינוקות, לילדים שנעלמו?" המדיניות של ביבי קבעה לא לפתוח את הפרוטוקולים שיכולים להאיר אור על הפרשה עד שנת 2066

Spread the love

שיא הצביעות של ביבי נתניהו: מה קרה לתינוקות, לילדים, לילדים שנעלמו, והם מחפשים את האמת, הם רוצים לדעת מה קרה.

באמת מה קרה? המדיניות של ביבי וחבורתו, השתיקה חטיפת אלפי ילדים, ג’נוסייד בחסות המדינה בה הורו לקבור את הפרוטוקולים שיכולים להאיר אור על הפרשה עד שנת 2066. ראו בקישור: “חכו עד שנת 2066” חטיפת ילדי תימן – ועדת חקירה ממלכתית הוציאה צו איסור פרסום עד שנת 2066

הממשלה צפויה להסמיך בקרוב את השר צחי הנגבי לעיין בפרוטוקולים, ולהחליט כיצד לפעול.

במקביל, למקרה שהתהליך לא יתקדם,  שוקלים חברי הכנסת להגיש הצעת חוק פרטית שתחייב את חשיפת הפרוטוקולים בימים אלה,  כשחלק מההורים עדיין בחיים.

רינה מצליח: קשה להעלות על הדעת שאין שום רישום של כל מה שקרה כאן, של כל הילדים שנחטפו. למשל, האם משרד הדתות לא רצה שיהיה לו רישום כזה כדי למנוע נישואים, נישואי גילויי עריות בין אחים, למשל. לכן, ההערכה היא שיש רישום איפה שהוא.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות