השופט הרי קירש (מחוזי ת”א) מעוות את החוק: “גם מי שמבקר בישראל 30 ימים בשנה הוא תושב ישראל וחייב במס הכנסה” ע”מ 19898-03-13 אמית אמשיקשוילי נ’ פקיד שומה ת”א 4

Spread the love

עוד שופט ירד מהפסים, והפעם זה לא שופט משפחה או שופטת נוער. הפעם שופט מסים. השופט הרי קירש. שופט כזה הוא אסון למדינת ישראל. הוא הופך את החוק לבדיחה בכך שהוא מפרש אותו איך שהוא רוצה, ותמיד לרעת האזרח, ותמיד כדי לגרום לאזרח לסבול.

השופט הרי קירש עיוות את החוק, פעמיים. מדובר בשחקן פוקר שמבלה בעולם וזוכה בפרסים בתחרויות פוקר בחו”ל. רוב הזמן הוא שוכר לעצמו דירות בכל מיני מקומות כמו לאס וגאס. ב- 2007 “חי” בישראל 30 ימים. המדינה רצתה לקחת מסים מהזכיות שלו בתחרויות בחו”ל. הוא טען שהוא לא תושב ולכן לא חייב כסף, וגם אם היה תושב, הרי שהמס על זכיה בהגרלה או הימורים הוא 25%, אבל רשויות המס רצו להכריז עליו כמי שמנהל עסק למשחקים בפוקר, ולקחת ממנו 50% ולא 25%.

השופט הרי קירש קבע שגם אדם שנמצא בארץ 30 יום יכול להיחשב “תושב ישראל”, רק בגלל שהמדינה רוצה להיכנס לו לכיס, וגם בגלל שיש לו כמה זכיות בטורנירים של פוקר בשנה, אז פתאום הוא לא בקטגוריה של משחקי מזל, ונקבע שהוא עסק למשחקי מזל. החוק דווקא מאוד ברור. צריך לגור פה 183 ימים בשנה כדי להשתתף עם המדינה בזכיות: “בהתאם לפקודת מס הכנסה, תושב ישראל הוא מי שמרכז האינטרסים הכלכליים והאישיים שלו בישראל, ובה נמצא “בית הקבע” שלו, וכן מי ששוהה בישראל 183 ימים בשנה או 30 ימים בשנה ו-425 ימים במצטבר במהלך 3 שנים”. גם בנקודה השניה החוק ברור: פוקר זה הימורים ולכן המס הוא 25% ולא 50%.

קיראו את פסק הדין וראו עד כמה מעוות השופט הרי קירש את החוק. עד כמה חסרת כל היגיון הפרשנות האיומה שלו, ועד כמה אי אפשר להסתמך על מה שכתוב בחוק, כי תמיד יבוא איזה ליצן כמו הרי קירש, ויתן “פרשנות” אחרת. זה ממש כאילו שבחוק כתוב “שחור” והשופט אומר שגם לבן זה סוג של שחור בגלל “פרשנות שיפוטית”.

אחר כך כולם מתפלאים למה יש כל כך הרבה תיקים בבתי המשפט, ולמה כל שני וחמישי ממנים עוד ועוד שופטים. התשובה היא שאין חוק במדינת ישראל, ולכן בכל סכסוך צריך שופט ש”יפרש” את מה שאנחנו בני התמותה לא מצליחים לראות שהחוק התכוון אליו. ועוד יותר גרוע, בשביל לפרש את החוק הישראלי אנחנו צריכים ליצן מקנדה, כמו הרי קירש?

עוד ביזיון מבית היוצר של מדינת ישראל. השופט הזה עולה חדש מקנדה. היה סגן נציב במס הכנסה. פלא שהוא בעד מס הכנסה ונגד האזרחים?

השופט הרי קירש

פסק דין שופט הרי קירש ע”מ 19898-03-13 אמית אמשיקשוילי נ’ פקידת שומה ת”א 4, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

4 thoughts on “השופט הרי קירש (מחוזי ת”א) מעוות את החוק: “גם מי שמבקר בישראל 30 ימים בשנה הוא תושב ישראל וחייב במס הכנסה” ע”מ 19898-03-13 אמית אמשיקשוילי נ’ פקיד שומה ת”א 4

  1. חחחחחחח

    מדינת גזל

    פקיד מס מונה לשופט
    ושפט ופסק לאדם לא תושב
    לשלם מס על פוקר
    שמוגדר בחוק כ הימור
    לשלם מס כעוסק
    כי כך מתחשק לו נכון כלפי מעבידו

    אמאללההההה

    ממחר

    מורה לנהיגה ימונה לשופט תעבורה
    עבריין מין ימונה לשופט דיני משפחה

    ואיש דת שישפוט למי האלוהים יותר אמיתי

    ממש עושה חשק לוותר על האזרחות פה

  2. חחחחחחח
    שופט משוחד שהיה פקיד מס
    חחחחחח

    טוב נו בישראל זה בסדר

    מחר ימנו מורה לנהיגה כשופט תעבורה

    או איזה עבריין מין לשופט דיני משפחה

    מדינה משוחדת מעצמה

    פקיד מס שופט לא תושב על תשלום מס של הימורים כעסק

  3. העיקר הוא נציב במס הכנסה שמרוב הגועל שבו נהיה שופט שפוסק לטובת נציבות המס
    שופט צריך לפסוק ולשפוט לצדק
    ולא לגחמת מעבידו

    גועל נפש עוד בורג מיובא במדינת ה “צדיקים”

    איך מדינה שגובה כה הרבה מיסים נותנת שופט כזה
    האם המדינה משוחדת מעצמה?
    העיקר לעשות צבא ואם להשאר בחיים
    אז
    מייד
    לקחץ איזה משכנתא של מיליון ל 40 שנה בית סוהר

    זאת הצורה של המדינה

    גועל נפש

  4. העיקר שופט
    חחחח
    נציב מס הכנסה משוחד שופט ונותן בדין ובחיים של אנשים
    גועל נפש חוצפה ובזיון.
    פרצופה של המדינה
    שיתן את הדין רק כך לעצמו ולמשפחתו
    מנוול עקום אינטרסנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות