הילה גרסטל לשעבר נציבת הנבת”מ מצאה את תלונותיו של רפי רותם נגד המשטרה מוצדקות

Spread the love

צינור לילה: נמשך מסע ההתעללות ברפי רותם, חושף השחיתויות בפרשת רשות המסים, על ידי המשטרה

הילה גרסטל נציבת הביקורת על הפרקליטות, מצאה את תלונותיו של רפי רותם, נגד המשטרה מוצדקות. השוטרים טייחו פשעים ונהגו באלימות ואכזריות כלפי רפי רותם, באופן אישי.

רפי רותם זומן לחקירה במשטרת תל-אביב צפון, ונעצר ונחקר במשך 6 שעות על תלונות שווא של אנשים לשעבר, והמשטרה החליטה בצעד מטורף לחלוטין לקחת ממנו את הנייד שלו.

נגד רפי רותם, אין אפילו דוח חניה עד היום. רותם, שומר חוקר נרדף על ידי הממסד, בגלל התעקשותו לחשוף את השחיתות ברשות המסים המגלגלת סדר גודל של 50 מיליארד ש”ח בשנה, איך שהם רוצים.

תגובת הפרקליטות: כידוע, כתבי האישום נגד הנאשמים בפרשת רשות המסים הוגשו עוד בתקופתו של היועץ מזוז, ואיתן רוב לא היה ביניהם. יהודה וינשטיין היה באותה עת סניגורו של איתן רוב. הודעה פורמלית על סגירת התיק נשלחה לאיתן רוב מספר חודשים מאוחר יותר בתאריך 17.6.2010.

על ההחלטה חתומה מי שהייתה אז מנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות עו”ד אביה אלף.

בהתאם להסדר ניגוד העניינים עליו חתם כשנכנס לתפקיד בפברואר 2010, היועץ יהודה וינשטיין לא היה מעורב בתיק זה וממילא לא קיבל החלטות בו.

גם למנכ”ל המשרד לשעבר גיא רוטקופף הייתה נגיעה בקבלת החלטות בהליכים פליליים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות