ניסן סלומינסקי יו”ר ועדת החוקה נגד שופטי העליון: השופט מכניס בחוק שאני חוקקתי משמעות הפוכה לחלוטין

Spread the love

כנס לשכת עורכי הדין באילת 14/7/16

ביקורת חריפה ביותר נגד שופטי העליון:

ניסן סלומינסקי יו”ר ועדת החוקה נגד שופטי העליון: הופכים לחלוטין את הכוונה שמאחורי החוק ומפרשים במהופך את החוק; כל מה שלא נראה לשופט סביר – הוא הופך אותו לבלתי חוקי

דיברה ענת מקודם שהיה דיון האם לשים את בית המשפט על יד בית המחוקקים, שמא חס ושלום בית המשפט העליון ייפגע מהכנסת, ואני אומר שהחשש היה נכון בכיוון ההפוך, ואני אסביר.

אני מחוקק חוק ויש לו מטרה מסויימת, ואפילו היא באה לידי ביטוי בדברי ההסבר ובפרוטוקולים, ואני מגיע לבית המשפט, בעיקר העליון, השופט מכניס בחוק שאני חוקקתי משמעות הפוכה לחלוטין ומאותו רגע המשמעות שלו היא החוק ולא מה שאני התכוונתי. למעשה לא אני המחוקק, אלא השופט הוא המחוקק.

בנושאים שהכנסת אחרי הרבה מחשבה החליטה לא לחוקק חוק בנושאים מסויימים, ולתת לכך בינתיים לזרום, מודיע בית המשפט העליון או הנשיא “תוך חודשיים אם אתם לא קובעים הלכה, אנחנו נקבע הלכה”, והוא קובע הלכה. כלומר, הוא המחוקק, מה הפירוש?

שופטי העליון מבטלים חוקים של הכנסת. ההתערבות של בית המשפט בכל התחומים בנושא של מינויים כמו שלא היה חוק שסגן או סגן שר לא יכול לכהן אם הוגשה נגדו עתירה, כלומר עדיין עסקת חפות, בית המשפט החליט שאי אפשר, שהוא חייב להתפטר. מי שמך בכלל?! אותו דבר בכל מיני מינויים שהוא מחליט שזה לא ראוי, לא על סמך חוק, לא על סמך שום דבר.

כל מה שנראה לא סביר בעיני שופט עליון הוא הופך את זה ללא חוקי, ואת זה כותב שופט לשעבר משה לנדוי ואחרים, דבר שלא יעלה על הדעת. לא סביר בעיני בית המשפט העליון נהפך ללא חוקי מאותו רגע.

שימו לב לעוויתות של העבריין המורשע, עו”ד דורי קלגסברג, שדרס והפקיר למוות אמא חד הורית,  מהנהן לשלילה על דבריו החשובים של סלומינסקי, ואחר כך תוקף את הדברים, מתחנף למערכת המשפט, כאילו שהוא שופט בעצמו. מה הפלא? דורי קלגסברג בעצמו הגיש מועמדות לשפיטה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות