ביקורת קשה בדוח מבקר המדינה 2015 על לשכת רווחה באר-שבע התעללו בנכה החולה במחנה ניוונית קשה הרתוק לכיסא גלגלים סירבו לעזור לאשתו לקבל אישור להוציא רישיון נהיגה להסיעו לטיפולים רפואיים

Spread the love

מבקר המדינה קובע, כי תושב הפזורה הבדואית, נכה, החולה במחלה ניוונית קשה, ורתוק לכיסא גלגלים, ביקש מלשכת רווחה באר-שבע, כי תסייע לאשתו, פלסטינית השוהה בישראל, על פי היתר שהייה זמני שניתן לה ממינהלת תיאום וקישור (היתר מת”ק), לקבל אישור להוציא רישיון נהיגה, כדי שתוכל להסיעו לטיפולים רפואיים.

בעלי היתר מת”ק, אינם מורשים להוציא רישיון נהיגה בארץ או לנהוג בכלי רכב ישראלי, ובעל היתר כאמור, שמבקש להוציא רישיון נהיגה צריך להגיש בקשה בוועדת חריגים.

המתלונן הגיע ללשכת רווחה באר-שבע ואמר שבגלל נכותו, הוא לא יכול לכתוב ומתקשה לדבר בטלפון. לשכת הרווחה באר-שבע סירבה לעזור לו.

המתלונן פנה לנציבות תלונות הציבור, ועובדי הנציבות כתבו עבורו את הבקשה ופירטו בה את מצבו המורכב ואת נסיבות חייו הקשות, בעקבות התערבות מבקר המדינה, לשכת רווחה באר-שבע, נתנה אישור לוועדת חריגים עבור אשתו כדי שתוכל להוציא רישיון נהיגה על חשבונה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות