תרמית עמותות הנשים בת-מלך, ארפאד, נעמת, ל.א., יחדיו ונשים למען נשים עם משרד הרווחה על גב נשים מוכות הכנסות של מיליוני ש"ח על כל אישה מוכה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4O6

הצצה נדירה לתעשיית הכסף הגדול במכרזים של משרד הרווחה עם עמותות נשים, הפוגעות בנשים. בשים לב לכך שארגוני הנשים הללו שואפות להדרת אבות מחיי ילדיהם אחרי הגירושין, ואף מתנכלות באופן אישי באבות, באמצעות הגשת תלונות שווא שקריות במשטרה. אנו מקבלים הצצה לתרמית עמותות הנשים, המאחסנות נשים במקלטים שונים, וגורפות הון עתק על גבן של הנשים וילדיהן. כך מתעשרות העמותות על גב הנשים המוכות.

משרד הרווחה סגר מכרז לתקופה של חצי שנה מתאריך 01.07.2016 ועד ליום 31.12.2016 בסך כולל של 7,363,440 ש”ח, שבע מיליון ש”ח, שלוש מאות אלף שישים ושלושה וארבע מאות ארבעים ש”ח לתקופה של חצי שנה עבור 7 עמותות נשים. הנשים המוכות לא מקבלות אפילו לא שקל אחד מהון הכסף הזה.

השלל מתחלק ל- 7 עמותות:

עמותת בת מלך בניהולו של נח קורמן – הפעלת מקלט בבית שמש – מקבלת 1,051,920 ש”ח לחצי שנה וסך של 175,320 ש”ח לחודש.

נח קורמן, מנהל עמותת בת-מלך, הרוויח 1,051,920 ש”ח על גב 12 נשים לתקופה של חצי שנה. תמונה: פייסבוק. https://www.facebook.com/noach.korman

מעון חירום לנשים להפעלת מקלט בחיפה – מקבלת 1,051,920 ש”ח לחצי שנה וסך של 175,320 ש”ח לחודש.

עמותת ארפאד להפעלת מקלט בטירה – מקבלת 1,051,920 ש”ח לחצי שנה וסך של 175,320 ש”ח לחודש.

עמותת יחדיו להפעלת מקלט בבאר-שבע – מקבלת 1,051,920 ש”ח לחצי שנה וסך של 175,320 ש”ח לחודש.

נעמ”ת הפעלת מקלט בתל-אביב – מקבלת 1,051,920 ש”ח לחצי שנה וסך של 175,320 ש”ח לחודש.

עמותת ל.א. הפעלת מקלט בהרצליה – מקבלת 1,051,920 ש”ח לחצי שנה וסך של 175,320 ש”ח לחודש.

נשים למען נשים – מקבלת 1,051,920 ש”ח לחצי שנה וסך של 175,320 ש”ח לחודש.

נשים מוכות נשלחות על ידי עובדות סוציאליות ממשרד הרווחה למקלט למשך ששה חודשים, תוך החתמתן כי הן מתחייבות לקבל “טיפול משקם” עבורן למשך חצי שנה. במידה והאישה המוכה מגיעה עם ילדים, הילדים יופרדו מהאישה, בשל מצבה הקשה, ויועברו למרכז חירום בתעריפי אחזקה נוספים. במידה והילדים נשארים עם האישה העמותה תתוגמל עבור כל ילד בנפרד מהתעריף הקבוע.

לדוגמא:

נניח מגיעה אישה מוכה עם 2 ילדים, ועל פי החלטת פקידת הסעד יש לשלוח את הילדים למרכז חירום. כמה כסף תגבה העמותה ממדינת ישראל עבור “הטיפולים”?

אחזקת האישה במקלט למשך 6 חודשים, לפי תעריף בסך 14,610 ש”ח לחודש 6X חודשים = 87,660 ש”ח לחצי שנה.

אחזקת 2 ילדים במרכז חירום או בעמותה עם האמא, לפי תעריף 17,000 ש”ח 2X ילדים = 34,000 ש”ח לחודש 6X חודשים = 204,000 ש”ח לחצי שנה.

סה”כ עלות “הטיפול” באישה המוכה ושני ילדיה: 291,600 ש”ח לחצי שנה.

יצויין, כי אם תאמר האישה לדוגמא, תנו לי 10,000 ש”ח לחודש, ואוכל לטפל בעצמי ובילדיי, התשובה תהיה שלילית. סל הטיפול נקבע על ידי הפקידים המושחתים של משרד הרווחה והעמותות. מרגע שהאמא פנתה למשרד הרווחה, היא לא תוכל לעצור את התהליך, הואיל ופקידת הסעד, תיקח את ילדיה ממנה, ותותיר אותה מחוסרת כל, ללא סיכוי לקבלם בעתיד.

בתום חצי שנה ב”מקלט” לנשים מוכות, שחרור האישה וילדיה מגורמי הרווחה, מותנה בהחלטות המומחים ופקידת הסעד. האישה לא תוכל בתום חצי שנה לומר: “תנו לי את הילדים ושחררו אותי ואת ילדיי לחופשי, ללא כל התחייבות מצידכם”, מאחר ופקידת הסעד תיקח ממנה את הילדים.

מהו מקלט לנשים מוכות?

מדובר במבנה מוזנח, באיזור מוזנח ונידח, לרוב במקומות זולים, כמו מקלט נשים מוכות בית שמש, או מקלט לנשים מוכות בשכונת הדר, חיפה.

במקלטים אלו, מקבלת האישה המוכה, חדרון קט, בגודל צינוק עם מאוורר (במקרה הטוב), מיטת נוער (קומותיים), 2 מדפים להניח את הבגדים, מקלחון ומגב. חלונות התא מסורגים. המקום נראה כמו בית כלא. בתוך מקלט לנשים מוכות, האישה מוחתמת על טפסים בהם היא מחוייבת לעמוד בתנאי המקלט. אסור לה ליצור קשר עם בן זוגה לשעבר, היא צריכה לבצע תורנויות ניקיון. במקלט לנשים מוכות אין עובדי ניקיון או עובדי מטבח. הנשים עצמן הן שפחות חרופות של המקום, מבשלות, מכבסות ומנקות.

תעסוקת האישה במקלט לנשים מוכות

אישה שנכנסת למקלט לנשים מוכות, צריכה לעזוב את מקום עבודתה, אם עבדה קודם לכן. במקלט לנשים מוכות, העבודה של האישה ניקיון המקלט. לא מאפשרים לאישה לצאת משם. נניח והאישה עבדה קודם לכן כמנהלת משרד, היא תצטרך להודיע למקום עבודתה במפתיע, שהיא לא מגיעה יותר. אין הבדל בין אסירה בכלא נווה תרצה לבין אישה במקלט לנשים מוכות. מדובר בתנאים זהים. בקיץ הישראלי היוקד, האישה צריכה להסתפק במקרה הטוב, במאוורר. אין ספריה במקלט לנשים מוכות, אין אינטרנט, אין מחשב. האישה מגיעה למקלט עם המכשיר הנייד שלה, והוא הופך להיות כל עולמה.

טיפולים לנשים המוכות

הטיפול באישה המוכה מורכב משיחות עם עובדת סוציאלית, המדיחה את האישה להעליל ולהמציא שקרים נגד בן זוגה לשעבר וגורמת לאישה להבין שהיא מסכנה, עלובה, והדרך היחידה “לטפל” בה, היא הודאת האישה שהיא מסכנה, קורבן ונשלטת. אין העצמת נשים או חיזוק הבטחון. העובדות הסוציאליות מבטיחות לעצמן תעסוקת קבע לתקופה של לפחות שנה מחייה של האישה המוכה.

במקלט לנשים מוכות מרוויחים הון מהמדינה עבור כל אמא, אבל השיחות “הטיפוליות” הן של עובדות סוציאליות, ולא של פסיכולוגים.

לרוב, הנשים המוכות נאלצות לברוח מביתן מעכשיו לעכשיו, כשאין עליהן בגדים להחלפה. במקלט לנשים מוכות יתנו להן בגדים משומשים שנתרמו על ידי נשים אחרות. כל הסחורה המסופקת לאישה המוכה היא מאיכות ירודה והזולה ביותר שיש.

נח קורמן, מנהל את עמותת בת מלך, עושה קופה יפה מאוד על גב הנשים המכות. שימו לב לצביעות ולשינאת הגבר הנוטפת מדבריו בפוסט מיום 20/6/16. בלי בושה הוא מכנה אבא ואת חבריו עבריינים, וכותב שהאמא ראויה להערצה. מדובר באישה מכה ומתעללת שהיכתה את הבן שלה.

צפו בסרטונים של האישה המכה המקבלת גיבוי מעמותת בת מלך:

להלן פרטי המכרז:

עמותת בת מלך רח’ קוטשר 63 ירושלים, הסכם עם משרד הרווחה להפעלת מקלטים לנשים מוכות וילדיהן ברחבי הארץ לפי תעריף חודשי לאישה בסך 14,610 ש”ח לחודש, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות