עו”ס ענת סין הרשקו לשכת רווחה חיפה גייסה את דר’ תרצה יואלס להרחיק ילדים מאביהם

Spread the love

בתיק זה, גרושה חיפאית, אשר בעלה לשעבר הפך לשק חבטות שלה. את כל תסכוליה היא מוציאה על האבא, ולא נרגעת כבר 7 שנים. היא מקבלת ייצוג משפטי בחינם ממדינת ישראל. ב- 2009 כשהתחילו הגירושין, האבא קיבל משמורת משותפת. האישה לא נרגעה הלכה והגישה תלונת שווא, וזכתה כמובן לתמיכת העו”סיות של חיפה, חיה גירון וחברותיה.

השופטת הילה גורביץ שיינפלד, קבעה בתיק המשפחה של האבא משמורת משותפת, וחילקה את הסדרי הראייה שווה בשווה בין ההורים. שני הילדים, שבמשך שנים רבות נותקו מאביהם בגלל הסתה וניכור הורי של האישה, למדו מחדש לאהוב את האבא, שכמו שתוכלו לקרוא בתסקיר האחרון כועסים על האמא. למה? האמא מוציאה לאבא צווי מעצר, ועוצרים את האבא מול עיני הילדים. לא פלא שהילדים מפתחים רתיעה מהאמא חמומת המוח שלהם.

לאחרונה הודיעה האישה כי היא עוברת לגור ברחובות. האבא תושב חיפה, התנגד למעבר והשופטת גורביץ ביקשה תסקיר מפקידות הסעד. התסקיר מבוסס “על דברי האם”, בלבד. פקידת הסעד לא פנתה לאבא לקבל תגובתו, וטענה שהאבא לא משתף פעולה. ד”ר תרצה יואלס, לא פגשה את האבא ואת הילדים ולא שוחחה איתם גם לא טלפונית. למרות זאת, הוציאה חוות דעת מופרכת בה היא “סבורה כי מבחינה התפתחותית תיזמון המעבר לוקח בחשבון את צרכי הילדים”. כיצד סברה זאת תרצה יואלס, בלי לשמוע את דעת הילדים הבוגרים, שעברו את גיל 12 זה מזמן?

תרצה יואלס, נתנה המלצה המתבססת על דברי פקידת הסעד המוטה מראש נגד האבא. מדובר בהמלצה מופרכת, לא חוקית, ולא מקצועית. יתרה מכך, לו הייתה טורחת לשוחח עם הילדים ועם אביהם, היתה מבינה שהמקום הטוב ביותר לילדים זה להתגורר עם האבא בחיפה, שכן הילדים קשורים לסביהם המתגוררים גם הם בחיפה, כל החברים של הילדים בחיפה, והניתוק הפתאומי של הילדים מהעיר המוכרת והאהובה, לעיר חדשה בגלל הרפתקה של האמא בעיר רחובות, היא הלא הגיונית.

כאמור, מדובר בילדים בוגרים, והיה על השופטת לזמן את הילדים לשיחה בלשכתה ולא לערב את פקידות הסעד המגדריות, שלא טרחו לפנות לאבא לקבל את תגובתו.

שימו לב שפקידת הסעד מציינת בתסקיר שלה שהגיעו שוטרים לביתו של האב לעצור אותו. פקידת הסעד לא כותבת שמי ששיסתה את השוטרים באבא הייתה האישה, על חוב מזונות, כשהאבא נמצא במשמורת משותפת.

כך נראה תסקיר משרד הרווחה בשנת 2016 נגד אב גרוש בישראל: פקידת הסעד לא טורחת לפגוש את הילדים, לא פוגשת את האבא, וכותבת תסקיר המבוסס על דברי האם.

על פי עירית חיפה, לאבא אין מקום לגדל את הילדים שלו, אין משמורת משותפת, ולילדים אסור להביע את אהבתם לאבא. כל התסקיר מבוסס על דברי האם בלבד.

בסרטון כאן, ד”ר תרצה יואלס נואמת על ריבוי דמויות הוריות מיום הפירוד

document-page-0018

2document-page-0037

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “עו”ס ענת סין הרשקו לשכת רווחה חיפה גייסה את דר’ תרצה יואלס להרחיק ילדים מאביהם

  1. מניסיוני,אני מסרב בכלל להיפגש עם פקידות הסעד.והשופט יודע זאת.משום שגם כשניפגשתי איתן בעבר,הפכו הכל וסילפו בתסקירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות