נתונים על הפעלת מעון יום שיקומי מיח”א ירושלים מקבלת מיליוני ש”ח ממשרד הרווחה במכרז תפור להפעלת מעון יום

Spread the love

מה קורה במעונות היום השיקומיים? כסף. זה מה שקורה שם. הנה לדוגמא מעון מיח”א מרחוב המפקד 1, ירושלים, משרד הרווחה משלם לעמותת מיח”א להפעלת מעון יום סך של 4,920 ש”ח לפעוט וסה”כ 1,180,800 ש”ח  לתקופה מיום 12.4.2016 ועד 31.8.2018 עבור 8 פעוטות.

המפרט בו זכתה עמותת מיח”א אינו מפרט מה “הטיפול” ומה “השיקום” הנדרש לפעוטות, ומי קבע כי הפעוטות הללו זקוקים לשיקום(?!). לא מפורט מה גיל הפעוטות, כמה שעות ישהו במעון יום, מי אחראי להבאת הפעוטות למעון היום, מי יפעיל את המעון, כמה גננות / סייעות יהיו אחראים לתפקוד המעון, שום דבר לא מפורט.

מדובר במכרז לקוי ותפור מראש בו זכתה עמותת מיח”א בניהולו של פול סטשבסקי ת”ז 015332091, בבוננזה כספית של מיליוני ש”ח, ללא תחרות.

יתרה מכך, משרד הרווחה הוציא מכתב שקרי ומופרך באמצעות לי לוי, מפקחת גיל הרך מחוז ירושלים בו נכתב בנדון: “שינוי מבנה מעון מיח”א ירושלים“. הגב’ לוי לא מציינת שהמבנה המדובר שייך למשרד הרווחה, והם אלו שנתנו אותו לעמותת מיח”א, כפי שתוכלו לקרוא במסמכים בהמשך. מה הם חדרי הטיפול? לא מפורט. משרד הרווחה סוחר בילדים, מבזבז תקציבי עתק על עמותות רווחה, המתפעלות גנים ופועלים מאחורי הגב של ההורים.

הוצאת ילדים ממשמורת ההורים על ידי דיווחי גננות בשילוב עם משרד הרווחה

אמא שמביאה את בנה לגן מיח”א, מתלוננת באוזני הגננת על הטרור שהיא סופגת מהעובדת הסוציאלית של הרווחה. אותה אמא לא יודעת שבעצם, אותה גננת בפניה היא מתלוננת, מרוויחה את משכורתה מכספי משרד הרווחה, ולכן כל מה שתאמר האמא לגננת, יועבר לעובדת הסוציאלית ממשרד הרווחה המתגמלת את הגן, והללו יתפרו לאמא תיק להוצאת הילד ממשמורתה לעד, בשקרים וטענות שונות. כך משתלט משרד הרווחה על גני ילדים ופעוטונים מגיל 0 ועד גן חובה, כולל, באמצעות מכרזים תפורים מראש בהם מתוגמלים מוסדות החינוך על ידי משרד הרווחה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות