פולו-אפ על הצנזורה הפמיניסטית בישראל והסכנה לחופש האמנות והביטוי: הציצים של איילת שקד מול הפין של דונלד טראמפ

Spread the love

לפני שבועיים פרסמנו על הצנזורה הפמיניסטית בישראל שאיבדה כל פרופורציה, וכיום מכל ציצי חשוף הפמיניסטיות הרדיקליות עושות עניינים כאילו נשים נפגעות, וכאילו מזלזלים בגופן של נשים. חופש האמנות בסכנה: יולי תמיר קוראת לצנזורה פמיניסטית למניעת החפצת ציצים, כתבות נוספות: הטרדה מינית: “מיצג אומנותי” מבזה את שקד, סערת ציור איילת שקד בעירום, בעקבות צנזור ציור העירום של איילת שקד: ראש המחלקה לאמנות רב. יולי תמיר שצינזרה את העבודה בטענה שזה מבזה את גופה של איילת שקד, הודתה בפני כתב הארץ, שהיא בכלל לא שאלה את איילת שקד אם אכן היא חשה מבוזה.

    איילת שקד עבודת אמנות של ים עמרני
איילת שקד עבודת אמנות של ים עמרני

 השוו את הסקנדל בישראל על הציצים של איילת שקד, לחופש האמנות בארה”ב. הנה מה שעשתה פמיניסטית רדיקלית בארה”ב לדונלד טראמפ. ציירה אותו עם פין קטן (מיקרו-פינס). יוצא שהפמיניסטיות השתלטו אפילו על חופש האמנות. זה לא בסדר לצייר את הציצים של איילת שקד, אבל זה כן בסדר לצייר את הפין של דונלד טראמפ? הפמיניסטיות השתגעו?

כותב נמרוד צוק בכלכליסט: אילמה גור, אמנית פלסטית מלוס אנג’לס המרבה לעסוק בקשרים בין פוליטיקה לדימוי הגוף, החליטה לאתגר את המועמד הפרובוקטיבי עם פרובוקציה משלה היא בפברואר היא פרסמה בפייסבוק רישום עירום צבעוני של טראמפ תחת הכותרת “Make America Great Again”, בו ניצב טראמפ עם ברך אחת מורמת ופרקי ידיו מונחים עליה בספק תנוחת נצחון ספק עמידה מול כיתת ציירים כמודל עירום, עם איבר מין קטן במיוחד.

לאחר שגורם אנונימי הגיש נגדה תביעת זכויות יוצרים העבודה הוסרה מהרשתות החברתיות וגם מאיביי, שם הציעה גור את הציור המקורי למכירה. לדברי גור העבודה זיכתה אותה באיומי רצח מתומכים של טראמפ ובפניה ישירה מגורם שסירב להזדהות ואיים לתבוע אותה אם תמכור את העבודה, שכעת מוצגת בגלריה “מאדוקס” בלונדון ומוצעת לרכישה בסכום של מיליון דולר. בנוסף, העלתה גור עותק דיגיטלי ברזולוציה גבוהה לאתר שלה המוצע בחינם לכל דורש, כאקט של מחאה והתנגדות לנסיונות לצנזר אותה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “פולו-אפ על הצנזורה הפמיניסטית בישראל והסכנה לחופש האמנות והביטוי: הציצים של איילת שקד מול הפין של דונלד טראמפ

  1. אני בשוק שהתביעות האלו מוסתרות מפני הציבור הישראלי וכי אנו משלמי המיסים ממנים את הגנת הנתבעים או מתן פיצוי לתובעים צריך לפרסם כל תביעה שכזאת בפני הציבור בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות