פולו-אפ לכתבה “מחוברות לעטיני החונטה” דינה זילבר מעמידה את טיוטת חוק ההסדרים לשימוע ציבורי

Spread the love

רק לפני כמה ימים כתבנו על שחיתות במשרד המשפטים, ששם משלמים כסף לעורכות דין חיצוניות כדי שייתנו הערות על נוסח החקיקה לחוק ההסדרים. המחוברות לעטיני החונטה 1: שלוש עורכות דין יקבלו 146,000 ש”ח כל אחת כל חודש עבור גירבוץ משפטי תמר הקר, נגה ענתבי ושריל קמפינסקי. דיווחנו על שלוש עורכות דין שמקבלות ממשרד המשפטים 146,000 ש”ח כל אחת לעבודה של חודש, כ”יועצות חיצוניות” כדי להעביר בקרה משפטית על “חוק ההסדרים”. בפעם הקודמת העבודה הזו עלתה 58,000 ש”ח לעורכת דין אחת.

השלושה הן תמר הקר, נגה ענתבי ושריל קמפינסקי. מי שהביאה להן את הכסף היא דינה זילבר אחראית יעוץ וחקיקה במשרד המשפטים. המשנה ליועמ”ש זומנה לשיחת נזיפה אצל שקד.

אנחנו טענו שאפשר היה לקבל את העבודה הזו בחינם, מהציבור, אם פשוט היו מפרסמים את הנוסח באתר האינטרנט ומבקשים מהציבור הערות, בחינם.

עבר שבוע וזה בדיוק מה שהחונטה עושה. נוסח החוק עומד לשימוע ציבורי, דרך האינטרנט. כנראה שההערות של תמר הקר, נגה ענתבי ושריל קמפינסקי היו שוות לתחת.

לראשונה: טיוטת חוק ההסדרים עומדת לשימוע ציבורי

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001142916

 31/07/2016, 15:38 שלח תגובה במיילעמירם ברקת

האוצר פרסם היום באתר האינטרנט שלו את טיוטת חוק ההסדרים (התוכנית הכלכלית) שתוגש לאישור הממשלה ב-11 באוגוסט ולאישור הכנסת בנובמבר. זו הפעם הראשונה שהאוצר מפרסם את טיוטת החוק והיא עומדת לשימוע ציבורי. לציבור ניתן שבוע להגיש את הערותיו ליוזמות ולרפורמות הכלולות בחוק. טיוטת החוק המפורסמת באתר איננה כוללת את המהלכים שהאוצר מתכנן בתחום הביטחון.

חוק ההסדרים המצורף לתקציב 2017-2018 יתמקד בשלושה תחומים מרכזיים: הגברת הפריון, הפחתת יוקר המחיה וצמצום הפערים החברתיים. בין המהלכים המרכזיים המוצעים בחוק צעדים שנועדו להביא להגברת תחרות בשוק התקשורת, התחבורה, הגז, הגברת ייבוא, בנקים קואופרטיביים ועוד. לצד הצעדים להגברת התחרות והפחתת יוקר המחיה, מוביל משרד האוצר תוכנית לצמצום הפערים במערכת החינוך וכן סיוע לעצמאים במצבי אבטלה.  את התוכנית הכלכלית ניתן לראות באתר משרד האוצר

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות