שקרים במוסד פסיכיאטרי איתנים ד"ר מרים פינק מוסרת מידע מסולף לגבי אשפוז כפוי

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4W8

ג’ואל בן סימון, אושפזה בכפייה, לאחר שביצעה מחאה מול משרד המשפטים ברח’ צלאח א-דין בירושלים במשך 4 ימים רצופים, כשהיא מבקשת לשוחח עם שרת המשפטים איילת שקד, על מנת שתטפל בעוולה שנגרמה לה ממערכת המשפט. כעבור 4 ימים, נאותה השרה איילת שקד לשוחח עם ג’ואל, כשהיא מוסרת לה שאין לה סמכות להתערב בהחלטות שיפוטיות או לבדוק את המסמכים שהציגה בפניה. ג’ואל ביקשה שמישהו יסייע בעניינה, רק שהיא לא צפתה את הטיפול שתקבל.
אשפוז כפוי.1

ג’ואל הגישה, באופן עצמאי, ערר על אשפוזה הכפוי.

שימו לב לשגיאות בהוראת האישפוז. נכתב על ג’ואל שהיא בת 35 שנים, ושהיא מוכרת כסובלת מסכיזופרניה. מדובר בשקר והוצאת דיבה. ג’ואל אינה מוכרת למערכת, מעולם לא הייתה בטיפול או מעקב פסיכיאטרי או אובחנה כסובלת מסכיזופרניה. לפי הכתב נראה שהפסיכיאטרית היא הסובלת מדלוזיות.

 

צפו בסרטון, בו מודה אח במחלקה הסגורה, כי ג’ואל הגישה ערר, ואילו הפסיכיאטרית ד”ר מרים פינק, אומרת שג’ואל ויתרה על הזכות שלה להגיש ערר, ולכן היא נמצאת באשפוז כפוי.

בסרטון למטה, ג’ואל בן סימון מאחלת שבת שלום ומודה לשרת המשפטים על תפירת תיק פסיכיאטרי. למי שלא הבין ג׳ואל בן סימון יצאה למשמרת מחאה בת 4 ימים מול משרד המשפטים, ברח׳ צלאח א-דין בירושלים, וסירבה לעזוב עד שאיילת שקד תפגוש אותה.
לאחר 4 ימים איילת שקד פגשה אותה, ולאחר שיחה של 5 דקות החליטה להזמין לה אשפוז פסיכיאטרי כפוי.
מסתבר שלשרת המשפטים יש דיפלומה בפסיכיאטריה שלא ידענו מזה.
ג’ואל לא מסוכנת לא לעצמה, לא לסביבה, היא לא מאיימת, לא אלימה. אישה ששומרת על צלם אנוש ושמחה מאוד שהגענו לבקר אותה.
הפסיכיאטרית התגלתה כאישה אלימה ותוקפנית, סירבה לומר לעו”ד מדוע ג’ואל מאושפזת בכפייה ומה הדיאגנוזה שלה. החומרים יתנו לעו”ד לפני הוועדה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות