עו”ס מיכל אדרי לשכת רווחה בת-ים ביצעה חקירת ילדים בחוסר סמכות

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-4Wd

לפני כחודש, דיווחנו כאן על החזרת קטינים, באמצעות עו”ד ורדה שטיינברג, לידי אימם. עו”ד ורדה ברכה שטיינברג החזירה ביום אחד 9 ילדים מ- 3 משפחות שונות להוריהם באמצעות הליך משפטי וסגרה את תיקי הנזקקות.

שבוע שעבר, הודיעה לנו אחת האימהות שילדיה הוחזרו אליה ב”מבצע שטיינברג”, כי עו”ס מיכל אדרי, ביקשה ממנה להגיע ללשכת רווחה בת-ים, עם ילדיה. האמא לא חשדה, כי אותה עו”ס תעז לפגוע בילדיה, והגיעה לפגישה.

עו”ס מיכל אדרי, אמרה לאמא להמתין מחוץ למשרדה, והחלה להכניס כל ילד בנפרד למשרדה, כשהיא מתחקרת אותו “מי גר איתך בבית?, מה אתה אוכל?, איפה יותר טוב במוסד רעות (מקום שהיית הקטינים במרכז חירום) או בבית?, אתה מעדיף לגור במוסד או בבית?”. מיכל היא עובדת סוציאלית למשפחה. אין לה סמכות לבצע חקירת ילדים.

אם היא סבורה שהילדים נמצאים במצב סיכון, היה עליה לקרוא לעו”ס לחוק הנוער, שהיא זו שמוסמכת לבצע חקירת ילדים, ובוודאי שלא הייתה למיכל אדרי, סמכות לחקור ילדים בנפרד, ללא נוכחות האם.

עו”ס מיכל אדרי, פעלה ברמיה, כדי להבהיל ולהפחיד את האמא, באמצעות איומים, שאם היא לא תביא את ילדיה לפגישה, היא תדאג להוציא אותם מידיה שוב פעם, והשופטת היא חותמת הגומי שלה, תעשה כל מה שהיא רוצה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “עו”ס מיכל אדרי לשכת רווחה בת-ים ביצעה חקירת ילדים בחוסר סמכות

  1. תיזהרו ממיכל אדרי . אני חיפשתי את שמה בגוגל כי ראיתי שמשהו לא בסדר איתה , אז הקלדתי את שמה ולא אתפלא אם יצוצו עוד מקרים בהם נהגה בחוסר יושרה . במקרה שלי היא פשוט שיקרה ! וכשהתלוננתי עליה למנהלת ( כמה תמימות מצידי באותם ימים ..) המנהלת קראה לה לשמוע את גירסתה בלבד ללא תיאום איתי , ונחשו … המנהלת החזיקה בדעה של עמיתתה לעבודה , מיכל אדרי ( כלומר יצא שכביכול אני שיקרתי ) . מיכל פשוט שיקרה כדי להציל את עצמה . מאז , לכל פגישה עם עו”ס , אני נכנסת עם מכשיר הקלטה סמוי .וברור שכל שיחה טלפונית אצלי , נקלטת אוטומאטית . למזלי הגברת מיכל עזבה . התיק נסגר כי כבר לא חזרתי לבקש את זכויותיי המגיעות לי ( פשוט התייאשתי מהמערכת ) . כשילדה נוספת שלי אובחנה על הרצף האוטיסטי , אזרתי אומץ וחזרתי לרווחה ( אציין שיש לי 2 ילדים על הרצף ולי יש 45 אחוזי נכות ) , ו… אלוקים אוהב אותנו … קיבלתי עו”ס מקסימה וגם מעשית .
    לגבי מיכל , כבר מההתחלה היתה לה התנהגות מוזרה , יהיה נכון לשלוח אותה להסתכלות פסיכיאטרית . יכולתי לפרט מה גרם לי להסיק שהתנהגותה מוזרה אבל … אין כאן מקום .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות