נשים בעולם העסקים 15 (פרק ב): ענת גבריאל מיוניליוור תלמה חטפה תביעה יצוגית בסך 1.25 מיליארד ש"ח בגלל סלמונלה בקורנפלקס ת"צ 3635-08-16 רות קוליון נ’ יוניליוור ישראל

Spread the love

עוד פולו אפ בסדרת הכתבות “נשים בעולם העסקים”, והפעם על מלכת יוניליוור (תלמה) ענת גבריאל.  נשים בעולם העסקים 15 ענת גבריאל מזהמת בסלמונלה. כזכור אשת העסקים המהוללת שפרצה את תקרת הזכוכית הפטריאכלית ומונתה מנכ”לית יוניליוור הסתירה מהציבור זיהום בפסי היצור של הקורנפלקסים בחידק הסלמונלה. הכתבה זכתה למעלה 120,000 צפיות, שכן זו הייתה הכתבה היחידה שהסבירה לציבור מה קרה במפעל תלמה (יונים חירבנו לפס היצור), ומה קבעה המנכ”לית (להסתיר את המידע מהציבור) במילים פשוטות וברורות.

כעת כל כתבי העסקים מפשפשים בפרשה, והקריאות לסילוקה של ענת גבריאל מיוניליוור מצטברות.  אחת בשם עדי דברת מזריץ כותבת: “טעות בקנה מידה אולימפי”. ראו גם: ההתנגחות הסדרתית של מנכ”לית יוניליוור ענת גבריאלמנכ”לית תלמה טענה: “הזיהום היה בשני פריטים בלבד”מה מסתירים מהציבור בפרשת הקורנפלקס? עד שנדע, הלקוחות מצביעים ברגליים, חברת הקורנפלקס מאבדת את הלקוחות; צונחת במכירות, עכשיו היא מתנצלת ואוספת מוצרים: מנכ”לית יוניליוור ישראל: “מתנצלת מעומק ליבי, אנחנו אוספים מוצרים פגומים. התלונות על יוניליוור נערמות: “שקרנים ללא הפסקה”.

ענת גבריאל
ענת גבריאל

כעת ענת גבריאל גם תצטרך להסביר לבעלי המניות בחו”ל מדוע החברה צריכה כעת לממן עורכי דין כדי להתמודד עם תביעה יצוגית בסך של מעל מיליארד ש”ח. היא גם תסביר מדוע מופיעות כותרות כאלה יוניליוור הקריבה מותג פרימיום כדי לא לפגוע במכירות לילדים, ולמה ליצמן  – משרד הבריאות רוצה לשלול לה את הרישיון. יוניליוור מסתבכת: דגני בוקר שיוצרו בקו המזוהם בחיידקים הגיעו.

האזינו כאן לקלטת לוהטת:

תביעה יצוגית ביהמ”ש מחוזי חיפה ת”צ 3658-08-16 רות קוליון נגד יוניליוור ישראל שיווק בע”מ, קובץ pdf

ייצוגית ראשונה בפרשת הקורנפלקס: צרכנים דורשים 1.2 מיליון שקל מיונילוור ישראל

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4836399,00.html

לפי התביעה, יוניליוור הטעתה את ציבור הצרכנים בכך ששיווקה את המוצר ולא פרסמה שהם חשופים למוצר שקיים לגביו חשש לחיידקים.
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות