“נפנוף” אמא שמבקשת 3 שנים לראות את ילדיה לשווא, על ידי הבג”ץ – בג”ץ 4613/11

Spread the love

ביום 19.9.11 התקיים דיון בעתירה שהגישה אמא מגבעתיים לבג”ץ, נגד עובדים סוציאליים, לשכת רווחה רמת גן – גבעתיים, בתמיכת השופטים: נפתלי שילה, בימ”ש לעניני משפחה ר”ג, יהודית שטופמן בימ”ש מחוזי ת”א (שימשה 13 שנים יועהמ”ש לשכת רווחה), שלא איפשרו לאמא לראות 3 שנים את ילדיה, בלי שום סיבה.

ביום 06.1.09 במהלך ועדת החלטה בלשכת סעד גבעתיים  נחטפו ילדיה של ל’ ש’ ממוסדות החינוך בגבעתיים, על ידי  אתי דור דוברובינסקי, פקידת סעד לחוק הנוער.

בנה הבכור של האמא שהיה בן 6 שנים לחייו, בכיתה א’,  נחטף מבית ספר אלון גבעתיים   לעיני חבריו במהלך יום לימודים.

בנה הקטן של האמא שהיה בן 4 שנים לחייו, בגן טרום טרום חובה, נחטף מגן ילדים “ערבה” בגבעתיים, לעיני חבריו.

הגננת והסייעת העידו על תעוזת בני הקטן, כי התנגד בכל כוחו לחטיפתו, צרח וצווח בטירוף, אולם  שוטרי משטרת גבעתיים הניפו אותו כמו שק תפוחי אדמה, והשליכו אותו לזינזנה משטרתית, היישר לתופת ויצו הדסים אבן יהודה , שם הסיתו וניכרו את הילדים נגד אימם האוהבת, בצורה מחרידה ובלתי מתקבלת על הדעת.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=TLp40a2m9TQ]

ביום 10.6.09 חילצה האמא את ילדיה מתופת ויצ”ו הדסים אבן יהודה, לאחר פרסומים מסיביים בבלוגים האינטרנטיים שהקימה למען השבת ילדיה.

אמא ל’ ש’ הפכה מובילת מאבק נגד הוצאת ילדים בכפיה ממשמורת הורים נורמטיבים, על לא עוול בכפם, כשנחשפה בפנים גלויות ושיתפה את עם ישראל בטרגדיה ובעוול שגורמים עובדים סוציאלים במשרד “הרווחה”.

עובדות סוציאליות אכזריות, מונעות ממני את הזכות לראות אתכם וחמור יותר גוזלות ממני את הזכות להיות אמא שלכם.

בג”ץ שהיה התקוה שלי ושלכם כי ישובו ימים כקדם ותהיה לנו ישועה גדולה, התנפץ לרסיסים, כשהשופטים דחו את העתירה בטענה כי אין להם סמכות לדון בתביעה והסמכות נתונה ל… שופט המנתק – נפתלי שילה מבימ”ש לעניני משפחה רמת גן.

במקום להתיחס לראיות ולעובדות שהוגשו בפני השופטים, בחרו לסגור את דלתות ביהמ”ש במקום להקים קול זעקה של הורים נחמסים, ולמנוע ממני את הזכות לראות אתכם.

20-9-11-d794d797d79cd798d7aa-d791d792d7a5-001 20-9-11-d794d797d79cd798d7aa-d791d792d7a5-002 25d7259125d725aa25d7259925d725942b25d7259025d7259c25d7259825d7259e25d7259f2b25d725a225d7259c2b25d7259e25d7259925d725a025d7259525d725992b25d7259025d7259525d725

בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק

בג”ץ  4613/11

בפני:  

כבוד השופטת מ’ נאור

 

כבוד השופטת א’ חיות

 

כבוד השופט ח’ מלצר

העותרים:

1. פלוני

 

2. פלוני

 

3. פלונית

 

נ  ג  ד

המשיבים:

1. מדינת ישראל – משרד הרווחה

 

2. פלוני

 

3. פלוני

עתרה למתן הביאס קורפוס

תאריך הישיבה:

כ’ באלול התשע”א

(19.09.11)

בשם העותרים 1-2:

עו”ד רז משגב

   

העותרת 3:

בעצמה

בשם המשיבים 1-2:

עו”ד ורד חלאוה

   

המשיב 3:

בעצמו

פסק-דין

השופטת מ’ נאור:

1.        עניינה של עתירה זו בהסדרי הראיה בין העותרת וילדיה הרכים בשנים. העותרת מבקשת כי בית משפט זה יוציא לאלתר צו המורה למשיבים להפגיש בין הקטינים לבין אמם. עוד ביקשה להעביר את הקטינים למשמורתה.

2.        כפי שהסברנו בהרחבה לעותרת בעת הדיון, כל השאלות שהיא מעלה בעתירתה מצויות בסמכות בית המשפט לענייני משפחה, ובמידת הצורך ניתן לפנות בערעור או בבקשת רשות ערעור על ההחלטות הניתנות על ידו. אין די בכך שהעתירה תוכתר בכינוי “הביאס קורפוס” כדי שבית משפט זה יזקק לעתירה נגד החלטות של בתי המשפט לענייני משפחה. דברים דומים נאמרו כבר בעתירה קודמת שהגישה העותרת שנדחתה על הסף (ראו: בג”ץ 1316/10 פלוני נ’ מדינת ישראל- משרד הרווחה (לא פורסם, החלטה מיום 8.3.2010)), גם דינה של עתירה זו להידחות. נציין כי במקביל להגשתה של עתירה זו הוגשה בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי על ההחלטה הספציפית של בית המשפט לענייני משפחה עליה קובלת העותרת בעתירתה.

2.        אפשרנו עם זאת לעותרת, הזועקת ממעמקי לבה על ניתוק הקשר בינה לבין ילדיה, להתבטא במהלך הדיון. היא קבלה בין השאר על כך שנדרש ממנה לממן הוצאות של מומחה פרטי לצורך ליווי הסדרי הראיה והמפגשים, אך לטענתה אין ידה משגת את המימון הדרוש לכך.

           על המלכוד הקיים בעניין עמדה כבר, לאחרונה, השופטת י’ שטופמן בבית המשפט המחוזי בתל אביב בהחלטתה מיום 5.7.2011 בעניין בקשות רשות ערעור שונות שהגישה העותרת. וכך אמרה:

“ברור לחלוטין שהליווי המקצועי בעניין חידוש המפגשים בין הקטינים לבין אמם, צריך להיעשות בעזרת רשויות הרווחה. האם מביעה חוסר אמון מוחלט ברשויות הרווחה אולם כאשר מוצע מומחה פרטי, לליווי סדרי הראיה והמפגשים, אין האם מסכימה למינויו וטוענת כי מצבה הכלכלי איננו מאפשר לה מימון חוו”ד של מומחה פרטי.

בהסתכלות כוללת נראה כי אכן, במידה רבה באשמתה של המבקשת, נקלעה הסיטואציה למבוי סתום. מחד, המבקשת מביעה חוסר אמון מוחלט ברשויות הרווחה, ומאידך, אין המבקשת יכולה, לדבריה, לממן מומחה פרטי.”

3.        למעלה מן הצורך נעיר כי אכן השאלה אם קטינים יוכלו לראות את אמם אינה יכולה להיות מוכרעת על פי יכולותיה הכלכליות של האם (ואין אנו קובעים דבר בשאלת היכולות הכלכליות). כעקרון הגוף המתאים ללוות מפגשים בין הורים וילדיהם הן רשויות הרווחה. מן הדיון שהתנהל בפנינו ומן הכתובים שקראנו הבנו כי בין רשויות הרווחה לבין העותרת קיים סכסוך עמוק, בשל פגיעות שפוגעת העותרת בדרכים שונות בעובדי הרווחה שאינם מוכנים עוד לטפל בה. אין צריך לומר כי העותרת אינה זכאית לפגוע בעובדי הרווחה, בשום צורה ובשום דרך. ועם כל זאת – אם תביע העותרת רצונה בעתיד לשוב ולהסתייע בשירותי הרווחה ראוי לעשות כל מאמץ לאפשר זאת, ולו באמצעות לשכת רווחה נוספת שטרם טיפלה בעותרת. עם זאת – העותרת אינה יכולה גם לנער חוצנה מהרשויות המופקדות על לווי הסדרי הראיה, וגם להתנגד למינוי מומחים פרטיים כתחליף לכך.

4.        כאמור, העתירה נדחית בהיות העניין נשוא העתירה מסור לסמכותם של בתי משפט אחרים.

           ניתן היום, ‏‏‏כ”א אלול, תשע”א (20.9.2011).

ד”ר שרה יעקב – חוות דעת מומחית – עמוד 1
12.1.11 ד”ר שרה יעקב – חוות דעת מומחית עמוד 2
12.1.11 ד”ר שרה יעקב – חוות דעת מומחית
12.1.11 ד”ר שרה יעקב – חוות דעת מומחית עמ’ 4 אחרון

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=NOtFtsmbkyw]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on ““נפנוף” אמא שמבקשת 3 שנים לראות את ילדיה לשווא, על ידי הבג”ץ – בג”ץ 4613/11

  1. אני חיים אליהו חביבי שקשה לי מאוד להרדם בלילות ובשעה זו 3 בלילה אני גולש ורואה סרטון וידאו על לורי שם טוב היקרה שהקליטה שיחה בינה לבין הילדים שנחטפו ממנה והוחזקו במכלאה של רשיות הרווחה המזעזע והמחריד ששומעים בסרטון זונה מרשיות הרווחה שאומרת ללורי שם טוב הילד שלך לא אוהב אותך ואת המילים האלו ששומעים בהקלטה בברור גם הילדים של לורי שומעים לורי בטוח הציגה את ההקלטה במשטרה וגם בבית משפט ואיך יתכן שילדיה של לורי שם טוב לא הוחזרו לה עד היום כי בית המשפט העליון נתן גיבוי לרשיות הרווחה לביצוע הפשעים כפי שעולה מפסק הדין של מרים נאור שסוקרת את פסק הדין בעובדות מזוייפות ומתעלמת מהעובדות שלורי הביאה שילדיה נחטפו ממנה מבית הספר ומההקלטה שמעובדות ההקלטה עולה שהילדים מוחזקים בכפיה ועוברים התעללות ושטיפות מוח בידי רשיות הרווחה כותב תגובה זו זוכר שילדיו נחטפו אודליה יהודה חן יעקב חביבי הילדים סיפרו שעברו התעללות קשה ומחרידה ששטפו להם את המוח יום יום לנטוע שינאה כנגד ההורים הביולוגים ההקלטה של לורי צריכה הייתה לזעזע את כל המדינה בזמנו וגם היום ההקלטה צריכה לזעזע את המדינה איך יתכן שעובדת סוצאלית שמחזיקה בילדים אומרת ללורי הילדים שלך לא אוהבים אותך והילדים שומעים לצערי אני לא יכול לפרט ולהביא עצה למי שחוטפים לו את הילדים כמו שחטפו לי ולאשתי וללורי כי אם אני יכתוב את הצעתי למי שנחטפו ילדיו אני יעצר מיד על ידי משטרת ישראל שחוטפת ילדים ומשחיתה אותם ומשמידה את הוריהם ואת המשפחות אנו העם היהודי נשלטים על ידי שלטון רצחני ברמה רצחנית נאצית ואף יותר גרוע אני רק יכול לקוות שמאלוהים תבוא הישועה להשמדת השלטון ששולט במדינת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות