“הטיפולים” של משרד הרווחה – יוסף דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער ממשרד הרווחה מועצה אזורית כרמל, ביצע מעשים מגונים בנער בן 14

Spread the love

הכתבה עובד סוציאלי ביצע מעשים מגונים בנער ynet , ספטמבר 2011

העובד הסוציאלי יוסי דיאמנט פקיד סעד לחוק הנוער, נשלח לטפל במשפחת הנער, בן להורים נכים, וביצע בו מעשים מגונים ארבע פעמים בשבועות האחרונים, בין השאר כשרחצו בים.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=LPqbvma3W7s]

העובד הסוציאלי יוסי דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער, האנס טוען: “לא היה למעשים אופי מיני”.

מקורות במשטרה מסרו ל-ynet כי לפני שנתיים  נחקר העובד הסוציאלי יוסי דיאמנט האנס לגבי מעשים דומים שביצע  בבגיר שבו טיפל, אולם התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.

משטרת טירת כרמל עצרה אתמול (יום ה’) עובד סוציאלי יוסי דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער, בן 60, תושב חדרה, שביצע מעשים מגונים כמה פעמים בנער בן 14 שבמשפחתו טיפל. לדברי המשטרה, החשוד קשר עצמו למעשים, אך טוען כי הם לא היו בעלי אופי מיני. לטענתו, הוא נפל קורבן לסחיטה מצד מכריו של הנער, ששמעו על המקרה.

הנער שבו ביצע  העובד הסוציאלי את המעשים המגונים הוא בן למשפחה קשת יום מאחד היישובים בחוף הכרמל.

הוריו נכים, ולפני שנתיים נשלח האיש לטפל במשפחה.

מפקד משטרת טירת כרמל, רב פקד בנצי מוזס, אמר כי בארבע הזדמנויות שונות בשבועות האחרונים ביצע העובד הסוציאלי מעשים מגונים בנער, בין השאר כשהשניים רחצו יחד בים בעירום.הנער סיפר על המקרים למכרי המשפחה, בין השאר לבעל קיוסק באזור שבו הוא מתגורר, וטען באזניהם כי נראה לו שהמעשים אינם תקינים. אותם מכרים הם שגרמו לו להתלונן במשטרה. לדברי רב פקד מוזס, העובד הסוציאלי מודה כי האירועים התרחשו, אך טען כי אין בהם אופי מיני. זמן קצר לפני שהוגשה התלונה במשטרה, הגיע העובד הסוציאלי  למקום עבודתו במשרד הרווחה חדרה, והודיע על התפטרותו.

מקורות במשטרה מסרו ל-ynet כי לפני כמה שנים נחקר העובד הסוציאלי יוסי דיאמנט לגבי מעשים דומים שביצע לכאורה בבגיר שבו טיפל, אולם התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.

את העובד הסוציאלי האנס יוסי דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער, מייצגות עורכות הדין תמי אולמן ודנה נוף.

המשטרה תביא את העובד הסוציאלי האנס לבית משפט השלום בחיפה לדיון בהארכת מעצר.

מהמועצה האזורית חוף הכרמל נמסר כי הנער ומשפחתו זוכים כעת לליווי צמוד של שירותי הרווחה ביישוב. המקרה נמצא בטיפול ובחקירה של משטרת ישראל.

יוסף דיאמנט פקיד הסעד לחוק הנוער מלשכת הרווחה מועצה אזורית כרמל, נעצר על ידי המשטרה רגע לפני שברח לחו”ל.

לפני שנתיים נעצר יוסף דיאמנט פקיד הסעד על ידי המשטרה, בגין תלונה דומה.

מדובר בעובד סוציאלי סוטה מין, שהוגשו נגדו תלונות חמורות של הורים אשר ילדיהם טופלו על ידו, ברם התלונות נפלו על אזניים ערלות.

במועצה אזורית כרמל “לא ראו, לא שמעו, ולא עשו דבר” לעצור את הפדופיל העובד הסוציאלי מטעמם יוסף דיאמנט.

יש לקוות כי הנער לא יישלח לאשפוז בכפיה על ידי העובדים הסוציאליים, לאור העובדה כי חשף את חברם מלשכת הרווחה על מעשיו הנוראיים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

8 thoughts on ““הטיפולים” של משרד הרווחה – יוסף דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער ממשרד הרווחה מועצה אזורית כרמל, ביצע מעשים מגונים בנער בן 14

  1. אני מכיר את האיש, מתבייש במקומו, מרחם עד מאוד על משפחתו ומוקיע את מעשיו מכל וכל!!!! מהתחלה (נסיעה עם מטופל מחוץ לשעות עבודה, ניצול סמכות, נהיגה בלי רשיון) ועד הסוף (עירום בחוף הים ולא נמשיך… אני יודע גם על מקרים נוספים שלו שודאי ייצאו עכשיו במשפט). אני מקווה שיקבל את העונש המגיע לו ואולי גם את הטיפול לו הוא ראוי, על מנת שהסאגה הזו תסתיים.
    בו”ז, הרשו לי לדרוש מעל במה זו להעניש, או לכל הפחות לחקור תחת אזהרה, את כל אותם אנשים (אנשי חינוך/חינוך מיוחד ועבודה סוציאלית=אנשי מקצוע בתחום הטיפולי) ששתפו פעולה- העלימו עין ו/או השתיקו את מעשיו לאורך כל השנים… הגם שלא ידעו דברים מוכחים לגמרי, ויהיו טיעוניהם אשר יהיו – מצפונם לא יִנָּקֶה!!!
    ונלמד כולנו את השיעור – להתייחס בשיא הרצינות ולפעול בנחישות הכי גדולה על כל צל צילו של חשד, כל שבריר שמועה, וכל פיסת מידע הכי קטנה – על מנת למנוע את הקרבנות הבאים!!!

  2. לפי כל המידע, הנאשם – פקיד סעד, עובד סוציאלי ותיק – הודה שהיה בעירום בים עם הקטין ואף היתה קרבה ומגע, אלא שאלה היו “בגדר משחק” לדבריו… והרי ידוע שעובדים סוציאלים נוהגים לשחק בעירום על חוף הים עם מטופליהם… או שמא זהו חלק מהגדרת תפקידו של פקיד הסעד לשעשע בעירום את מטופליו חסרי הישע, בוגרים ונערים כאחד, על מנת לסייע להם בהתמודדות הקשה עם טראומות והתעללויות שהם חוו או חווים בסביבתם הטבעית…
    שערוריה!!!!!!!!!!!!!!
    העו”ס המכובד ועורכת דינו המלומדת מזלזלים באינטליגנציה של המשפחה והציבור כולו??!!!
    אין גבול לתעוזה!!!
    הגם אנסת, תקפת, ניצלת, פיתית, חטאת, החטאת… וגם שיקרת, שקר על גבי שקר על גבי שקר????

  3. בס”ד
    1.זה לא המקרה הראשון, סוטה המין הזה נהג לעשות מעשים מגונים בגברים ונערים תחת איומים בכל הזדמנות ותחת כל עץ רענן.
    2.תלונה כמעט זהה בפרטים הוגשה לפני כשנה וחצי,אך טויחה ע”י רשויות הרווחה וגורמים בכירים במועצה שתיקה וטיוח פרשה זו נתנו לדיאמנט את הלגיטימציה לבצע את זממו בקרבנות נוספים (יש הוכחות).
    3.המטופל הקודם כמעט סיים את חייו כשהעו”סים מחוף הכרמל כולל ההנהלה מתעללים במטופל מחשש שיחשוף את מעשיהם הפליליים.
    4.משלמי המיסים שהזדהו עם מאבקם של העו”יסים אינם יודעים כי חלקם מסייעים לעמיתיהם לעבודה להשיג הטבות במאות אלפי שקלים על גב הציבור (יש הוכחות רק תבקשו).
    5.בימים אלו ממש הנער שנפגע ע”י פק”ס הסוטה מנסה בכל דרך לפגוע בעצמו,כמו שניסה הנפגע הקודם(האם מישהו חשב למה הרווחה רצה לדווח שהוא ב”טיפול צמוד” שלהם.וזאת כדי שיוכלו לפקח שהילד לא “יפלוט” חלילה את מה שהם ידעו כבר מזמן.הם שותפים לעבירה לא פחות מהפק”ס הסורר/סוטה דיאמנט.
    6.ריצתו המעושה של המנכ”ל ירון פרידמן (תבדקו מי חתום על התסקירים הכוזבים שדיאמנט הגיש לערכאות משפטיות ותבינו)למשטרה היא עוד לעג לרש בפארסה שמתחוללת כבר תקופה ארוכה הן במועצה ובפרט ברווחה (גרעון של מאות אלפי שקלים תוך כמה חודשים במחלקת הרווחה לבדה ,איפה הכסף?
    7.זוכרים את “שלושת קופים” שהופיעו לאחר שפרשת יוסי דיאמנט התפוצצה,במקהלה צורמת:”לא שמענו לא ראינו לא ידענו.אז ככה ישנן עדויות ומסמכים כולל ראיות משפטיות מוצקות שידעו על מעלליו של דיאמנט ועמיתיו מזה כשנתיים כשהוא למעשה משמש כחוד החנית נגד מטופלים “סוררים” שלא מוכנים לשבת בשקט כנגד העוולות שנעשות להם,דיאמט לא תיאר לעצמו שיפקירו אותו וזו הסיבה שפנה למנכ”ל(שהגיש תלונה במשטרה כנגד דיאמנט) לגבי מימון יעוץ משפטי בתלונה הקודמת.אך מה שהפיל את דיאמנט היא זחיחותו. הוא שקע בהזיה כאילו היה חסין בפני החוק,הרי הוא נכנס ויוצא מתחנות משטרה ולשכות שופטים כאילו היו ביתו.אך לא לעולם חוס,ן וכמו שאמרו חז”ל לפני שבר-גאון.כל חבריו נעלמו כעכברים בהרגישם כי הספינה טובעת.ומצאו בפק”ס הסורר את אצבעו של הנער ההולנדי. רק שאצבעותיו של דיאמנט לא סתמו את החור בסכר,אלא מצאו את תאוותיו החולניות בדמות אנשים חלשים וחסרי ישע.
    8.לסיום דברים אלו יופצו לכל מי הנוגע בדבר בפרט בסעיף 5 אם מאן דהוא מהנפגעים ייפגע. זכרו מי מטפל בהם,יש להרחיק מיד את קרבנותיו של דיאמנט מלשכת הרווחה בחוף הכרמל,או יותר נכון יעשו אם יחליפו את ההנהלה וכל מי שמעורב בפרשיות המזעזעות הנ”ל,עד שתיפתח חקירה רצינית בכל העבירות שנעשו שם . גם התקשורת שמתרפסת בפני הציבור קיבלה מידע אך לא עשתה דבר,חמור מכך מערכת החוק והאכיפה ידעו מכך ולא עשו דבר.אז מספיק עם התגובות שחוזרות על עצמן עוד מזמנו של בלשאצר “הכתובת הייתה (ועודנה) על הקיר”. ” ולא יזיק לעו”סים ששהו במחיצתו להתנצל בפני הנפגעים,יום כיפור לפנינו ככל שיקדימו גורלם לא יהא כגורלו של דיאמנט.

    על החתום : אחד ש”סובל מבעיות נפשיות “(ככה מליצים יושר היום עו”ד על לקוחותיהם העבריינים) ו”מעורער בנפשו “(ככה מתמודדת משפחה “נאורה” עם יקירם שסרח.אחרי שתעברו “טיפול” מהסוג של דיאמנט ודומיו נראה אתכם יציבים נפשית.)
    מוסיפים חטא על פשע,וממשיכים בעוולות שיקירם דיאמנט ועמיתיו לא הספיקו לסיים.אך כדרכם של רשעים שלא בוחלים לפגוע בחפים מפשע ובנפשותיהם של ילדים רכים (נקמת ילד קטן לא ברא השטן) בעצם כורים לעצמם בור בו ייפלו.

    ה’ מלך-ה’ מלך-ה’ ימלוך לעולם ועד

  4. האם יש מקום להאמין לכל ילד, האם יש הוכחות, אולי זאת עלילה כתוצאה לנקום בפקידי סעד לנוער שעוסקים בהוצאת נערים בשלש הזנחה אלימות. האם כל המתלוננים באמת אמינים. יוסי עבד אצלנו בקיבוץ 11 שנים , וסייע לנו מאוד ברמה המשפחתית, ואפילו נפגש לבד עם שתי בנותינו. אני חושב שמישהו החליט להתלבש על העובדים סוציאלים שעובדים בשכר לא מי יודע גבוה. אני לא מאמין לילד בן ה-14, נראה שהחליט לשים אותו בפח, לא נראה לי הסיפור הזה.

    1. מודע מיהרת להאשים את העו”ס באונס? או במעשים מגונים? האין זה מתפקידו של בית המשפט לעשות זאת? טולי שנאה מבין עיניך.

      ילדים משקרים. ילדים משקרים. ילדים משקרים. ושוב פעם – ילדים משקרים וימשיכו לשקר.

      ורק טיפש לא משער שילדים יכולים לשקר או להוות פיון בהכלמת שמו של מישהו.

      קשה לי להאמין שהעו”ס אשם.

      1. מדהים…אם אכן את עיתונאית כפי שאת מציגה את עצמך, אז אנא חזרי ושנני את נושא האתיקה שבכתיבה. ממליצה לך גם לשנן את נושא הדמוקרטיה והמשפט במדינה דמוקרטית.
        השמצות כל כך שלוחות רסן ושלוחות כל יסוד עובדתי דורשות חוסר מקצועיות גמור ועוד כמה דברים בלתי מחמיאים.
        העובדות כפי שמופיעות בידיעות אינן מצביעות עדיין לא על אונס, לא על פדופיליה ולא על כל יתר גיבוב הדברים שכתבת.
        ייתכן שאכן הוא אשם, אך בה במידה ייתכן גם שאינו אשם. כעוסקת “בהפרות סדרי טבע ודין..” – אנא המנעי את עצמך מהפרות.
        האלימות וההשתלחות שבדברייך מסוכנת לא פחות מלתת לנער בין 14 לנהוג ללא רישיון.

      2. תאמין תאמין. זה אכן קשה, אבל יותר מידי מלא שקרים וסתירות בהסברים מכדי שיהיה הזוי. משטרה לא עוצרת כך סתם אדם ומפרסמת באותו יום את שמו ותמונתו… יש יותר מידי סרטי וידאו שמוכיחים את כל הנ”ל.
        אני, אגב, כופר בהנחת היסוד שלך שילדים משקרים, וחושד מייד שהאומר זאת נוטה לשקר בעצמו… בדוק את עצמך. העיתונאית היא באמת בוטה ולא בוחלת במילים להביע את שאט הנפש שלה, אבל יש לי יסוד טוב להניח שבגלל אנשים כמוך, שמעדיפים “לא לחשוב דברים רעים”, “לא לחשוד יותר מידי “, להדחיק ולהשתיק, הוא הצליח לשרוד כל השנים הללו ולנצל באופן מחפיר אנשים חסרי ישע שהיו בטיפולו… ויש כרגע כבר כמה עדויות בנדון.

    2. “……נפגש לבד עם שתי בנותינו” . עכשיו תחשוב לבד מה היה קורה אילו היה נפגש לבד עם שני בנינו…….!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות