השופטת טובה סיון סגנית נשיאת בימ”ש לעניני משפחה רמת גן – מתנערת מאמא שמבקשת לראות את ילדיה

Spread the love

על רשלנות שופטים אנחנו קוראים לא פעם, ומזדעזעים מחדש מהאטימות והזלזול של “המורמים מהעם” כלפי האזרחים הבאים בפניהם.

השופטת טובה סיון, סגנית נשיאת בית משפט לעניני משפחה רמת גן, מתנערת מהאמא לורי שם טוב, שמבקשת ממנה סיוע ועזרה בענין קביעת הסדרי ראיה בינה לבין ילדיה. לאמא לורי שם טוב לא נקבעו הסדרי ראיה עם ילדיה מיום 06.1.09, עת נחטפו על ידי אתי דור פקידת סעד לחוק הנוער, מלשכת רווחה גבעתיים – רמת גן.

השופטת טובה סיון, נותנת החלטה למזכירות בית המשפט:

1. המזכירות לא תעביר לסל המשימות שלי, מכתבים של הגב’ שם-טוב, אשר התיקים בעניינה מתנהלים בפני כב’ הש’ שילה.

2. למרות שתי החלטות שניתנו על ידי, כי אין בסמכותי להתערב לניהול התיק המתנהל בפני כב’ הש’ שילה, ממשיכות ומועברות טענותיה, במסגרת “מכתבים”.

אמא לורי שם טוב, ביקשה את סיועה של סגנית בית משפט לעניני משפחה, שופטת טובה סיון, לאחר שנדחתה על ידי נציבות תלונות השופטים ועל ידי כל רמי הדרג בבית משפט, לקבוע הסדרי ראיה בינה לבין ילדיה, מהם נותקה שלא כדין, ביום 06.01.2009.

אמא לורי שם טוב, נלחמת על זכותה, לממש את אמהותה שנגזלה ממנה על ידי אתי דור דוברובינסקי, פקידת סעד מלשכת סעד רמת גן.

ההחלטה לא נמסרה לידי לורי שם טוב, והיא התוודעה אליה לראשונה ביום 19.9.11 בדיון בבג”ץ. ההחלטה נמסרה לפקידות הסעד, בניגוד לדין ובחוסר סמכות מוחלט, כשפקידי הסעד עושים שימוש שלא כדין במסמכים שלא שייכים אליהם.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות