פרשת דודו (דגמי) לוי ושרון שפורר: ת”א 22755-06-14 דוד (דגמי) לוי נ’ שרון שפורר והעין השביעית עיתונות עצמאית חוקרת וחופשית

Spread the love

יש כתבת בשם שרון שפורר שחשפה שחיתויות, בגלל זה היא חטפה תביעת דיבה. כתב תביעה מתוקן כספית-נזיקין (לשון הרע) על סך 1,685,000 ש”ח (לצרכי אגרה – ת.א. 22755-06-14 ד.ד. מיזמים 2010 בע”מ ח.פ. 51442771 נגד שרון שפורר, קובץ pdf

במקום להתמודד עם תביעת הדיבה כמו כל עיתונאי אחר, לכתוב כתב הגנה, לטעון אמת דיברתי ו”יש ענין ציבורי בפרסום”, עשתה ה”עיתונאית” שרון שפורר מעשה מוזר ופנתה בקמפיין לציבור לעשות מגבית עבורה כדי לממן את הפיצויים אם תפסיד. ראו כתבה של נתי טוקר, עקפה את אלאור אזריה: יותר מ-1,000 מצטרפים להגנה על שרון שפורר – בתוך יממה, באתר TheMarker‏, 10 באוגוסט 2016.

שמישהו יסביר לנו מה קורה פה? זה תעלול יחצני כדי לפאר את שפורר? היא באמת זקוקה לכסף? זו הודאה באשמה? מה זה החרטא הזאת? שרון שפורר בדרך לניצחון? אחד מגיוסי ההמונים המוצלחים בישראל – נגד תביעת.  

השפוררית הזו פרסמה מספר מאמרים ופוסטים בפייסבוק https://www.facebook.com/sharon.shpurer?fref=ts בהם קראה לציבור להימנע מעסקאות עם חברת “אורבן נדל”ן י.ד.”, העוסקת במיזמי תמ”א 38 והוקמה על ידי דודו דגמי, בעניינו פרסמה מספר כתבות תחקיר בשנים 2012–2013 ב”הארץ”. שפורר כינתה את חברת אורבן “מפוקפקת”, רק בגלל שדגמי פעיל בה.  חברת אורבן, שטוענת כי אינה קשורה היום לדודו דגמי, הגישה נגד שפורר תביעת דיבה בסך 1.68 מיליון שקלים. לטענת גורמים רבים, מדובר בתביעת השתקה שמטרתה למנוע ממנה לקשר בין דגמי לבין חברת אורבן.  ארגון העיתונאים בישראל יזם פרויקט מימון המונים אליו הצטרפו אלפי אזרחים שהתחייבו לסייע לשפורר לשלם את סכום התביעה, אם תידרש לכך. בין החותמים היו חברות כנסת ששונאות גברים, נשות אקדמיה פמיניסטיות, בהמות מגדר מכל מיני סוגים, פעילים חברתיים ועיתונאים רבים בעיקר כאלה שיש להן פות.

ומי זה הדגמי הזה שהשפוררית מתנפלת עליו? ב–2007 נעצר באילת בחשד לניסיון אונס וסחר בנשים. הוא הפך לעד מדינה תמורת מחיקת 24 תיקים חמורים בגין ניסיון אונס, סחר בנשים, סרסרות, סחיטה באיומים והחזקת סמים. דגמי העביר הקלטות של שותפיו. אלו הובילו להרשעתם של ארבעה שנדונו לעונשי מאסר של 3–18 שנים. במסגרת הסכם עד המדינה דודו שינה את שמו לשם שאסור בפרסום.  שרון שפורר, סוחר הנשים שהפך לאיל נדל”ן בחסות המדינה, באתר הארץ, 17 בפברואר 2013, ביהמ”ש התיר לפרסם את זהות סוחר הנשים הגדול בארץ – דודו דגמי, באתר הארץ, 4 בפברואר 2013. בזמן שהיה עד מדינה הוא החזיק במועדון החשפנות “בייבידולס”, שם נעצרה אשה לאחר שניסתה לשדל שוטר לקיים יחסי מין, ואף העידה כי היא אינה היחידה שעוסקת בכך במקום.

עכשיו אנו שואלים: אם המדינה החליטה שלא להאשים אותו ולתת לו פרס כעד מדינה, הרי שהוא איננו אשם. זו הייתה החלטה של הפרקליטות לא להאשים אותו. אז מה רוצה ממנו השפוררית? כל פוליטיקאי שמעורב בפלילים ואיננו מורשע, נחשב כיונה צחת כנפיים, “ללא עבר פלילי” ושום דבר לא מפריע לו להתקדם בחיים. גם הדגמי הזה לא הואשם ולא הורשע כי הפך עד מדינה. זו הייתה ההחלטה של המדינה. אז מה היא רוצה ממנו לעזאזל? למה שלא יוכל להתפרנס? עד מתי היא תרדוף אותו? הוא שינה את שמו וצו איסור פרסום אוסר לגלות את שמו החדש או פרטים מזהים אחרים, למרות שהם מפורסמים בכל מקום ברשת. ולמה השפוררית לא מקיימת הפגנה נגד הפרקליטות שאיפשרה את הביזיון של מתן פרס למחלל גופן של הנשים?!

שפורר כתבה בעבר: “החסות המוזרה שדגמי מקבל מהמשטרה, מהפרקליטות ומרשות המסים (שאינה תוהה כיצד נהפך בן־לילה מסוחר נשים לאיל נדל”ן), לא הולידה שום עצומה ולא הטרידה כמעט איש. אפילו לא את ארגוני הנשים. אבל אולי זה יקרה יום אחד, אם הוא יגיע לפריים־טיים של אחד מערוצי הטלוויזיה”.

נראה לנו שכל העצומה הזו לאסוף כסף עבור “שרון שפורר” המסכנה, היא לא יותר מתעלול יחצני. הנ”ל ממחזרת את הכתבות שלה והפעם בצורת “עצומה”. ממש מרשים.

הנה תגובת גולש מלפני 3 שנים המסכמת את הפרשה: “די למחזר כתבות. לא יתכן שאני קורא את אותה הכתבה על שוטה, דוד ושות״ 9 פעמים. ועוד על עברות שבוצעו לפני 12 שנה שאפילו לא ישבו עליהם בבית הסוהר. הלשון הציורית וניפוח הדברים לא נותנים עניין נוסף לאותה כתבה ממוחזרת. כן, זכות הציבור לדעת, אבל, זכות הציבור להשתעמםםםםםם”.

כתב תביעה מתוקן כספית-נזיקין (לשון הרע) על סך 1,685,000 ש”ח (לצרכי אגרה* – ת.א. 22755-06-14 ד.ד. מיזמים 2010 בע”מ ח.פ. 51442771 נגד שרון שפורר, קובץ pdf

כתב תביעה ת.א. 22755-06-14 ד.ד. מיזמים 2010 בע”מ ח.פ. 514427715 ע”י עו”ד עמוס ון-אמדן נ’ שרון שפורר ת.ז. 34109017 ע”י עו”ד מ. מוזר וט’ ליבליך, קובץ pdf

כתב הגנה ת.א. 22755-06-14 שרון שפורר – דודו דגמי, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות