השופט אמיר דורון (ב”ש) אין להביא חשודים בהחזקת סמים להארכת מעצר בלי שהמשטרה בדקה בערכת שדה אם החומר הוא אכן סם אסור

Spread the love

כמה חשודים עד היום הובאו למעצר, לפעמים עד תום ההליכים על החזקת סם, בלי שהמשטרה בכלל בדקה אם באמת מדובר בסם?  מספיק שמישהו מתקשר למשטרה ונותן טיפ, ואלה רצים לשופט להוציא צו חיפוש. הרבה פעמים הם מוצאים תבלין אורגנו, או כוסברה יבשה. לפעמים אבקת טלק לישבני תינוקות, או סתם אבקת מרק. את כולם השופטים הכניסו למעצר, עד שהמשטרה תבדוק את הסם בזמנה החופשי.

עד כה לא היה שופט אחד במדינה שחשב שזו שערורייה להכניס למעצר אנשים על חומר שבכלל לא נבדק, ואף אחד לא יודע אם יש סם או אין סם. הם פשוט הסתכלו בדו”ח הסודי בו כתוב שיש חשש להחזקת סם, ושיש חשש שהחשוד הוא צרכן כבד. עד שבא השופט אמיר דורון. מבאר שבע.

ביהמ”ש: מעצר חשודים בהחזקת סמים יוארך רק אם המשטרה תוכיח שהחומר הוא אכן סם

http://www.haaretz.co.il/news/law/.premium-1.3027893

פסיקת בית משפט השלום בבאר שבע מתייחסת לחשודים המכחישים שהחומר בו החזיקו אסור בחוק, וניתנה על רקע ריבוי מקרים של חשודים שהוחזקו ימים במעצר על חומר שהתברר כי אינו סם.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות