יואלה תבור לשכת רווחה מודיעין רומסת ברגל גסה את זכות הייצוג של מטופליה ומנעה מעו”ד ורדה ברכה שטיינברג לייצג בוועדה לקוחה

Spread the love

עו”ד ורדה ברכה שטיינברג, מומחית חוק ונוער טיפול והשגחה, סולקה על ידי יואלה תבור, מלייצג לקוחה שלה בוועדת החלטה של העיריה.

יואלה תבור, מדריכת ראש צוות משאבי קהילה ומשפחה (ככל ששם התפקיד ארוך יותר, כך הוא מעיד שלא עומד מאחוריו שום כלום), מנעה הבוקר, מעו”ד ורדה ברכה שטיינברג, לייצג לקוחה שלה בוועדת החלטה, כשהמלצות ומסקנות הוועדה  מחייבות את בית המשפט. מדובר בוועדה משפטית, שלא ניתן לערור על מסקנותיה.

יואלה תבור, הודיעה לשטיינברג, כי היא לא מאפשרת לה להיכנס ולייצג בוועדה אליה זומנה על ידי הלקוחה כדי לייצג נאמנה את האינטרסים שלה בטענה: “לא קיבלת הסכמה של האבא ומדובר בוועדה טיפולית”.

עו”ד שטיינברג מסרה ליואלה, שהיא לא יכולה לשלול מהלקוחה שלה את הזכות החוקית לה היא זכאית, וללקוחה יש זכות להיות מיוצגת בפני כל ראשות מנהלית, והלקוחה מבקשת לממש את זכותה. לא מדובר בוועדה טיפולית, שכן העו”סיות הקריאו את התסקיר שהן כתבו ולא איפשרו להשיג על תוכנו. התסקיר כתוב, ורק מקריאים להורים את התסקיר.

הלקוחה קמה ויצאה מהוועדה, סירבה לשבת כבובה ללא זכויות, בוועדה השוללת ומפקיעה ממנה את זכויותיה. הלקוחה אמרה: “אם עורכת הדין שלי לא נמצאת אני לא מוכנה להשתתף בוועדה”.

יואלה תבור, נהגה בפטרלינזם והתנשאות כלפי האמא, כשאמרה לה: “את רק צריכה לשבת ולהקשיב”.

בתמונה: יואלה תבור מקבלת תעודת הצטיינות ברמיסת זכויות אדם

יואלה תבור. תעודת הצטיינות ברמיסת זכויות אדם

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות