ד”ר רקפת רודריגז הפסיכיאטרית לשעבר של אסי דיין – הושעתה לשנה

Spread the love

ההסתדרות הרפואית השעתה לשנה את “פסיכיאטרית הידוענים” ד”ר רקפת רודריגז, בעקבות שתי תלונות שהוגשו נגדה: האחת על ידי אחותו של אסי דיין, יעל דיין, והשניה מטופל שהתלונן שהד”ר קיימה איתו יחסי מין תוך שהיא מסממת אותו בסמים פסיכיאטריים.

המטופל, שיוצג על ידי עו”ד דן שניט, הגיש תלונה לועדת האתיקה של ההסתדרות – ולפיה ד”ר רודריגז קיימה איתו יחסי מין מלאים, גרה איתו במהלך תקופת ה”טיפול” ואף נתנה לו טיפול רשלני, שהחמיר את מצבו הנפשי, בזמן ששניהם היו מעורבים במערכת יחסים מינית ואינטימית.

בהחלטתם קבעו חברי ועדת האתיקה של ההסתדרות הרפואית, כי הטיפול הרפואי קדם למערכת היחסים האינטימית ושימש כבסיס להתפתחותה.

מאחר וכללי האתיקה של הרופאים אוסרים קיום קשר מיני בין רופא למטופליו, ונדרשת תקופת צינון של שנה לפחות לפני קיום קשר מיני (כשכללי האיגוד הפסיכיאטרי אף מחמירים יותר ודורשים תקופת צינון של שלוש שנים)  – עברה ד”ר רודריגז על כללי האתיקה, ויש להשעותה לשנה מההסתדרות הרפואית.

יש לציין, כי אין זו ההסתבכות הראשונה של ד”ר רודריגז, שרשמה מינונים מוגזמים של ריטלין לשחקן אסי דיין לדברי אחותו.

הכתבה: “הפסיכיאטרית לשעבר של אסי דיין הושעתה לשנה”

ד”ר רקפת רודריגז, שהיתה הפסיכיאטרית של הבמאי אסי דיין, תושעה לשנה מההסתדרות הרפואית לישראל (הר”י). כך קבעה אתמול ועדה מיוחדת של הר”י, בראשה עמד יו”ר הלשכה לאתיקה רפואית, פרופ’ אבינעם רכס.

ההחלטה התקבלה לאחר שהוועדה דנה בשתי תלונות שהוגשו ללשכה נגד ד”ר רודריגז: האחת על ידי אחותו של דיין, יעל דיין, שקבלה כי מצבו הרפואי הוחמר בעקבות הטיפול שקיבל מרודריגז, והשניה על ידי אדם שטען כי היה מטופל לשעבר של רודריגז, וכי היא ניהלה עימו מערכת יחסים אינטימית, חשפה בפניו פרטים אישיים של מטופלים ואף נטלה יחד עמו סמים, תוך “הפרת עקרונות אתיים ביחסים שבין מטפל למטופל”.

ד”ר רודריגז הכחישה בפני הוועדה כי טיפלה במתלונן השני, וסיפרה כי מערכת היחסים ביניהם החלה ללא קשר לעיסוקה המקצועי. עוד טענה כי הוא איים עליה ואילץ אותה לרשום לו מרשמים.

3-10-11-d7a4d7a1d799d79bd799d790d798d7a8d799d7aa-d7a9d79c-d790d7a1d799-d793d799d799d79f-001

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות