מרים בן עטר פקידת סעד לחוק הנוער מצרה שלא אבחנה את מצוקתו של בעלה השופט מוריס בן עטר שהתאבד

Spread the love

כתבת תחקיר בערוץ 2 – מדוע התאבד השופט מוריס בן עטר, וכיצד זה שאשתו פקידת הסעד לחוק הנוער, מרים בן עטר, לא ידעה על מצוקתו של בעלה.

עולה התהיה המתבקשת, אם מרים בן עטר פקידת סעד לחוק הנוער, לא הצליחה לאבחן את מצוקתו של בעלה, כיצד היא מאבחנת מצוקות של אזרחים הבאים בפניה?

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ahO6rnHS8CI]

מדובר בפקידת סעד לחוק הנוער שמתוקף תפקידה היא מוציאה ילדים למרכזי חרום, שולחת ילדים לאימוץ ואומנה, ושופטים רואים את המלצותיה כסוף פסוק וחורצים בגללה גורלות של משפחות חסות ישע.

פקידה זו אחראית לפירוק משפחת חיים וויולט חביבי, לאחר שגרמה לבני הזוג להפוך לחסרי בית, כשפירקה את משפחתם וגרמה להוצאת ילדיהם למשפחות אומנה ומוסדות הרווחה.

המשפחה שחיה חיים מבוססים ונורמטיביים עד רדיפת משרד הרווחה לחייהם וכניסתה של מרים בן עטר לחייהם, מכרו את ביתם כדי לממן יצוג משפטי הולם, אולם לשווא.

כיום המשפחה חסרת בית וחסרת כל בגלל מרים בן עטר פקידת הסעד.

משפחות המנהלות מאבק נגד רשויות הרווחה שלקחו מהן את ילדיהן הן ברובן משפחות דלות אמצעים. ההוצאות המשפטיות הכרוכות בכך מתישות ומרוששות את המשפחה עד כדי הפיכתה למשפחה נזקקת וחסרת כל.

לעיתים ההורים נאלצים לשלם עשרות אלפי שקלים מכספם גם עבור מבחני מסוגלות הורית אשר בודקים לכאורה את כשירותם ההורית. למבחנים הללו אין כל תיקוף מדעי אך הם מפרנסים לא מעט עובדים סוציאליים שעובדים בתעשייה הזו של האבחונים.

המקרה של משפחת חביבי ממחיש היטב את הדורסנות של המנגנון הסוציאלי. משפחת חביבי, משפחה נורמטיבית, בעלת דירה משלה, ניהלה חיים תקינים עד שרשויות הרווחה נכנסו לחייה וחטפו את ילדיה. כתוצאה מן המאבק המשפטי שניהלה המשפחה נגד רשויות הרווחה היא נאלצה למכור את דירתה כדי לשלם לעורכי דין. המשפחה כיום מפורקת ומרוששת וחיה ברחוב ללא קורת גג.

מוריס בן עטר התאבד, אשתו לא איבחנה את מצוקתו.

d79ed795d7a8d799d7a1-d791d79f-d7a2d798d7a8 d7a4d7a7d799d793d7aa-d7a1d7a2d793-d79ed7a8d799d79d-d791d79f-d7a2d798d7a8

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “מרים בן עטר פקידת סעד לחוק הנוער מצרה שלא אבחנה את מצוקתו של בעלה השופט מוריס בן עטר שהתאבד

  1. צרי אתי קשר בהקשר למעצר ואיומים שהופנו כלפיך על ידי משטרת צפת מרים בן עטר היא החשודה הלכלאורית במותו של בעלה והוכחות נמצאות בידי. חיים אליהו חביבי פלאפון. 0547856216

  2. להמשיך ולהשמיץ את מרים בן עטר החולת נפש סדיסטית שהרסה והחריבה ביסודיות את חיי וחייהם של משפחתי כל מי שהשמיץ את מרים בן עטר תבוא עליו הברכה ומקומו מובטח בגן עדן.

  3. ‎מרים בן עטר כל כך מצטערת על עמוס התיקים בבתי משפט שהיא התלוננה על סרטון שעשיתי אודותיה ועצרו אותי משטרת צפת

    נראה אם יזמינו אותי למשפט

    הכריחו אותי לחתום על טופס האומר שאסור לי לפרסם דברים אודות מירים בן עטר בפייסבוק או ביו טיוב

    יש דברים שבהחלט כדאי ללכת לכלא עבורם – וזאת לעשות סקנדל למדינת ישראל ולהראות את חרפתה. תעשית חטיפות

    ואגיד עוד דבר הפרהסיה: ראש מחלקת החקירות בצפת אמר לי באותי יום שעצרו אותי שהיא אשתו של השופט בן עטר ש*נרצח*. זה מה שהוא אמר. שמו ראש מחלקת חקירות בצפת משהו כמו בן שאן או משהו כזה – שהציבור ידעו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות