עצרת מחאה “כח במבה א’ זה אבא ואמא” מול ביתו של שר הרווחה כחלון ברח’ הנרקיסים 83, עתלית

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-Ib

ביום חמישי 22.3.12 התקיימה עצרת מחאה “כח במבה – א’ זה אבא ואמא” – מול ביתו של שר הרווחה הכושל, השותק כמו דג לנוכח פשעי פקידות הסעד, המנתקות ילדים מהורים באין מפריע, סתם כך, כי בא להן.

49 הורים, נפגעי טרור ואיבה של מדיניות משרד הרווחה הפושעת נכחו בעצרת המחאה מול ביתו של השר כחלון ברח’ נרקיסים 83, עתלית.

השר משה כחלון הזמין 6 ניידות משטרה, כח שב”כ ושוטרים רבים.

השוטרים התירו לנפגעי הטרור של משרד הרווחה למחות נגד היד הקלה על ההדק בהוצאת ילדים בכפיה ובניתוק ילדים מהורים בלי סיבה, ואף ציינו בפני המוחים, כי חלקם גרושים, וגם הם סבלו מהתערבותם הגסה של פקידות הסעד, ולכן הם מבינים ללבם של ההורים המוחים ומצדיקים את פעולתם.

חברי כח במבה – א’ זה אבא וגם אמא, הודיעו, כי ימחו מידי יום חמישי מול ביתו של שר הרווחה, בין השעות 18:0019:00.  עוד מסרו, כי בתום חודש ימי מחאה, יקימו המוחים מאהלים מול ביתו של שר הרווחה ויתמקמו בהם, עד אשר יפגשו הילדים המנותקים בכפיה מהוריהם עמם.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “עצרת מחאה “כח במבה א’ זה אבא ואמא” מול ביתו של שר הרווחה כחלון ברח’ הנרקיסים 83, עתלית

  1. 49 הורים – אבות ואמהות – הישג יפה.
    בשנף 1994 אני וקבוצת הורים “הדס” (הורים דורשים סדרי דין תקינים) ארגנו מספר רב של משמרות מחאה.
    תמיד בקשתי אישור למשמרות מחאה/ הפגנות מראש, כך שאף פעם לא הזמינו כוח מיוחד. ולמעשה למשמרת מחאה מצומצמת לא צריכים אישור אך בכל זאת דאגתי לבקש.
    במשמרת המחאה הראשונה השוטרים אף ניסו לעודד את הורים לעשות בלאגן (חצי בצחוק אך הם ממש דרשו “אקשן” ואמרו “כך לא מפגינים. תזרקו ביצים וכדומה”) אך באנו כדי להביע מחאה באופן חוקי ושמרנו על סדר מופתי.
    אך לרוב לא הגיעו יותר מעשרה הורים ומספר המשתתפים בהפגנות נע בין 10
    ל- 20 הורים.
    כך ש 49 משתתפים הוא אכן מספר משתתפים יפה. חשוב שההורים יגיעו עם מסר ברור ומפורט מודפס על גבי בריסטולים, כך שהעוברים והשבים והתקשורת יוכלו לקרוא מה קורה בשטח ולהזדעזע. אם אינני טועה צריך רשיון להפגנה כדי לחלק פליירים ו/או לדבר ברמקול.
    אני מאחלת הצלחה רבה לכל הורה אשר מנותק מילדו ולכל ילד הנתון לחסדי פקידת הסעד המכניסה לו רעיונות מעוותים ומזוויעים לראש.
    ומכיוון ששמעתי שרוצים להעביר אותי למקום מזוויע ולעשות דברים מזוויעים אך ורק למטרות מחקר (וכן עקב רצונם של בני משפחה ואנשי מקצוע להשליך עלי את האחריות להחלטות שהם קבלו כאשר כלל לא אמרו לי שהשגות מסוימות עלו, למרות שאני הייתי זאת שמההתחלה שמתי לב שלבני הבכור, שנולד לאחר רעלת הריון, יש בעיות התפתחותיות, ופניתי בעניין זה שוב ושוב לרופאים ולבני המשפחה ולחמי לשעבר, שהינו רופא בכיר, וכולם טענו שהכל בסדר ובהמשך נסו בהליך חסוי להטיל עלי את האחריות להחלטות שהם קבלו), אני זועקת לאלוקים כי יפרע מכל מי שהעיז לכפות טיפול מזוויע על זולתו למטרות מחקר או לכל מטרה כלשהי ו/או רוצה לכפות טיפול מזוויע, לכל מטרה שהיא, על זולתו. אמן!
    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?blogid=130455

  2. השטן של העם היהודי מערכת המשפט הפרקליטות המשטרה הרווחה ונציגהם השטניים יותר גרועים מהנאציים. העם היהודי נמצא בשואה קשה ביותר יותר מהשואה בגרמניה הנאצית שמחליפי הנאציים שלטונות מדינת היהודונים המתחזים שהרסו והחריבו ביסודיות את חיי וחיי משפחתי אין סליחה ואין מחילה היום הארור בחיי שנולדתי במדינת ישראל. חיים חביבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות