סער שיינפיין מתאר טיפול פסיכיאטרי ע”י אילן רבינוביץ’

Spread the love

מרץ 2012 – שיינפיין בכנסת: “חשבתי שמדובר בכדורי שינה
.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=vyI7jpJ-9H0&w=600&h=450]
.
הפסיכיאטר אמר לי ‘אלה כדורים לא חזקים, כולם לוקחים את הכדור הזה‘”, כך אמר הבוקר (יום ב’) סער שיינפיין במהלך דיון בכנסת בסערת פרשת הכדורים הפסיכיאטריים בתוכנית הריאליטי “האח הגדול”. אחרי שב”ידיעות אחרונות” נחשף כי משתתפים בתוכנית קיבלו טיפול פסיכיאטרי מהפקת התוכנית, קיימה ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת דיון בממצאי התחקיר. ynet העביר את הדיון בשידור חי.

שיינפיין אמר כי “במהלך השהות התחיל להיות משעמם וביקשו ממני להישאר. ואז, עורך התוכנית אמר שפרוטוקול התוכנית מחייב שאפגש עם האחראי על המערך הפסיכולוגי. כשאמרתי שאני לא רוצה לראות פסיכיאטר, אמרו לי שאלו החוקים ואני לא יכול לעזוב את התוכנית בלי לראות את הפסיכיאטר. אמרתי לעצמי ‘מה יכול להיות, אראה אותו ואצא הביתה’. הוא הציג את עצמו כפסיכיאטר הכי טוב בעולם, שמגיע לאח הגדול לטפל באנשים כמונו מתוך הכיף שלו“.

שיינפיין אמר עוד בנוגע למפגש עם הפסיכיאטר ד”ר אילן רבינוביץ’ כי “בשיחה עמוקה וארוכה הוא רכש את אמוני. אמרתי לו שאני מבקש לצאת הביתה ולא רוצה להישאר. הוא אמר לי ‘כל מי שהצביע לך ובזבז עליך כסף לא יסלח לך ואז אתה תצטרך טיפול הרבה יותר חמור מאשר במצב רגיל’. הוא דיבר על הכדורים האלה כעל ‘כדורים לא חזקים, כולם לוקחים אותם. אתה תודה לי על היום שפגשת אותי’. כמעט חודשיים לקחתי כדור להפרעות אישיות וסכיזופרניה בידיעה שזה כדור שינה. אם הייתי יודע שמדובר בכדור של הפרעות אישיות וסכיזופרניה, בחיים שלי לא הייתי לוקח את הכדור הזה“.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות