לשכת רווחה קריית ביאליק וראש העיר סירבו לסייע למשפחה שנזרקה לרחוב עם שלושת ילדיהם בערב חג ראש השנה

Spread the love

כתבה של פורת נסאר, http://reshet.tv/News_n/heb/news/Domestic/internal/articlenews,221373/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=Reshet_Facebook_Page&utm_campaign=News_article

משפחה בת חמש נפשות מקריית ביאליק שוהה כבר קרוב לשבועיים ברחוב, עקב חוב להוצאה לפועל שהוביל לפינויה מהדירה בה התגוררה. המשפחה נאלצה לציין את החג ברחוב, כשחפציהם האישיים של בני המשפחה נעולים בדירה. “יש לנו חוב שרק אחרי שישולם, נוכל לחזור הביתה – וגם זה זמני”, מספר אב המשפחה.

היינו בסידורים וכשחזרנו ראינו שחלק מהחפצים שלנו נמצאים למטה”, מספר אב המשפחה: “באו אנשים של ההוצאה לפועל, החליפו את המנעול של הדירה – והורידו את החפצים שלנו למטה. פה אנחנו חיים כבר כמעט שבועיים, ברחוב”.

לדבריו של האב, הוא יצר קשר עם כל מי שרק אפשר היה – מחלקת הרווחה בעירייה ואפילו ראש העיר עצמו, אלא שלא נמצא עבורו ועבור אשתו וילדיו פתרון דיור – ולו פתרון זמני, והם נותרו לגור ברחוב, כשהבגדים והנעליים שלהם נמצאים בתוך הדירה, נעולים בתוכה. “לא מוכנים אפילו לפתוח לנו את הדלת שניקח משהו ללבוש. הוציאו לנו צו הרחקה מהדירה ואין לנו בני משפחה שיעזרו לנו. רק אנשים טובים שנתקלים בנו ככה, מנסים לעזור”.

את ערב החג עשו בני המשפחה בביתו של רב המתגורר בסמוך והזמין אותם אליו, אך הערב הם כבר שבו לרחוב. “יש לנו חוב של 20 אלף שקל שככל הנראה תורם יעזור לנו לכסות, אבל יש עוד 7,000 שקלים שאנחנו חייבים לבעל הדירה – הוצאות של פינוי החפצים, שאין לנו איך להחזיר”, מספר האב,שפוטר מעבודתו לאחרונה ושאשתו מתקיימת מהשלמת הכנסה.

“הילדים שלנו חוו כל הזמן פינויים כאלה מהבית, הם גדלו לתוך המציאות הקשה הזו והם כבר בטראומה, אנחנו זקוקים לזה שמישהו יעזור לנו. ככה אנחנו בחגים, בחוץ, ברחוב, כבר לא יודעים מה להגיד לילדים ואין מי שיסייע”, מסכם האב.

לפניות לסיוע למשפחה, ניתן לפנות בהודעה פרטית בעמוד הפייסבוק של חדשות 2.

החפצים פונו, בגדים נותרו בדירה (חדשות 2)
החפצים פונו, בגדים נותרו בדירה (חדשות 2)
 "הילדים חוו עוד ועוד פינויים" (חדשות 2)
“הילדים חוו עוד ועוד פינויים” (חדשות 2)
 ישנים מתחת לבניין (חדשות 2)
ישנים מתחת לבניין (חדשות 2)
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות