התערבות רשויות הרווחה בכפר יונה האיצה את רצח 3 ילדיה של לילך שם טוב

Spread the love

רשויות הרווחה בכפר יונה, איימו על האמא לילך שם טוב, כי אם לא תתן את ילדיה ללינה אצל אביהם, איתי בן דרור  – יקחו לה את הילדים.

 כשל ענק של רשויות הסעד במדינת ישראל, אשר לא השכילו לאתר את מסוכנותו של איתי בן דרור מנתניה שרצח את שלושת ילדיו באכזריות. אף אחד במשרד הרווחה לא לקח אחריות על הכשלון, והעובדת הסוציאלית שטיפלה במשפחה לא הועמדה לדין.

רשויות הרווחה איימו על האם לילך שם טוב, שאם לא תאפשר לאב משמורת משותפת על ילדיו, הם יחטפו ממנה את ילדיה, והאם נאלצה תחת איומים של רשויות הרווחה להסכים למשמורת משותפת של הרוצח על ילדיו.

קרוביה של האם הטיחו האשמות קשות בשירותי הרווחה, שלטענתם נחלו כישלון חרוץ:

“הם אילצו את לילך שיהיו הסדרי ראייה עם לינה לילדים אצל אביהם”.

הם סיפרו כי בן זוגה הנוכחי של האם, ארז בר, טיפל במסירות בה ובילדים ורק בשבת הקודמת אף בילו יחד. לדבריהם, גם האם עצמה – עוד טרם האסון – לא חסכה את ביקורתה הרבה כלפי רשויות הרווחה – וכשהגיעה עובדת סוציאלית לביתו של בר, רק בשבוע שעבר, גירשה אותם מהמקום וזעקה: “כשהייתי צריכה עזרה לא עזרתם לי, עכשיו לכו מפה”.

“אתם רוצים לדעת שהוא רוצח? הוא רוצח”, אמרה סיבוני, שיצאה מבית המשפחה ומסרה הצהרה קצרה לכתבים שהגיעו למקום. “הכתובת הייתה על הקיר”, הוסיפה והפנתה אצבע מאשימה לרשויות הרווחה בכפר יונה. “אנחנו ידענו שהוא עושה את עצמו משוגע”.

“הרווחה אילצו את לילך שיהיו הסדרי ראייה ולינה של הילדים מצד האבא”, האשימה דודתם של הילדים. “הם אמרו לה ‘הוא בסדר גמור, הכל בסדר אצלו’ ואיימו עליה שאם היא לא תסכים הילדים יצאו ממנה לחלוטין”.

בני המשפחה זועמים על רשויות הרווחה בכפר יונה. הם אומרים שרשויות הרווחה הכריחו את האמא לאשר הסדרי לינה של ילדיה אצל האבא. ברשויות הרווחה איימו על האמא שאם לא תאשר את הסדרי הלינה, הם יקחו לה את הילדים.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=PIKcTrKrCmI]

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Ft8x4Rmq3_8]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

4 thoughts on “התערבות רשויות הרווחה בכפר יונה האיצה את רצח 3 ילדיה של לילך שם טוב

  1. 3מאסרי עולם עם עבודת פרך לשר הרווחה ולעובדות הסוצאליות הנאציות שבהשראתם איתי בן דור רצח את ילדיו. העובדות הסוצאליות ונציגהם השונים הפסכופתים שעבודתם לחטוף ילדים ולהרוס ולהחריב משפחות שכותב תגובה זו ומשפחתו עוברים על בשרם יום יום שואה שהעובדות הסוצאליות ונציגיהם השונים יום יום משדלים את חן חביבי לפגוע במשפחתו הביולוגית והמשטרה המושחתת לא עושה דבר נגד העובדות הסוצאליות ונציגהם השונים. היום הוגשה תביעה נזיקין על סך מאה מליון שקל נגד העובדות הסוצאליות ונציגיהם השונים התביעה הוגשה על ידי ויולט חביבי ומשפחתה לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים נגד 1.המוסד לביטוח לאומי. 2. משרד הרווחה. 3. קרן חסויים. 4. הוסטל קשת דיור מוגן מבשרת ציון ירושלים. 5. מדינת ישראל. בית הדין בהתייחס לתביעה נתן החלטה כבוד השופט אייל אברהמי בתיק ב”ל 25225-01-12 חביבי נגד המוסד לביטוח לאומי ואחרים.מציין בית הדין בהחלטה מיום 10.7.2012 התייצבו היום הוריו של התובע חן חביבי, מר חיים חביבי ואשתו גב’ ויולט חביבי והגישו מסמך שכותרתו תביעת נזיקין ובו הם מבקשים לתבוע סכום של מאה מיליון שקל חדש כשהם מפרטים טענות רבות שעיקרם בתחום הנזיקין. רשמתי בפני את הודעת מר חיים חביבי לפיה אושר להם על ידי בית המשפט המחוזי סיוע משפטי בהחלטת השופט משה דרורי מיום 12.12.2010 לנוכח זאת יודיע הסיוע המשפטי עד יום 20.7.2012 האם זכאי מר חיים ואשתו ויולט לסיוע משפטי ואם כן מי מונה לייצגו. עותק מהחלטה זו ישלח ישירות לסיוע המשפטי. לסיכום מי שאשם ברצח שביצע הרוצח איתי בן דור הם משרד הרווחה ונציגיו השונים שאלוהים ישמרנו מהם.

    1. מסממים ילדים מגיל קטן!!!. מכריחים הורים לתת לילדיהם תרופות פסיכיאטריות וממכרים אותם, ואלו התוצאות!!!.

  2. האב הרוצח היה בעל עבר פלילי ועבר פסיכיאטרי אך הפסיכיאטרים קבעו שהוא שפוי והוא שוחרר.
    ולעומת זאת, ישנם אנשים רבים, שמעולם לא עשו אף עבירת אלימות והינם הגונים ומוסריים אך המערכת הפסיכיאטרית. רודפת אותם ומתייגת אותם, מסיבות של מחקר ואאוגניקה, אך ורק מכיוון שנצפים אצלם סממנים פסיכופזיולוגים כלשהם, סממנים אשר אינם אינדקציה לשליטה העצמית ולערכים של הפרט., פקטורים אשר קובעים את מסוכנתו וחוסר מסוכנתו של הפרט.
    אמנם סממנים פסיכופזיולוגים יכולים להיות אינדקציה לפגיעה נוירולוגית או פסיכיאטרית כלשהי, אך הם וודאי אינם אינדקציה לחוסר שפויות, חוסר שליטה מוסרית או לאלימות. אך כאמור המערכות רודפות דווקא את האנשים הללו ומגדירה אותם כלא שפויים ולעיתים אף מכריזה עליהם כפסולי דין למטרות מחקר ואאוגניקה.
    ולעיתים המערכת אף מעלילה עלילות קפקאיות מזוויעות על אנשים ישרים והגונים כדי להציגם כמסוכנים ולהשיג את רקמותיהם למחקר.
    ומי הם השפויים שמשתחררים או שכלל לא מתאשפזים? אנשים אלימים ופושעים, נעדרי סממנים פסיכופזיולוגים כלשהם, הסובלים מבעיות נפשיות.
    זה לא פלא שאנו שומעים שוב ושוב על מקרים מחרידים של אונס ורצח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות