עובדת סוציאלית מלשכת רווחה רמת גן העלילה נגד אישה בת 68 כי היכתה את אמה. חקירת המשטרה העלתה כי מדובר בעלילה של העו”ס

Spread the love

עובדת סוציאלית מלשכת סעד רמת גן, העלילה נגד אישה בת 68, כי היכתה את אמא שלה. האמא אמרה בחקירתה: “אני מבוגרת. מתקשה בהליכה ונוטה ליפול. אני אוהבת את הבת שלי ומבקשת לראות אותה בחזרה בבית”.

ומה קרה לעובדת הסוציאלית המעלילה? כלום.

אשה בת 68, ללא עבר פלילי, לא פגעה באיש מעולם, איננה מכירה ויודעת מהו בית כלא, מלבד צפיה בפרק “בהאח הגדול” שמראה לכאורה כיצד שחקנים שחיים בכלוב זהב משחקים תפקיד של סוהר – אסיר, ביום אחד מתהפכים חייה של האישה, ומאדם חופשי היא הופכת לאסירה, רק בגלל עלילת עובדת סוציאלית. ביום 7.3.11 הגיעו  שוטרים ממשטרת רמת גן, עצרו את האישה בת ה- 68 לנגד שכניה ההמומים, אזקו אותה באזיקים, ואמרו לה “את הולכת לבלות שנים רבות בכלא”.

האישה מובלת לאבו  כביר, בחותמת שופט בימ”ש שלום תל-אביב, ומאותו רגע מתהפכים חייה של האישה בת ה- 68.

בת ה- 105: בתי לא היכתה אותי

יממה לאחר מעצה של בת 68 בחשד לגרימת חבלות לאימה הקשישה, שוחררה האישה ממעצר. המשטרה: “הקשישה סיפרה שהיא מאוד אוהבת את בתה וביקשה לראותה בחזרה בבית”

כיממה לאחר מעצרה של בת 68 בחשד לגרימת חבלות לאמה בת ה- 105, שוחררה אתמול האישה, בעקבות טענת הקשישה, כי בתה לא היכתה אותה.

החשודה נעצרה ביום ראשון בעקבות תלונה שהוגשה על ידי עובדת סוציאלית מאגף הרווחה בעירית רמת גן.

עלילת העובדת הסוציאלית:

“לטענת עובדת הרווחה, הקשישה, שמסרבת להתאשפז במוסד סיעודי, סיפרה שבתה נוהגת להכותה”.

המידע הועבר למשטרה, שפתחה בחקירה נגד האישה, שנעצר ביום ראשון. לטענתה, אמא מתקשה בהליכה וסימני החבלות על גופה הן תוצאה של נפילות מרובות.

אתמול הגיעו החוקרים, בראשותו של ראש מדור אלימות במשטרת מרחב דן, פקד משה קרסקו, לביתה של הקשישה ותשאלו אותה בנוכחות בנה.

“הקשישה הכחישה את הטענות שבתה מכה אותה, סיפרה שהיא מאוד אוהבת אותה וביקשה לראותה בחזרה בבית”, סיפר פקד קרסקו, שהבהיר: “לנוכח טענות האם, הוחלט לשחרר את הבת.

המשך עלילות לשכת רווחה רמת גן נגד הקורבן:

מהעיריה נמסר בתגובה: “פקידת הסעד דיווחה על האירוע מתוקף חובתה על פי חוק. מפאת צנעת הפרט, איננו יכולים להרחיב בנושא”.

במקום להעמיד לדין את פקידת הסעד הסוררת, להשעותה לאלתר מכל תפקיד ציבורי, בוחרת להמשיך ולהעליל נגד המשפחה, ולטעון “על צנעת הפרט”, כשאותה “צינעה” הופרה בכתבות מופרעות ומבהילות נגד אותה אישה. יותר מכובד להודות באמת מאשר להמשיך ולהחזיק בבדיות שהובררו כעלילת כזב.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות